ابزار کارچر برای یخ زدایی شیشه های یخ زده

توسط مرتضی اصفهانی 1 دیدگاه
ابزار کارچر برای یخ زدایی شیشه های یخ زده
Ad image

ابزار کارچر برای یخ زدایی شیشه های یخ زده در زمستان

با اینکه بارش برف در روزهای سرد زمستان، یک اتفاق لذت‌بخش و خوشایند محسوب می‌شود اما یخ زدن برف بر روی شیشه‌های خودرو، معضلی است که رفع آن به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد و استفاده از روش‌های متداول، نتيجه رضایت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان نمی‌آورد. اما در دنیای ابزارآلات، هیچ چیز غیرممکن نیست و هر مشکلی با استفاده از یک راه‌حل هوشمندانه قابل حل است. به همین دلیل در این بخش از مجله مجله کیف ابزار به معرفی یک محصول خاص و عالی از برند معتبر کارچر می‌رویم و قابلیت‌ها و کاربردهای خاص آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی یخ‌تراش شارژی کارچر مدل EDI 4

معرفی یخ‌تراش شارژی کارچر مدل EDI 4

شرکت آلمانی کارچر از جمله برندهای بسیار معتبر و سرشناس در زمینه طراحی و تولید ابزارهای مخصوص پاکسازی محیط به شمار می‌رود که مجموعه کاملی از تجهیزات و ابزارهای تخصصی را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می‌دهد.

با اینکه یخ‌تراش شارژی EDI 4 در بین طیف وسیع محصولات شرکت کارچر، یک ابزار گمنام و خاص محسوب می‌شود اما از آن می‌توان برای خراشیدن سریع و پاکسازی آسان شیشه‌های یخ‌زده خودرو در روزهای برفی و سرد سال استفاده کرد. کار با این دستگاه بسیار آسان است و سرعت و کارآیی بسیار زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و از همه مهم‌تر از تماس مستقیم دست با سطوح سرد و یخ‌زده جلوگیری می‌کند.

این یخ‌تراش شارژی دارای ابعاد کوچکی است و تنها با یک دست می‌‌توان آن را کنترل کرد‌. ساختار این دستگاه شامل چندین تیغه پلاستیکی بر روی یک صفحه دایره‌ای است که با چرخش خود عمل خراشیدن یخ و پاکسازی شیشه را انجام می‌دهند. بنابراین حتی اگر در صبح یک روز برفی برای رسیدن به محل کار خود عجله داشته باشید، لازم نیست تا منتظر گرم شدن موتور خودرو، روشن کردن بخاری و ذوب شدن برف‌های یخ‌زده بمانید.

این محصول به تنهایی با قیمت 62 دلار به فروش می‌رسد اما این قیمت همراه با کیت دستمال میکروفایبر و مایع شیشه پاک‌کن تا 74 دلار افزایش پیدا می‌کند. البته به عنوان نکته پایانی باید توجه داشت که این ابزار کوچک و کاربردی تنها برای استفاده خودرویی طراحی نشده و بهره‌برداری از آن در مصارف دیگر نیز مانعی ندارد.

مشخصات فنی یخ‌تراش شارژی Karcher EDI 4

مشخصات فنی یخ‌تراش شارژی Karcher EDI 4

  • تغذیه از طریق دو عدد باتری لیتیوم-یون با ولتاژ 7.2 ولت
  • دارای نشانگر شارژ باتری
  • وزن 540 گرم
  • کلید فشاری ON/OFF بر روی دستگاه
  • همراه با کاور محافظ و شارژر
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
1 دیدگاه
  • سلام عزیزم وسایلی که قیمت‌گذاری میکنید ماشاالله دارد بقول ایران ۱۰به بالا چراغ قوه کی آنقدر پول نیده یو چراغ قوه شارژی بخرد تمام اجناس قیمتا اینجوری قیمت با بازار حداقل ۱میلیون کمتر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل