معرفی کابینت سندبلاست و ساب پاش دیوالت DXCM009-0370

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی کابینت سندبلاست و ساب‌پاش دیوالت DXCM009-0370
Ad image

کابینت سندبلاست و ساب پاش دیوالت DXCM009-0370

به گزارش مجله کیف ابزار، محصول جدیدی از خانواده کابینت‌های سندبلاست یا ساب‌پاشی شرکت دیوالت با نام DXCM009-0370 روانه بازار شده است که با برخورداری از درب لولایی بزرگ با حالت شیروانی، امکان کار بر روی قطعات مختلف را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به پایه‌های قابل تنظیم و سیستم کنترل جریان هوا با ساختار پدالی اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت دیوالت، این محصول به شکل ویژه برای حذف رسوب، زنگ‌زدایی و رنگ‌برداری از قطعات اتومبیل طراحی شده است که با توجه به ساختار و قابلیت‌های مختلف این ابزار، می‌توان در موارد متعدد دیگر نیز از آن بهره برد.

کابینت سندبلاست و ساب‌پاش دیوالت مدل DXCM009-0370

میزان مصرف باد در کابینت سندبلاست DXCM009-0370 در فشار 90PSI برابر با 20 فوت‌مکعب در دقیقه است که با ارائه کیت ویبراتور، قیف خروج ذرات گرد و غبار (بدون سطل جمع‌آوری)، پنجره بزرگ و تحمل وزن 18 کیلوگرم به عنوان یک گزینه مناسب و ایده‌آل برای کار بر روی قطعات سایز کوچک و متوسط خواهد بود.

شرکت دیوالت در طی ماه‌های اخیر، محصولات مختلفی را در بخش تجهیزات بادی روانه ابزار کرده است که از میان آنها می‌توان به کیت 3/8 اینچی کمپرسور باد شامل فیلتر، رگولاتور و روان‌کننده و انواع مختلف شلنگ‌های باد فشار قوی اشاره کرد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل