ویدیوی تست استحکام جعبه ابزار دیوالت ToughSystem 2.0 در مقابل ریوبی Link

توسط بهنام افزودن دیدگاه
Ad image

ویدیوی تست استحکام جعبه ابزار دیوالت ToughSystem 2.0 در مقابل ریوبی Link

ریوبی در حساب اینستاگرام خود نشان داد که ادعای مطرح شده در رابطه با استحکام جعبه ابزار Ryobi Link در برابر ضربه تنها یک عبارت تبلیغاتی نیست و برای اثبات این ادعا شهرت جعبه ابزارهای دیوالت را خدشه‌دار کرد. مجله کیف ابزار در ادامه مقاله شما را با ماجرای نمایش قدرت ریوبی در اینستاگرام و جزئیات پنهان آن آشنا خواهد کرد.

 

ریوبی، استحکام جعبه ابزار دیوالت را به چالش کشید

ریوبی اخیراً ویدئوی جدیدی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و در آن نشان می‌دهد که سقوط یک بلوک بتنی روی جعبه ابزار Dewalt ToughSystem 2.0 موجب خُرد شدن آن می‌شود. سپس، ریوبی همین آزمایش را روی جعبه ابزار Ryobi Link نیز تکرار می‌کند اما جعبه ابزار ظاهراً سالم باقی مانده و بلوک بتنی پس از برخورد به جعبه ابزار به زمین پرت شده و متلاشی می‌گردد که مستقیماً به استحکام جعبه ابزار Ryobi Link اشاره دارد.

تقریباً یک سال از زمانی که ریوبی مجموعه تجهیزات سری LINK را با معرفی محصولات جدید بروزرسانی کرده سپری شده است. به همین دلیل، برخی گمان می‌کنند که ریوبی با انتشار این ویدئو قصد دارد تا ذهن مخاطبان این برند در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای معرفی محصول جدیدی از مجموعه LINK آماده کند. با این وجود، ویدئوی منتشر شده، هیچ نشانه‌ای از معرفی یک محصول جدید ندارد و تنها گذشت زمان درستی این نظریه را اثبات خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه تخمین میزان فرسودگی زنجیر دوچرخه

 

نمایش قدرت برندهای سازنده ابزار می‌تواند برای فعالان شبکه‌های اجتماعی جالب باشد و به همین دلیل افراد زیادی واکنش دیوالت برای خُرد کردن جعبه ابزارهای ریوبی را انتظار می‌کشند. حداقل، دیوالت می‌تواند نشان دهد که جعبه ابزار Dewalt ToughSystem 2.0 تنها یک جعبه پلاستیکی شکننده نیست یا مزیت‌های دیگری را در مقایسه با سایر رقبا دارد.

هرچند ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که جعبه ابزار دیوالت توان تحمل ضربه ناشی از برخورد بلوک بتنی را ندارد اما آزمایش در محیط کنترل نشده انجام شده و عوامل مختلفی می‌توانند نتیجه آزمایش را تحت تاثیر قرار دهند. ریوبی برای اثبات این ادعا می‌توانست آزمایش را برای چند مرتبه تکرار کند و همچنین نشان دهد که هر دو جعبه ابزار خالی هستند. به علاوه، عوامل دیگری مانند فضای قابل دسترس جعبه ابزار، امکان تخلیه شدن هوای درون جعبه ابزار در طی فرایند برخورد بلوک بتنی به آن، تاثیر عامل انسانی و نحوه برخورد بلوک بتنی به جعبه ابزار می‌تواند نتیجه آزمایش را تحت تاثیر قرار دهد.

ریوبی این ویدئوی جنجالی را در حساب اینستاگرام ryobitoolsusa منتشر کرده و پس از اشاره به برتری جعبه ابزار Ryobi Link در این رقابت به ویژگی‌های این جعبه ابزار شامل مقاومت در برابر ضربه، ظرفیت حمل ابزار تا 50 پوند (22.6 کیلوگرم) و مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک بر اساس گواهینامه IP65 اشاره کرده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل