چرخ باربری جدید ماکیتا مدل 18V X2

توسط مرتضی اصفهانی 2 دیدگاه
چرخ باربری جدید ماکیتا مدل 18V X2
Ad image

چرخ باربری جدید ماکیتا مدل 18V X2 مجهز به موتور براشلس و بالابر برقی

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت ماکیتا با عرضه گاری شارژی جدید خود با نام 18V X2 نسل جدیدی از فرغون‌های شارژی را روانه بازارهای جهانی کرده است که با برخورداری از سیستم بالابر برقی، گزینه بسیار مناسبی برای حمل و جابجایی اقلام و لوازم مختلف با ابعاد کوچک و متوسط به شمار می‌رود.

این چرخ دستی شارژی دارای موتور براشلس، 2 عدد چرخ بزرگ در قسمت جلو، 2 جفت چرخ کوچک در قسمت پشت، بالابر الکترونیکی و 3 عدد حفاظ متحرک است و کاربران در صورت عدم نیاز به استفاده از توان الکتریکی دستگاه، می‌توانند آن را به صورت دستی در بین نقاط مختلف جابجا کنند.

گاری شارژی جدید ماکیتا مدل 18V X2

حداکثر توان باربری این فرغون برقی بر روی سطوح صاف برابر با 300 کیلوگرم است که این مقدار بر روی سطوح شیب‌دار با زاویه 3 تا 12 درجه به کمتر از 180 کیلوگرم خواهد رسید. حداکثر سرعت این چرخ باربری در حین حرکت بر روی سطوح صاف به 5 کیلومتر در ساعت می‌رسد که می‌توان مقدار بیشینه سرعت را در سه حالت مختلف تنظیم کرد. همچنین امکان حرکت دنده‌عقب نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این فرغون شارژی است که این سرعت نیز در بیشترین حالت در حدود 1 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با تکنولوژی قفل ایمنی X-LOCK ماکیتا

 

این محصول در هربار شارژ کامل، امکان جابجایی 300 کیلوگرم بار را در یک مسافت 7.2 کیلومتری فراهم می‌کند که البته دستیابی به این اعداد مشروط به صاف بودن سطح حرکت و خاموش بودن چراغ‌های روشنایی است. در قسمت جلوی چرخ باربری 18V X2 از دو عدد هدلایت قدرتمند برای روشن کردن مسیر حرکت چرخ استفاده شده است. همچنین نرده‌های محافظ مورد استفاده در این چرخ دستی شارژی نیز به راحتی قابل نصب و جداسازی هستند تا فرآیند بارگذاری و تخلیه بار به راحتی و با حداکثر ایمنی ممکن انجام شود.

چرخ باربری جدید ماکیتا مدل 18V X2

تامین توان الکتریکی این چرخ دستی شارژی به وسیله دو عدد باتری لیتیومی از نوع 18V صورت می‌گیرد که با امکان نصب 4 عدد باتری، نیازی به تعویض باتری در حین جابجایی در مسافت‌های طولانی نخواهد بود. استفاده از سیستم بالابر برقی یکی از قابلیت‌های جدید این محصول در مقایسه با نمونه‌های گذشته است که در نوع خود ویژگی بسیار پرکاربرد و جذابی محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت ماکیتا، بازه حرکت این بالابر برقی از 47.5 تا 102 سانتی‌متر است که از آن می‌توان به عنوان یک لیفت‌تراک کوچک نیز استفاده کرد.

از سوی دیگر، قابلیت چرخش در چرخ‌های عقب این فرغون برقی به کاربران اجازه می‌دهد تا با تنظیم زاویه چرخ‌ها در حالت 90درجه از آنها به عنوان نوعی ترمز استفاده کرده و مانع از حرکت گاری در حین جابجایی بار شوند. لاستیک‌های مورد استفاده در چرخ دستی 18V X2 ماکیتا از نوع همه‌منظوره و دارای ضخامت بالا و عاج‌های بسیار مقاوم هستند و امکان حرکت بر روی سطوح مختلف را فراهم می‌کنند. همچنین به دلیل اثرات و لکه‌های ناشی از لاستیک‌های مشکی در محیط‌های صنعتی و کفپوش‌های رنگی، امکان تعویض لاستیک‌ها با نمونه‌های خاکستری نیز وجود خواهد داشت.

چرخ دستی شارژی 18V X2 ماکیتا

شاید جالب باشد که در یکی از بروشورهای تبلیغاتی منتشر شده از سوی شرکت ماکیتا، این محصول همراه با یک کمپرسی پلاستیکی به نمایش درآمده است؛ به این معنی که امکان حمل و تخلیه مصالح ساختمانی از طریق سیستم بالابر این محصول نیز وجود خواهد داشت.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه
    • درود، این مدل با توجه به اینکه به تازگی معرفی شده است، در بازار ایران موجود نیست، قیمت آن حدود ۴۲۰ دلار است و باید از فروشگاه‌های خارجی خریداری کنید یا از واسطه‌های ایرانی برای خرید کمک بگیرید، مدل پایین‌تر که در بازار ایران موجود است، قیمتی در حدود ۱۲ میلیون تومان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل