پیچ گوشتی جیبی شرکت میلواکی مدل 2932-22-48

توسط مرتضی اصفهانی 2 دیدگاه
پیچ گوشتی جیبی شرکت میلواکی مدل 2932-22-48
Ad image

پیچ گوشتی جیبی شرکت میلواکی مدل 2932-22-48، یک انتخاب عالی برای کارهای دقیق و مهندسی

به گزارش مجله کیف ابزار، پیچ‌گوشتی جدید شرکت میلواکی مدل 2932-22-48 یک محصول چهارکاره از خانواده فنی-مهندسی است که قابلیت‌ها و امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از مهمترین ویژگی‌های این پیچ‌گوشتی می‌توان به میله ابزار‌گیر با قابلیت تنظیم در دو طول مختلف و امکان جاسازی در داخل دسته پیچ‌گوشتی، گیره نگهدارنده سیمی و مهره کنترلی بزرگ در قسمت انتهای دسته اشاره کرد.

پیچ‌گوشتی جیبی جدید میلواکی، یک انتخاب عالی برای کارهای دقیق و مهندسی

به عنوان یک توضیح مختصر باید در نظر داشت که این مهره کنترلی دارای قابلیت چرخش 360درجه بوده و دارای خاصیت هرزگردی است. به همین دلیل با قرارگیری قسمت کف دست بر روی این مهره، میزان دقت و تمرکز کاربر افزایش پیدا می‌کند و با ایجاد یک تکیه‌گاه ثابت و بدون نیاز به چرخش کامل اجزای ابزار می‌توان عمل باز یا بسته شدن پیچ‌های حساس را با حداکثر دقت و ظرافت انجام داد.

 

بیشتر بخوانید: ویدیوی تست استحکام جعبه ابزار دیوالت ToughSystem 2.0 در مقابل ریوبی Link

 

به طور کلی طراحی این محصول در دسته پیچ‌گوشتی‌های سبک کلاسیک قرار می‌گیرد اما ابزار جدید میلواکی در مقایسه با نمونه‌های ارزان‌تر از مقاومت و استحکام فیزیکی بالاتری برخوردار است. طراحی میله ابزارگیر این پیچ‌گوشتی بگونه‌ای است که می‌توان از آن در دو حالت کوتاه و بلند استفاده کرد. همچنین در وضعیت کوتاه می‌توان بدنه دستگیره را در نقش یک کاور محافظ و به صورت کشویی بر روی میله ابزارگیر قرار داد تا از ایجاد صدمات فیزیکی و پاره شدن لباس در حین جابجایی پیچ‌گوشتی جلوگیری کرد.

پیچ‌گوشتی جدید شرکت میلواکی مدل 2932-22-48

این پیچ‌گوشتی 4کاره دارای دو عدد بیت دوطرفه (دو عدد چهارسو سایز 0 و 00 و دو عدد دوسو سایز 3/32 و 1/8) است که به وسیله سیستم نگهدارنده ساچمه‌ای در داخل میله ابزارگیر چفت می‌شوند. دسته نگهدارنده این پیچ‌گوشتی 4کاره از ساختار ارگونومی بسیار مناسبی برخوردار است و علاوه بر سهولت کاربری بالا مانع از لغزش ناخواسته در حین انجام فعالیت‌های مختلف می‌شود. نکته خاصی در بخش طراحی محصول دیده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که شرکت میلواکی کلیه موارد لازم در این خصوص را به طور رعایت کرده است.

این پیچ‌گوشتی به شکل ویژه برای انجام فعالیت‌های الکترونیکی و فنی کاربرد دارد و گزینه بسیار مناسبی برای مصارف روزمره و کارهای رایج و دم‌دستی به شمار می‌رود و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در ماه مارس و با قیمت 19 دلار به فروش خواهد رسید.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل