جعبه حمل باتری SafeBOXX محصول مشترک Bosch و Sortimo

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
جعبه حمل باتری SafeBOXX محصول مشترک Bosch و Sortimo
Ad image

آشنایی با جعبه حمل باتری SafeBOXX محصول مشترک Bosch و Sortimo

به گزارش مجله کیف ابزار، جعبه محافظ باتری Battery SafeBOXX یک محصول ویژه از دو شرکت آلمانی Bosch و Sortimo است که امکان نگهداری، حمل و جابجایی مطمئن انواع باتری‌های شارژی لیتیومی را فراهم می‌کند.

در حال حاضر استفاده از باتری‌های شارژی به یکی از الزامات مهم و غیرقابل انکار در زندگی انسان‌ها تبدیل شده است و فعالیت بسیاری از لوازم و ابزارآلات روزمره از دوچرخه و اتومبیل تا ابزارهای برقی به وجود باتری‌های شارژی بستگی دارد اما باتری‌های شارژی از جمله قطعات حساس و خطرناکی هستند که حمل و جابجایی آنها مشمول مقررات سختگیرانه بین‌المللی بوده و جعبه محافظ Battery SafeBOXX از جمله محصولاتی است که به طور کامل با استانداردها و مقررات جاری در این حوزه سازگاری دارد‌.

نگهداری درست از باتری‌های شارژی با جعبه محافظ Battery SafeBOXX

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت‌های Bosch و Sortimo این جعبه محافظ با برخورداری از گواهینامه‌های جهانی برای کلیه کالاهای خطرناک گروه‌های II و III قابل استفاده است که بر اساس تعریف کلی، گروه III به موارد با درجه خطر کم و گروه II به درجه خطر سطح متوسط اشاره دارد.

فضای داخلی جعبه محافظ Battery SafeBOXX

بدنه این جعبه محافظ از نوعی پلاستیک مقاوم و خاص ساخته شده و فضای داخلی آن به وسیله بالشتک‌های ضخیم از جنس پدهای نسوز Cirrux پوشیده شده است که با برخورداری از قابلیت اطفای حریق، سطح ایمنی محصول را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند. از سوی دیگر با قرار گرفتن باتری‌های حساس در داخل این محفظه نرم، خطرات ناشی از وارد شدن ضربه، شوک و لرزش نیز تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: چرخ باربری جدید ماکیتا مدل 18V X2

 

جعبه محافظ باتری SafeBOXX به شکل ویژه برای جابجایی و نگهداری باتری‌های شارژی تا وزن 5.5 کیلوگرم مناسب است و با استانداردهای ADR / RID / IMDG / ATA-DGR نیز سازگاری دارد که در جدول زیر می‌توان پروتکل‌ها و جزئیات مربوط به استاندارد ADR را مشاهده کرد.

آشنایی با مشخصات استاندارد ADR

استاندارد ADR یک توافق‌نامه جهانی در مورد حمل و جابجایی کالاهای خطرناک از طریق مسیرهای زمینی است که نحوه حمل‌ونقل ایمن آنها را به طور کامل تشریح می‌کند.

سازسگاری جعبه محافظ SafeBOXX

جعبه محافظ SafeBOXX با کلیه تجهیزات خانواده L-Boxx از دو برند Bosch و Sortimo سازگار است و به طور کلی کاربرد چندانی برای کاربران معمولی و استفاده‌های روزمره آنها ندارد اما به نوبه خود محصولی پرکاربرد برای مصارف تخصصی و حرفه‌ای خواهد بود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل