فرز مینیاتوری شارژی 12 ولت بوش GWG12V-20S به بازار عرضه شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
فرز مینیاتوری شارژی 12 ولت بوش GWG12V-20S به بازار عرضه شد
Ad image

فرز مینیاتوری شارژی 12 ولت بوش GWG12V-20S وارد بازار شد

بوش اخیراً فرز مینیاتوری جدیدی را از سری 12V Max در فروشگاه آمازون عرضه کرده است. این برند برای مدت زمان نسبتاً طولانی فرز شارژی جمع‌و‌جور جدیدی را معرفی نکرده بود و به همین دلیل معرفی فرز مینیاتوری مدل GWG12V-20S هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد برای آشنایی با فرز مینیاتوری شارژی 12 ولت بوش در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

 

معرفی فرز مینیاتوری شارژی 12 ولت بوش

فرز مینیاتوری مدل GWG12V-20S به یک ماشه برای تغییر سرعت مجهز شده، رابط کاربری نو‌آورانه‌ و طراحی جمع و جوری دارد و با استفاده از دکمه‌های مثبت و منفی که در پشت محفظه دریل قرار دارند می‌توانیم سرعت کار کردن آن را تغییر دهیم.

فرز مینیاتوری بوش به یک موتور براش‌لس مجهز شده که مزایای متعددی را در مقایسه با موتورهای مبتنی بر ذغال ارائه می‌دهد و به همین دلیل، در اغلب ابزارهای شارژی با کیفیت امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل شفت فرز که به شکل گیره پلاستیکی قرمز رنگی در روی بدنه قرار گرفته، به ما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانیم سری‌های فرز را تعویض کنیم. بوش ادعا می‌کند که این ابزار حتی در بالاترین سطوح سرعتی نیز عملکرد پایداری را ارائه می‌دهد.

سایر مشخصات فرز مینیاتوری GWG12V-20S عبارتند از:

  • کولت 1.4 اینچی
  • کلید ایمنی Deadman
  • قابلیت تنظیم سرعت فرز در 5 سطح مختلف
  • عرض، طول و ارتفاع: به ترتیب 4.5، 7.5 و 2 اینچ
  • وزن ابزار به تنهایی: 1.2 پوند (معادل 0.54 کیلوگرم)

 

بیشتر بخوانید: روغن موتور کارکرده برای روان کننده اره زنجیری؟ درست یا غلط؟

 

نسخه آمریکایی کیت GWG12V-20SB23 که از یک فرز مینیاتوری، 2 باتری 3 آمپرساعتی جمع و جور، یک شارژر جمع و جور و کیف ابزار قابل حمل عرضه می‌شود، با قیمت 229 دلار در فروشگاه آمازون در دسترس خریداران قرار دارد. افرادی که می‌خواهند تنها فرز مینیاتوری را خریداری کنند، می‌توانند با پرداخت 169 دلار و از همین فروشگاه به ابزار مورد نظر خودشان دسترسی داشته باشند.

تصاویر منتشر شده از فرز مینیاتوری جدید بوش نشان می‌دهد که دکمه‌های تنظیم سرعت با علامت مثبت و منفی در پشت بدنه فرز قرار گرفته‌اند. اگرچه این نحوه طراحی نوآوری جدیدی از سوی برند بوش محسوب نمی‌شود اما هر فردی می‌تواند به راحتی با استفاده از این دکمه‌ها فرز مینیاتوری را به سادگی کنترل کند.

در حالی که هیچ‌گونه جزئیاتی از مشخصات RPM فرز مینیاتوری بوش منتشر نشده اما قابلیت تنظیم سرعت عملکرد فرز مینیاتوری در 5 سطح مختلف و ماشه تغییر سرعت، کاربران را قادر می‌سازد تا سرعت عملکرد فرز مینیاتوری را به خوبی بر اساس کاربردهای مختلف تنظیم کنند.

فرز مینیاتوری میلواکی از سری M12 Fuel مهم‌ترین رقیب فرز مینیاتوری جدید بوش محسوب می‌شود که قابلیت تنظیم سرعت در 4 سطح مختلف را دارد و قابلیت تنظیم سرعت با استفاده از یک کلید اهرمی را دارد که به سبک سوئیچ باد ابزارهای پنوماتیکی طراحی شده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل