دنیای ابزار در سال 2024 میلادی به چه سمتی حرکت خواهد کرد؟

توسط بهنام افزودن دیدگاه
دنیای ابزار در سال 2024 میلادی
Ad image

دنیای ابزار در سال 2024 میلادی به چه سمتی حرکت خواهد کرد؟

در حالی که سال 2023 میلادی به پایان رسیده و سال جدیدی را آغاز کرده‌ایم، زمان آن فرا رسیده تا نگاهی به آینده صنعت ابزار انداخته و نو‌آوری‌های تحول آفرینی که در سال 2024 ارائه خواهند شد را بررسی کنیم. به نظر می‌رسد که در سال جدید میلادی تحولات بزرگی را شاهد خواهیم بود که از منابع تغذیه قابل حمل گرفته تا کنار گذاشته شدن ابزارهای پنوماتیک را شامل می‌شود. مجله کیف ابزار در این مقاله شما را با 10 نو‌آوری دنیای ابزار در سال 2024 میلادی آشنا خواهد کرد که احتمالاً تحولات بزرگی را در سبک کار کردن ما رقم خواهند زد.

 

1-منابع تغذیه قابل حمل برای استفاده از منابع انرژی پاک

اگرچه منبع تغذیه قابل حمل نوآوری جدیدی محسوب نمی‌شود اما در سال 2024 میلادی سطح جدیدی از جاه‌طلبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود. برندهایی مانند دیوالت، EGO و میلواکی منابع تغذیه کنونی را به نحوی توسعه می‌دهند تا نه‌تنها برق مصرفی یک دستگاه، بلکه کل دستگاه‌های مورد استفاده در یک محوطه کارگاهی یا ساختمان را تامین کنند. زنجیره‌ای از باتری‌ها را تصور کنید که می‌تواند برق مورد نیاز یک محوطه را تامین کند و ظرفیت بالقوه آن به 47000 وات ساعت برسد!

در حالی که احتمالاً روند کاهشی قیمت باتری‌ در آینده نیز با ظهور فناوری‌های جدید ادامه خواهد یافت، انتظار می‌رود که صنعتگران در آینده وابستگی بیشتری به منابع تغذیه قابل حمل داشته باشند.

بهتر است تا پیش از معرفی نسل جدیدی از منابع تغذیه، با تعدادی از پایدارترین سیستم‌های تغذیه کنونی آشنا شویم.

قیمت توضیحات محصول شناسه Sku
1099.98/599 دلار کیت منبع تغذیه قابل حمل EGO Power+ Nexus 3000 Watt با باتری‌های 7.5 آمپر ساعتی PST3042/ PST3040
529 دلار منبع تغذیه 1800 واتی دیوالت و شارژر باتری 20/60 ولتی DCB1800B
2299 دلار منبع تغذیه قابل حمل میلواکی با ظرفیت 1800 تا 3600 وات MXF002-2XC
699 دلار منبع تغذیه M18 CARRY-ON از برند میلواکی با ظرفیت 1800 تا 3600 وات 2845-20

پس از آشنایی با مدل‌های فعلی، زمان آن فرا رسیده تا با مدل‌های آتی منابع تغذیه آشنا شوید.

 

منبع تغذیه ROLL-ON 7200W/3600W میلواکی با ظرفیت 2.5 کیلووات ساعت

منبع تغذیه Roll-On 7200W/3600W 2.5KWH که در ماه سپتامبر 2024 (شهریور 1403) به بازار عرضه خواهد شد، یکی از قدرتمندترین منابع تغذیه موجود در بازار خواهد بود که می‌تواند نیاز پرمصرف‌ترین تجهیزات کارگاهی و ابزارهای برقی را تامین کند. این منبع تغذیه، با راه‌اندازی فوری ما را قادر می‌سازد تا برق مورد نیاز هر نقطه از محوطه کارگاه یا ساختمان را تامین کنیم. منبع تغذیه میلواکی، از طراحی منحصربفردی برخوردار بوده و قابلیت عملکرد در طی یک روز کاری را دارد.

منبع تغذیه Roll-On میلواکی به شارژر داخلی مجهز شده که امکان شارژ کامل آن در کمتر از 3.5 ساعت یا 25 درصد در طی یک ساعت را فراهم می‌کند. این منبع تغذیه، با ابزارهای سری PACKOUT میلواکی سازگاری دارد و به دسته جدیدی از این برند مجهز شده که به طور کامل جمع می‌شود تا امکان حمل و نگهداری آسان منبع تغذیه را فراهم کند.

 

هاب شارژ 1600 واتی EGO Power+ PGX COMMERCIAL

سیستم شارژ PGX Commercial، منبع تغذیه مقیاس‌پذیر و همه‌کاره‌ای محسوب می‌شود که برای مشاغل طراحی شده است. هاب شارژ 1600 واتی مهم‌ترین بخش از این سیستم محسوب می‌شود که بدون نیاز به ارتقا زیرساخت الکتریکی کار می‌کند و به یک پریز 120 ولتی و 15 آمپری مجهز شده است.

این هاب که به طور امن روی دیوار یا اتصال E-Track نصب می‌شود، به ایستگاه شارژ 3 پورت PGX Commercial متصل می‌شود و می‌تواند 70 باتری ARC Lithium 56 ولتی و 2.5 آمپرساعتی با ظرفیت 15 کیلووات ساعت را در طول شب شارژ کند.

هاب 1600 واتی به کابلی با طول 8.5 فوت (2.59 متر) و سری اتصال قفل شونده مجهز شده و قابلیت اتصال به 24 ایستگاه شارژ را دارد. این ویژگی‌ها موجب می‌شوند تا زمان عملکرد هاب به حداکثر برسد و یک راه‌کار قدرتمند و هوشمندانه در اختیار کسب و کارها قرار بگیرد.

 به علاوه، این سیستم با دو سال ضمانت ارائه می‌شود که قابلیت اطمینان و عملکرد پایدار این محصول را نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت محصولات M18 و M18 Fuel میلواکی چیست؟

 

ایستگاه شارژ 3 پورت EGO Power+ PGX COMMERCIAL

ایستگاه شارژ 3 پورت EGO PGX Commercial می‌تواند 3 باتری 56 ولتی ARC Lithium را به طور همزمان شارژ کند. به علاوه، می‌توانیم 24 ایستگاه شارژ را به هاب 1600 واتی متصل کنیم تا بدون نیاز به ارتقا سیستم، مجموعا 70 باتری با ظرفیت 15 کیلووات را با استفاده از مدار استاندارد 15 آمپری و 120 ولتی و بدون نیاز به بروزرسانی الکتریکی شارژ کنیم. این سیستم را می‌توانیم با استفاده از پیچ فولادی یا ریل E-Track روی دیوار نصب کنیم.

چراغ‌های LED روی ایستگاه شارژ، وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهند و مکانیسم قفل کردن باتری در زمان شارژ، موجب قرار گرفتن امن باتری در ایستگاه شارژ می‌شود. این سیستم نیز با 2 سال ضمانت به بازار عرضه خواهد شد.

2- ابزارها کوچکتر و قدرتمندتر می‌شوند

نیاز ما به استفاده از ابزارهای جمع‌وجور و قدرتمندتر موجب می‌شود تا نو‌آوری‌های شگفت‌انگیزی نیز در همین محور ارائه شوند. معرفی میخ‌کوب گیج 18 میلواکی از سری M12 FUEL، فرزهای 3 اینچی از برندهای میلواکی و دیوالت و اره عمود بر M12 میلواکی نمونه‌هایی هستند که تلاش برندها برای دست‌یابی به همین هدف را نشان می‌دهند.

زمانی که می‌توانیم ابزاری را در اختیار داشته باشیم که در کیف کمری ابزار جا می‌گیرد، چرا باید از ابزارهای بزرگ و سنگین استفاده کنیم؟ این تغییر در نحوه نگرش ما، سبک کار کردن افراد حرفه‌ای را تغییر می‌دهد، راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد و از اتلاف وقت نیز جلوگیری می‌کند. استفاده از ابزارهای جمع‌و‌جور و قدرتمند به سرعت در حال گسترش است و تعریف جدیدی از بهره‌وری را نیز ارائه می‌کند.

 

میخ‌کوب جمع‌و‌جور M12 FUEL

میخ‌کوب M12 FUEL 18 Gauge Compact Brad Nailer از برند میلواکی، می‌تواند بهره‌وری کار ما به حداکثر برساند. طراحی ارگونومیک، جمع‌و‌جور و وزن کم این محصول موجب می‌شود تا به راحتی قابل استفاده باشد و همچنین بتوانیم به فضاهای محدود نیز به آسانی دسترسی داشته باشیم.

میخ‌کوب M12 FUEL، از مکانیسم فنر گازی حاوی نیتروژن استفاده می‌کند تا میخ‌های 1.5 تا 5.8 اینچی از نوع brad را در عمق مناسبی از متریال‌های سخت و نرم فرو کند و نتیجه کار نیز تمیز و یکدست به نظر برسد. طراحی جمع‌و‌جور این میخ‌کوب موجب می‌شود تا در مقایسه با میخ‌کوب‌های شارژی رقیب، دسترسی بیشتری به فضاهای محدود داشته باشیم و زمانی که با باتری M12 REDLITHIUM 2.0 جفت شود، وزن میخ‌کوب به 4.6 پوند (2.08 کیلوگرم) می‌رسد.

در صورتی که میخ‌کوب شارژی میلواکی با باتری M12 CP2.0 جفت شود، با هر مرتبه شارژ می‌تواند بیش از 700 میخ را در سطوح مختلف فرو کند و از آنجایی که با تمامی باتری‌های M12 REDLITHIUM میلواکی سازگاری دارد، می‌توانیم از باتری‌هایی که ظرفیت بیشتری دارند برای افزایش زمان استفاده از میخ‌کوب بهره بگیریم. تمامی این ویژگی‌ها، میخ‌کوب شارژی M12 FUEL را به گزینه مناسبی برای کوبیدن میخ به سطوح مختلف تبدیل می‌کنند.

 

اره عمودبر M12 FUEL میلواکی

اره عمودبر M12 FUEL از دقت و قدرت بالایی برخوردار بوده و برای نجارها و کابینت‌سازهای حرفه‌ای طراحی شده است. این اره عمودبر در زمان استفاده، سریعترین سرعت تیغه در بین سایر اره‌های عمودبر 12 ولتی را دارد. به علاوه، کنترل بیشتری در جهت‌های مختلف و حداکثر زاویه دید برای مشاهده خط برش را ارائه می‌دهد.

اره عمودبر شارژی جمع‌و‌جور میلواکی به موتور براش‌لس و فناوری REDLINK PLUS Intelligence مجهز شده که می‌تواند با سرعت 3000 حرکت در دقیقه و با دامنه حرکت 7/8 اینچ (19.81 سانتی‌متر) کار کند تا برش‌های کنترل شده‌ای را در متریال‌های مختلف ارائه دهد.

اره عمود بر M12 FUEL با دسته ارگونومیک که مستقیماً به محفظه موتور آن متصل شده، میزان لرزش را به حداقل می‌رساند. طراحی جمع‌وجور این ابزار را قادر می‌سازد تا در حالت‌های استاندارد و سروته، کنترل بهتری روی سطح کار داشته باشیم. این اره، به چراغ LED و دمنده خاک اره مجهز شده که قابلیت مشاهده هر چه بهتر سطح کار و خط برش را فراهم می‌کنند. به علاوه، هر دو ویژگی به سادگی قابل فعال یا غیرفعال‌سازی هستند.

قابلیت تنظیم ویژگی Orbital Action در 5 سطح مختلف (این ویژگی با تغییر زاویه تیغه اره، سرعت برش را افرایش می‌دهد)، پیچ تنظیم سرعت، محفظه نگهداری از تیغه اره، قابلیت تعویض تیغه بدون استفاده از ابزار و پایه آلومینیومی مستحکم از جمله قابلیت‌های این اره عمودبر هستند.

 

3- تحولات سیستم‌های نگهداری از ابزار: Packout، Stackpack، ModBox و Tough System

سیستم‌های نگهداری از ابزارها به سرعت در حال تکامل هستند. در حقیقت، جعبه ابزارهای فعلی شامل Milwaukee Packout، Dewalt Tough System و Bosch L-Boxx Click & Go مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفتند و محصولات جدیدی شامل Flex Stack Pack و Klein Modboxes نیز بزودی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

کسب و کارهای کوچک نیز سطح دیگری از نوآوری را برای سفارشی‌سازی سیستم‌های فعلی نگهداری از ابزارها ارائه می‌کنند. در حالی که توسعه سیستم‌های ذخیره‌سازی و نگهداری از ابزارها همچنان ادامه دارد، انتظار می‌رود که محصولات آینده تجربه یکپارچه و بهتری را برای افراد حرفه‌ای به همراه داشته باشند.

 

4– جاروهای شارژی قابل حمل و نقل

به نظر می‌رسد که جاروبرقی‌های شارژی چرخ‌دار پرظرفیت، در سال 2024 میلادی شگفتی آفرین خواهند شد. برندهایی مانند میلواکی، Festool و EGO با معرفی جاروبرقی‌های M18، CTC Midi و EGO 56V امکان جارو کشیدن در هر مکانی، صرفنظر از دسترسی داشتن یا عدم دسترسی به پریز برق را فراهم خواهند کرد.

ترکیب کردن جاروبرقی با سیستم‌های نگهداری از لوازم جانبی توسط برند Festool می‌تواند تجربه بهتری را از به‌کارگیری جاروبرقی‌های بی‌سیم به همراه داشته باشد. سازگار کردن این سیستم‌ها با راه‌کارهای کنونی ذخیره‌سازی، نکته کلیدی این ایده محسوب می‌شود که می‌تواند به ارائه یک راهکار جامع و نو‌آورانهآورانهآ برای سازماندهی لوازم جانبی جاروبرقی منجر شود.

 

کیت 5 آمپر ساعتی شامل منبع تغذیه 56 ولتی EGO + جاروبرقی شارژی آب و خاک مدل 110CFM

جاروبرقی آب و خاک EGO POWER که به مخزنی با ظرفیت 9 گالن (40.9 لیتر) مجهز شده است، یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌های شارژی محسوب می‌شود که به موتور براش‌لس با ظرفیت 110 فوت مربع بر دقیقه (CFM) مجهز شده و قدرت مکش آن (Lift Capacity) برابر 100 اینچ اعلام شده است. فضای ذخیره‌سازی درون جاروبرقی، به طور هوشمندانه‌ای نازل‌ها، رابط‌ها و لوله خرطومی جاروبرقی را به طور موثری سازماندهی می‌کند.

جاروبرقی EGO POWER، از مکانیسم نوآورانه‌ای استفاده می‌کند که در آن فیلتر جاروبرقی برای حفظ قدرت مکش جاروبرقی و استفاده از ظرفیت کامل مخزن جاروبرقی به طور خودکار تمیز می‌شود. قدرت مکش این جاروبرقی را می‌توانیم با استفاده از ریموت کنترل بی‌سیم یا کنترلر روی جاروبرقی روی حالت کم، زیاد و توربو تنظیم کنیم.

باتری 56 ولتی و 5 آمپرساعتی ARC Lithium می‌تواند برق مورد نیاز جاروبرقی برای 60 دقیقه کار کردن در حالت ECO، 30 دقیقه در حالت High و 20 دقیقه در حالت Turbo را فراهم کند.

 

جاروبرقی ماژولار آب و خاک میلواکی از سری M18 FUEL

جاروبرقی شارژی آب و خاک میلواکی سری M18 FUEL که 9 گالن (40.9 لیتر) ظرفیت دارد، به طور قدرتمند و با دوام طراحی شده تا چگونگی تمیز کردن محیط کارگاه را متحول ‌کند. این جاروبرقی که به موتور براش‌لس و 2 باتری‌ M18 REDLITHIUM مجهز شده، در مقایسه با جاروبرقی‌های آب و خاک با قدرت 4.25 اسب بخار نیز قدرت بیشتری را در اختیار دارد. جاروبرقی شارژی میلواکی به راحتی می‌تواند خاکروبه اضافی و حتی خرده‌های بتن را از سطح زمین جمع‌آوری کند.

جاروبرقی شارژی آب و خاک میلواکی به چرخ‌های تقویت شده و لوله خرطومی مقاوم در برابر له شدگی مجهز شده که به ترتیب 8 و 2 برابر عمر بیشتری در مقایسه با چرخ‌ و لوله خرطومی جاروبرقی‌های معمولی دارند. اجزای اصلی این جاروبرقی شامل قسمت مکش شامل موتور و رابط لوله خرطومی، مخزن و پایه چرخ‌دار جاروبرقی قابل جداسازی و تعویض هستند.

اتصال جاروبرقی شارژی میلواکی به 2 باتری 12 آمپرساعتی HIGH OUTPUT از سری M18، انرژی مورد نیاز برای استفاده پیوسته از آن را برای مدت 34 دقیقه در حالت MAX POWER MODE و برای مدت 49 دقیقه در حالت MAX RUN-TIME MODE فراهم می‌کند که به ترتیب حداکثر قدرت مکش 1400 فوت مربع و 1600 فوت مربع را ارائه می‌کنند.

فیلتر بزرگ و کارآمد، قابلیت استفاده از کیسه یکبار مصرف و محفظه نگهداری از لوازم جانبی برای دسترسی سریع به رابط‌ها و سری‌های مختلف از جمله ویژگی‌های جاروبرقی شارژی میلواکی هستند.

 

غبارگیر شارژی قابل حمل CTC MIDI از برند Festool

غبارگیر شارژی CTC MIDI قدرتمندترین دستگاه مکش شارژی برند فستول محسوب می‌شود که به توربین 36 ولتی با حداکثر قدرت پرتاب باد 109 CFM و قدرت مکش 76 اینچ مجهز شده و می‌تواند با قدرتمندترین جاروبرقی‌های سیمی رقابت ‌کند. این دستگاه غبارگیر، برای جلوگیری از پراکنده شدن تراشه چوب یا فلز در محیط کار و در کنار ابزارهای شارژی گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

این دستگاه غبارگیر شارژی با وزن 30 lbs (13.6 کیلوگرم)، 3 سطح مختلف از قدرت مکش را ارائه می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند کنترل مکش با فشردن یک دکمه، قابلیت تمیز کردن دستی فیلتر، جا‌به‌جایی آسان و اتصال دستگاه غبارگیر شارژی به سایر ابزارهای برقی سازگار با Systainer را در اختیار ما قرار می‌دهد.

قرار گرفتن فیلتر هپا در خروجی غبارگیر موجب می‌شود تا از خروج هوای تمیز اطمینان حاصل شود و اتصال بلوتوث امکان کنترل بی‌سیم غبارگیر را فراهم می‌کند. تمامی این ویژگی‌ها، غبارگیر شارژی فستول را با استانداردهای OSHA و EPA منطبق می‌کنند.

 

5- ابزارهای شارژی برش و کار روی بتن میلواکی

گسترش خط تولید تجهیزات کار روی بتن میلواکی که در گذشته به دستگاه‌های بنزین سوز محدود می‌شد، به طور کامل متحول شده است. این تجهیزات شارژی که از ابزارهای متراکم کننده بتن تا اره‌های برش دهنده بتن را شامل می‌شود، می‌توانند برای مدت زمان نسبتاً طولانی کار کنند. همانطور که هزینه ساخت باتری‌های شارژی کاهش می‌یابد، حرکت به سوی ساخت ابزارهای شارژی و کنار گذاشتن ابزارهای بنزین‌سوز اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

قیمت نام محصول شناسه Sku
5,499 کیت اره بتن 6 اینچی میلواکی سری MX FUEL MXF316-2XC
2,999 کیت اره برش 14 اینچی w/ RAPIDSTOP Brake سری MX FUEL MXF315-2XC
5,999 ماله پروانه‌ای لبه‌دار 24 اینچی Walk-Behind میلواکی سری MX FUEL MXF324-2HD
7,499 ماله پروانه‌ای 36 اینچی Walk-Behind میلواکی سری MX FUEL MXF336-3HD
5,499 کامپکتور صفحه‌ای 20 اینچی میلواکی سری MX FUEL MXF220-2HD
6,999 ماشین سوراخکاری بتن میلواکی به همراه پایه MX FUEL MXF302-2HD

 

6– ماشین چمن زن تراکتوری شارژی EGO

ماشین چمن زن سواری EGO یکی از تجهیزات تحول آفرین در سال 2024 میلادی محسوب می‌شود که 3999 دلار قیمت دارد و به 6 باتری بزرگ EGO نیز مجهز شده است. در حالی که این محصول برای استفاده نه‌چندان حرفه‌ای و برای خانه‌ها طراحی شده، انتظار می‌رود که موج جدیدی از تقاضا برای باتری‌های قابل شارژ EGO را رقم بزند و بستری را برای گسترش استفاده از تجهیزات باتری‌دار فراهم کند. ماشین چمن‌زنی تراکتوری EGO، برای افرادی طراحی شده که در جستجوی یک ماشین چمن‌زنی با کیفیت هستند که مضاف براین، نیازی به سوخت‌های فسیلی نیز نداشته باشد.

ماشین چمن‌زن تراکتوری EGO به 6 باتری 56 ولتی و 6 آمپرساعتی مجهز شده و 21 اسب بخار نیز قدرت دارد.

 

بیشتر بخوانید: ۵ ابزار خاص میلواکی برای گرم شدن در فصل زمستان

 

7-اره برقی شارژی در اندازه‌های مختلف

اره‌های برقی شارژی، راحتی، تطبیق‌پذیری و قابلیت جا‌به‌جایی بالایی دارند و به همین دلیل دستاورد بزرگی در تولید ابزارهای راحت، کارآمد و سازگار با محیط زیست محسوب می‌شوند. برندهایی مانند DeWalt و EGO با معرفی اره‌های برقی کوچک تا بزرگ (اره برقی شارژی 20 اینچی)، انواع اره‌ برقی موتوری بنزینی موجود در بازار را به چالش می‌کشند. با خرید اره برقی شارژی دیگر با معایب اره‌های بنزینی شامل تعمیر و نگهداری موتور اره برقی، رعایت استانداردهای برخی از کشورها یا اتلاف وقت برای روشن کردن اره برقی مواجه نخواهیم شد.

 

کیت اره برقی 20 اینچی 4 آمپر ساعتی شارژی دیوالت به همراه باتری 4 آمپر ساعتی

اره برقی براش‌لس 20 اینچی دیوالت سری 60V MAX ابزاری قدرتمند و همه‌کاره برای برش چوب محسوب می‌شود. حداکثر قدرت موتور براش‌لس این اره برقی با اره برقی بنزینی 50.2 سی سی معادل است و نیازی به روغن کاری برای کار مدوام بدون وقفه ندارد. باتری DCB612، برق مورد نیاز موتور قدرتمند اره برقی را تامین می‌کند.

اره برقی شارژی دیوالت قابلیت حفاظت در مقاله ضربه برگشتی را دارد که امنیت کاربر را در زمان برش دادن چوب‌های ضخیم و متراکم را تضمین می‌کند. تنظیم سریع زنجیر، روغن کاری خودکار و گشتاور دو برابری در مقایسه با اره برقی 50.2 سی سی بنزینی از جمله ویژگی‌های اره برقی شارژی دیوالت هستند. این اره برقی می‌تواند چوب بلوط با ضخامت 17 اینچ را در طی 17 ثانیه برش دهد.

 

کیت اره برقی شارژی 20 اینچی EGO به همراه باتری 6 آمپر ساعتی

اره شارژی زنجیری EGO POWER+ می‌تواند قدرت یک اره برقی بنزین سوز 55 سی سی را بدون ایجاد صدا و دود در اختیار ما قرار دهد. برق مورد نیاز موتور اره برقی از طریق باتری EGO POWER+ 56V ARC تامین می‌شود و با هر مرتبه می‌تواند 135 قطعه چوب 6*6 را برش دهد. اره شارژی EGO به ساطور 20 اینچی و موتور براش‌لس کارآمدی مجهز شده که برش‌های تمیزی را با سرعت 25 متر بر ثانیه ارائه می‌کند. نمایشگری که روی بدنه این اره شارژی قرار دارد، کنترل سرعت، وضعیت باتری و وضعیت ترمز ایمنی را نشان می‌دهد.

اره برقی شارژی EGO از مکانیسم متوقف کردن زنجیر به عنوان مکمل ویژگی محافظت در برابر ضربه برگشتی استفاده می‌کند. این اره شارژی به یک چراغ LED مجهز شده که روشنایی کافی در محیط‌های کم نور را فراهم می‌کند و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب را نیز دارد.

 

8-کلاه ایمنی

کلاه‌ ایمنی نه تنها از افراد در برابر برخورد اجسام سخت و سوانح احتمالی در محیط کار محافظت می‌کند، بلکه امکان ترکیب با سایر تجهیزاتی که به افزایش ایمنی و راحتی افراد در محیط کار کمک می‌کنند، مانند محافظ صورت، محافظ شنوایی، آفتابگیر و حتی فن‌های خنک کننده شخصی را نیز دارند. در حقیقت، یک سیستم جامع متناسب با نیازهای فردی در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

در جدول‌های زیر به ترتیب با جدیدترین انواع کلاه ایمنی و لوازم جانبی قابل اتصال به کلاه آشنا می‌شوید:

قیمت محصول (دلار) نام محصول شناسه Sku
109.97 کلاه ایمنی لبه‌دار میلواکی قابل اتصال به لوازم جانبی- Class E 48-73-1337
109.97 کلاه ایمنی لبه‌دار میلواکی قابل اتصال به لوازم جانبی- Class C 48-73-1336
109.97 کلاه ایمنی بدون لبه میلواکی قابل اتصال به لوازم جانبی- Class E 48-73-1335
109.97 کلاه ایمنی بدون لبه‌ میلواکی قابل اتصال به لوازم جانبی- Class C 48-73-1334
76.09 کلاه ایمنی بدون تهویه PIP Traverse Type II 280-HP1491RM-01
107.10 کلاه ایمنی بدون تهویه برند RADIX با رنگ خاکستری LIFTHRX-22YE2

 

قیمت محصول (دلار) نام محصول شناسه Sku
69.97 عینک محافظ چشم میلواکی مجهز به لنز دو لایه 48-73-1415
79.97 شیلد محافظ صورت میلواکی 48-73-1430
299.97 لنز 10pk شیلد محافظ صورت میلواکی-مدل شفاف 48-73-1441
191.97 لنز 5pk شیلد محافظ صورت میلواکی-مدل خاکستری 48-73-1442
33.97 گوشی محافظ صدا میلواکی 48-73-3250
89.99 فن خنک کننده کلاین 60155

 

9– مجموعه کامل ابزارهای کارگاهی

استقبال از سیستم‌های قابل حمل نگهداری از ابزار، موجب شده تا تقاضا برای جعبه ابزارهای مجهز به سینی فومی و منظم افزایش یابد. همین روند را در فضای کارگاه‌ها نیز شاهد هستیم، به طوری که اغلب کارگاه‌های امروزی به مجموعه کامل ابزار مجهز به سینی فومی مجهز هستند. برندهای مختلف مانند MegaMods، نیاز به راه‌کارهای جامع برای مدیریت ابزارهای کارگاهی را تشخیص داده و مجموعه‌ کاملی از ابزارهای مختلف را در قالب یک مجموعه واحد در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

قیمت محصول (دلار) نام محصول شناسه Sku
4,000 مجموعه 614 عددی ابزارهای مکانیکی Gearwrench MEGAMODMRO
4,800 مجموعه 791 عددی ابزارهای مکانیکی Gearwrench MEGAMODPRO
6,600 مجموعه 873 عددی ابزارهای مکانیکی Gearwrench MEGAMOD873
8,800 مجموعه 1024 عددی ابزارهای مکانیکی Gearwrench MEGAMOD1024
14,800 مجموعه 1268 عددی ابزارهای مکانیکی Gearwrench MEGAMOD1268

 

10-جایگزین شدن ابزارهای شارژی باتری‌دار با ابزارهای پنوماتیکی

به نظر می‌رسد که دوران استفاده از ابزارهای پنوماتیکی مجهز به شلینگ‌های دست و پا گیر هوا، سپری شده است. اغلب ابزارهای پرچ کن، سنباده نواری، آچار بکس و دریل پیچ‌گوشتی‌های جدید به باتری‌های شارژی مجهز هستند. ابزارهای شارژی، راحتی و بهره‌وری بالاتری را در مقایسه با ابزارهای پنوماتیکی ارائه می‌کنند و به همین دلیل افراد حرفه‌ای ترجیح می‌دهند تا ابزارهای پنوماتیکی را کنار بگذارند.

 

جمع‌بندی

به نظر می‌رسد که در سال 2024 میلادی، تحولات بزرگی را در تولید و استفاده از ابزارها شاهد خواهیم بود اما تحولات دنیای ابزار به موارد عنوان شده در این مقاله محدود نمی‌شود. از طرفی، این تحولات تغییر رویکرد افراد حرفه‌ای برای دستیابی به مزیت‌های ابزارهای جدید شامل، راحتی، دقت، قدرت و کارایی بالاتر را نشان می‌دهد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل