کارواش خانگی شارژی 220 بار 56 ولتی ایگو معرفی شد

توسط محسن پرهیزکار 3 دیدگاه
کارواش خانگی شارژی 220 بار 56 ولتی ایگو معرفی شد
Ad image

کارواش خانگی شارژی 220 بار 56 ولتی ایگو معرفی شد

ایگو یک کارواش جدید 56 ولت بی سیم با قدرتمندترین فشار (PSI) در بین مدلهای بی سیم، 3200 PSI (پوند بر اینچ مربع) یا 220 بار تولید کرده است! که در ادامه این مطلب از ابزرامگ، به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

ویژگی‌های کارواش شارژی 56 ولت 3200  PSI ایگو

شرکت ایگو از محدوده معمول خود خارج شده و به تولید ابزارهای جدیدی خارج از حوزه نگهداری از چمن روی آورده است. کارواشی که از ابزارهای ضروری برای نگهداری از منزل است و می‌توان از آن برای تمیز کردن پیاده‌روها، مسیرهای پیاده‌روی، دیوارها و سایر سطوح استفاده کرد.

البته ایگو اولین شرکتی نیست که کارواش شارژی تولید کرده است. شرکت‌هایی مانند Ryobi ،Dewalt و  Worx نیز کارواش‌های خانگی کوچک و کامل شارژی تولید کرده‌اند که حداکثر فشار آن‌ها 1500 پوند بر اینچ مربع (PSI) بوده است. اما مدل ایگو با فشار 3200 پوند بر اینچ مربع در 1.2 گالن در دقیقه (GPM)  رقبا را به‌طور چشمگیری پشت سر می‌گذارد.

آنها این کار را با استفاده از قدرت دو باتری 56 ولت همراه با یک موتور بدون برس انجام داده اند. قسمت بالای دستگاه دارای یک محفظه باتری مهر و موم شده برای هر دو باتری است. این دستگاه همراه با یک شلنگ فشار قوی، تفنگ کارواش، لنس اتصال سریع، لوله استیل ضد زنگ، نازل فوم، پنج نازل و فیلتر عرضه می شود. همچنین فضای ذخیره سازی داخلی برای تفنگ و لنس (لوله) وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی اره زنجیری دستی Nordic Pocket Saw مدل 11002

 

تفنگ کارواش همچنین دارای کنترل‌های داخلی برای انتخاب حالت‌های Eco ،High و Turbo است. دستگاه نیازی به اتصال به برق به صورت مداوم ندارد، چون شارژی است. این کارواش خانگی همچنین دارای دو چرخ بزرگ و دسته تلسکوپی برای حمل آسان است.

گفته می‌شود که این دستگاه با دو باتری 6 آمپر ساعتی می‌تواند تا 60 دقیقه کار کند. البته این مدت زمان در تنظیمات مختلف ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر دستگاه را در تنظیم فشار بالا قرار دهید، مدت زمان کارکرد آن کمتر خواهد بود.

 

قیمت‌گذاری کارواش 56 ولت 3200 PSI ایگو

قیمت

  1. دستگاه ساده: 449 دلار
  2. کیت کامل: 799 دلار (شامل دو باتری 6ah و یک شارژر)

ویژگی ها

  1. فشار آب بالا برای تمیز کردن سریع و آسان (3200 PSI)
  2. حالت های ECO ،High، و Turbo برای تنظیم فشار آب
  3. نمایشگر روی تفنگ برای مشاهده میزان شارژ باتری
  4. مدت زمان کارکرد تا 60 دقیقه با دو باتری 6ah
  5. اتصالات سریع شلنگ و تفنگ برای نصب و جداسازی آسان
  6. دسته قابل تنظیم برای حمل و ذخیره آسان
  7. نازل های 15 درجه، 25 درجه، 40 درجه، توربو، و آبکشی

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
3 دیدگاه
  • بسیارعالی است کاش قیمتش کمتربودهمه میتونستن بخرن استفاده کنن شایدتوکشورهای خارجی قیمتش خوب باشه ولی توایران 799 دلارواقعابالاس بازم دست سازندش دردنکنه زحمت کشیده ممنون

  • سلام مجبور نیستید این کارواش که دوست عزیزمون میگه ۷۹۹ دلار یعنی معادل الان حدود ۳۵ الی ۴۰ میلیون بخواد تموم بشه من ۸ ساله کارواش کارچر۲ المانی گرفتم بسیار عالی و پرقدرت برا مصرف خانگی نمایندگی هم نزدیک مترو دکتر شریعتی برو اونجا بخر فکر کنم الان حدودا ۷ تومن باشه یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل