5 ابزار خاص میلواکی برای گرم شدن در فصل زمستان

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
5 ابزار خاص میلواکی برای گرم شدن در فصل زمستان
Ad image

آشنایی با 5 ابزار خاص میلواکی برای گرم شدن در فصل زمستان

کار کردن در هوای سرد یکی از معضلات اصلی کارگران و مهندسان در فصل زمستان است و استفاده از تجهیزات گرمایشی مناسب می‌تواند سرعت انجام فرآیندهای مختلف و کارآیی نیروهای انسانی را به شکل قابل توجهی افزایش بدهد.

با اینکه تجهیزات گرمایشی مختلفی برای مصون ماندن از سرمای سخت زمستان تولید شده‌اند اما بسیاری از آنها تنها برای گرم کردن محیط کاربرد داشته و در بسیاری از موارد باعث ایجاد محدودیت در فعالیت‌های کاربران می‌شوند. به همین دلیل در این بخش از مجله مجله کیف ابزار به سراغ معرفی 5 محصول گرمایشی بسیار خاص و کاربردی از برند صاحب‌نام میلواکی می‌رویم و با امکانات و قابلیت‌های خاص آنها آشنا می‌شویم. هر 5 محصول معرفی‌شده در این بخش دارای نوآوری‌های خاصی هستند که توانایی بالای شرکت میلواکی را در زمینه تولید محصولات نوآورانه به اثبات می‌رسانند.

هیتر هیبریدی M18 میلواکی

1- هیتر هیبریدی M18 میلواکی

اگر در فصل زمستان مجبور به کار کردن در داخل یک سوله کوچک هستید، برای گرم کردن محیط کار خود می‌توانید از هیتر هیبریدی میلواکی مدل M18 استفاده کنید. این محصول یک سیستم گرمایشی قدرتمند با حداکثر توان خروجی 20.5 کیلووات است که از یک باتری شارژی یا جریان برق شهری برای ایجاد جرقه و فعالیت موتور براشلس خود و از ورودی گاز پروپان برای تامین سوخت اصلی و ایجاد گرما بهره می‌برد.

هیتر هیبریدی M18 دارای وزنی معادل 6.6 کیلوگرم است و شلنگ انتقال گاز و بخش رگولاتور آن را می‌توان بر روی بدنه اصلی جاسازی کرد. کنترل این دستگاه به سادگی و از طریق سه کلید موجود در قسمت پشت آن صورت می‌گیرد که شامل سوئیچ روشن/خاموش، کلید جرقه‌زن و پیچ تنظیم حجم گرمای خروجی می‌شود. در حال حاضر این هیتر کارآمد و قدرتمند با قیمت 229 دلار به فروش می‌رسد.

دستکش کار زمستانی میلواکی

2- دستکش کار زمستانی میلواکی

استفاده از دستکش‌های بادوام و گرم در فصل زمستان می‌تواند سرعت و راحتی انجام پروژه‌های فنی و ساختمانی را به شکل قابل توجهی افزایش بدهد. در این میان دستکش‌های کار سری Performance شرکت میلواکی با برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب و باد، انتخاب بسیار مناسبی برای روزهای سرد زمستان به حساب می‌آیند. قسمت خارجی انگشت‌های اشاره در دستکش‌های کار زمستانی میلواکی به وسیله لایه خاصی پوشیده شده است که بدون نیاز به خارج کردن کامل دستکش از دست، امکان کار با صفحات لمسی را فراهم می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: هیتر هیبریدی M18 میلواکی، یک محصول بسیار داغ

 

فاصله میان انگشت شصت و اشاره در این دستکش‌ها دارای یک لایه عایق و یک لایه اضافی است تا در استفاده طولانی‌مدت دچار سایش و پارگی نشوند. همچنین این دستکش‌ها دارای تهویه مناسب برای جلوگیری از گرم شدن و عرق کردن دست‌ها هستند و وجود ساختار کِشی در آنها باعث حرکت راحت‌تر انگشتان در حین کار یا در زمان پوشیدن یا خارج کردن آنها از دست می‌شود‌. این دستکش‌ها در 5 سایز مختلف و با قیمت 31 دلار به فروش می‌رسند.

هودی گرمایشی M12 میلواکی

3- هودی گرمایشی M12 میلواکی

این محصول، یک هودی یا سویشرت بسیار شیک برای استفاده در فصل بهار یا پاییز است که با قیمت 150 دلار و به صورت یک کیت حرفه‌ای شامل باتری، هولدر و شارژر به فروش می‌رسد. این هودی دارای 6 سایز مختلف از Small تا 3XL است و پوشیدن آن به صورت زیپی انجام می‌شود. همچنین با وجود دو جیب معمولی در قسمت جلو و یک جیب زیپ‌دار در قسمت پشت هودی، امکان حمل و جابجایی لوازم مختلف نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سیستم گرمایشی این هودی شامل مجموعه‌ای از المنت‌های فیبر کربنی است که باعث گرم شدن یکنواخت بخش بالاتنه می‌شود. کنترل دمای این هودی گرمایشی نیز از طریق دکمه تعبیه شده بر روی آن انجام می‌شود که با وجود یک لایه آستر داخلی از جنس پشم شیشه، میزان هدر رفتن و اتلاف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. این هودی جذاب دارای سه حالت گرمایشی مختلف است و در صورت استفاده از حالت Low می‌توان به مدت 8 ساعت از گرمای مطبوع آن استفاده کرد.

کاپشن گرمایشی M12 میلواکی

4- کاپشن گرمایشی M12 میلواکی

این محصول یکی دیگر از لوازم گرمایش شخصی شرکت میلواکی برای استفاده در سرمای سخت و طاقت‌فرسای زمستان است که در سه رنگ قرمز، مشکی و خاکستری و در 6 سایز مختلف Small تا 3XL با قیمت پایه 199 دلار همراه با باتری RedLithium CP3، شارژر و کابل رابط عرضه می‌شود. این کاپشن حرفه‌ای در بخش جلو دارای یک جیب سرتاسری است و امکان انتخاب سه حالت مختلف گرمایش (کم، متوسط و زیاد) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. میزان شارژدهی باتری در حالت گرمایش کم در حدود 12 ساعت و در حالت گرمایش زیاد در حدود 3 ساعت خواهد بود.

المنت‌های گرمایشی این محصول از جنس فیبر کربنی هستند که به شکل منظم در قسمت جلو و پشت کاپشن جاسازی شده و از طریق یک دکمه اختصاصی کنترل می‌شوند. باتری کاپشن نیز به راحتی در داخل جیب موجود در قسمت جلو یا پشت کاپشن قرار می‌گیرد. همچنین برای تغذیه سیستم گرمایشی این محصول می‌توان از سایر باتری‌های سری M12 میلواکی نیز استفاده کرد. شارژر این محصول از ابعاد کوچکی برخوردار است و با ارائه یک پورت USB امکان شارژ کردن انواع تجهیزات جانبی نظیر تلفن همراه، تبلت و چراغ قوه را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دستکش کار میلواکی با سیستم گرمایش شارژی

5- دستکش کار میلواکی با سیستم گرمایش شارژی

با اینکه دستکش‌های کار سری Performance به عنوان یک عایق حرارتی مناسب برای کار در فصول سرد سال به شمار می‌روند اما در صورت نیاز به منبع گرمایشی بهتر می‌توان به فکر استفاده از دستکش‌های گرمایشی سری RedLithium بود.

این محصول دارای یک آستر پشمی بوده و در قسمت کف دست و انگشتان خود دارای لایه‌های چرمی بسیار مقاوم است. همچنین با وجود یک لایه خاص بر روی انگشت‌های اشاره هر دو دست، امکان کار با صفحات نمایش لمسی مانند تلفن همراه و تبلت نیز برای کاربران فراهم می‌شود.

این دستکش به شکل ساق‌بلند طراحی شده که تا حد زیادی از نفوذ آب و برف به بخش داخلی دستکش جلوگیری می‌کند‌. همچنین با وجود یک حلقه کشسانی، امکان تنظیم دهانه دستکش نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. عناصر گرمایشی ابن دستکش نیز به صورت یکنواخت در بخش‌های مختلف آن قرار دارند و با استفاده از دکمه موجود بر روی ساق دستکش می‌توان سطح گرمایش آن را در سه حالت مختلف تنظیم کرد.

این محصول در 9 سایز مختلف از XS تا 5XL تولید شده و با قیمت تقریبی 180 دلار و به صورت کیت کامل شامل دو عدد دستکش، دو عدد باتری RedLithium، دو عدد کنترل‌کننده USB، یک عدد شارژر و کابل اتصال به فروش می‌رسد و در هربار شارژ کامل توانایی تولید گرما به مدت 6 ساعت را خواهد داشت.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل