تجهیزات ایمنی و خنک کننده جدید میلواکی

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
تجهیزات ایمنی و خنک کننده جدید میلواکی
Ad image

تجهیزات ایمنی و خنک کننده جدید میلواکی

به گزارش مجله کیف ابزار، میلواکی تجهیزات ایمنی و خنک‌کننده جدیدی را به بازار عرضه کرده است! این محصولات جدید به طور واقعی نشان می‌دهند که چگونه می‌توان راحتی و بهره‌وری در محیط کار را بهبود بخشید. با ما همراه باشید تا به بررسی این محصولات تحول آفرین بپردازیم!

لوازم خنک‌کننده جدید میلواکی

تصویر مدل نام سازگاری با قیمت
48-73-4542 BOLT Hardhat Cooling Sweatband Milwaukee Hard Hats 7.97 دلار
48-73-4543 BOLT Safety Helmet Cooling Sweatband Milwaukee Safety Helmets 12.97 دلار
48-73-4544 BOLT Safety Helmet Cooling Liner Milwaukee Safety Helmets 17.97 دلار
48-73-4545 BOLT Cooling Skull Cap Milwaukee Hard Hats & Safety Helmets 12.97 دلار

لوازم خنک‌کننده جدید میلواکی از فناوری میکروفایبر و آب فعال استفاده می‌کنند تا در حین کار، شما را خنک نگه دارند.

برای فعال کردن پیشانی‌بند (عرق‌گیر پیشانی)، کافی است آن را زیر آب بگیرید یا به مدت 30 ثانیه در آب فرو ببرید تا آب به طور کامل جذب شود. سپس، آب اضافی را فشار دهید و زمانی که خشک شد، این فرآیند را تکرار کنید. پس از فعال شدن، هر محصول رطوبت و گرما را جذب می‌کند و تا 4 ساعت خنک نگه می‌دارد. این لوازم خنک‌کننده برای کلاه‌های ایمنی میلواکی در دسترس هستند. میلواکی همچنین دو حوله خنک‌کننده را با همان ویژگی‌های خنک‌کننده کلاه‌های ایمنی خود عرضه کرده است.

 

حوله خنک‌کننده PVA (48-73-4540)

حوله PVA علاوه بر خنک‌کنندگی، دارای رتبه UPF 50+ است و از اشعه ماورا بنفش مضر نیز محافظت می‌کند.. همچنین، می‌توان آن را در بسته‌بندی‌های 10 عددی خریداری کرد.

حوله میکروفایبر خنک‌کننده (48-73-4541)

حوله خنک‌کننده، مناسب استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی است. جنس نرم و لطیف میکروفایبر آن، راحتی و ماندگاری بالایی را برای کاربر فراهم می‌کند. این حوله‌ها را می‌توان در بسته‌های عمده 10 عددی نیز خریداری کرد.

 

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از روان کننده WD-40 برای سرویس ابزارهای برقی

 

روکش کلاه‌های ایمنی

روکش BOLT IMPACT ARMOR (کد محصول: 48-73-1382)

روکش BOLT IMPACT ARMOR با فناوری  RHEON از سر در برابر ضربات جانبی در محیط کار محافظت می‌کند. این نوع حوادث از جمله شایع‌ترین حوادث در محیط‌های کاری هستند و می‌توانند باعث آسیب‌های مغزی تروماتیک (TBI) شوند. روکش BOLT IMPACT ARMOR با استفاده از فناوری RHEON ، نیروی ضربه جانبی را جذب کرده و از رسیدن آن به مغز جلوگیری می‌کند.

روکش BOLT IMPACT ARMOR با هر کلاه ایمنی نوع 2 میلواکی تول سازگار است. این روکش دارای خواص ضد میکروبی و جذب رطوبت است که از ایجاد بوی بد و تعریق جلوگیری می‌کند و راحتی کاربر را در طول استفاده فراهم می‌کند. همچنین، این روکش قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و نگهداری از آن بسیار آسان است.

 

کلاه‌های ایمنی جدید

تصویر نام محصول رنگ محصول قیمت
BOLT Vented Safety Helmet with IMPACT ARMOR Liner (USA) – Type 2, Class C زرد، قرمز، آبی، مشکی، سبز، خاکستری، نارنجی، سفید 149.97 دلار
BOLT Safety Helmet with IMPACT ARMOR Liner (USA) – Type 2, Class E زرد، قرمز، آبی، مشکی، سبز، خاکستری، نارنجی، سفید 149.97 دلار
BOLT Type 2, Class C Vented Front Brim Safety Helmet w/ IMPACT ARMOR Liner زرد، قرمز، آبی، مشکی، سبز، خاکستری، نارنجی، سفید 149.97 دلار
BOLT Type 2, Class E Unvented Front Brim Safety Helmet w/ IMPACT ARMOR Liner زرد، قرمز، آبی، مشکی، سبز، خاکستری، نارنجی، سفید 149.97 دلار

میلواکی به نوآوری متعهد است و با تجهیزات ایمنی پیشرفته خود، روز کاری شما را هم ایمن و هم پربار می‌کند. امروز تجهیزات ایمنی خود را ارتقا دهید و تفاوت را با چشمان خود ببینید.

در صورت داشتن هرگونه سوال، نظر، یا انتقادی، لطفاً با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از آخرین اخبار، تخفیفات و اطلاعات بیشتر، ما را در کانال‌های اجتماعی مورد علاقه خود دنبال کنید.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل