دریل شارژی جدید بوش FlexiClick GSR18V-800FCB24

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
دریل شارژی جدید بوش FlexiClick GSR18V-800FCB24
Ad image

آشنایی با دریل شارژی جدید بوش FlexiClick GSR18V-800FCB24

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت بوش نمونه جدیدی از دریل‌های شارژی خانواده FlexiClick را روانه بازار کرده است که از نظر فنی یک محصول 18ولتی 5کاره محسوب می‌شود. در واقع مدل GSR18V-800FCB24 نمونه ارتقایافته‌ای از مدل GSR18V-535FCB15 به شمار می‌رود که در ادامه با ویژگی‌های فنی و سایر قابلیت‌های این محصول آشنا می‌‌شویم. البته به عنوان یک نکته کلی باید در نظر داشت که این دو محصول از نظر ویژگی‌های فنی، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما مدل جدید با یک اختلاف قیمت 80 تا 140 دلاری به فروش می‌رسد.

آشنایی با دریل شارژی 5کاره بوش مدل FlexiClick GSR18V-800FCB24

دریل شارژی جدید شرکت بوش با برخورداری از قابلیت KickBack Control از اعمال گشتاورهای ناگهانی در حین فعالیت‌های دقیق و حساس جلوگیری می‌کند. البته وجود این قابلیت، یک پیشرفت چشمگیر برای محصول جدید بوش به شمار نمی‌رود زیرا مشابه این قابلیت در نسل گذشته این ابزار نیز به چشم می‌خورد، با این تفاوت که وجود این ویژگی بر روی دستگیره محصول جدید قید شده است! بر اساس ادعای شرکت بوش، محصول جدید این شرکت دارای بیشینه گشتاور 64 نیوتن‌متر است که تفاوتی با مدل مشابه نسل گذشته خود ندارد. شاید بتوان ایجاد تغییرات جزئی در طراحی بدنه و ساختار فیزیکی این دو محصول را از جمله مهمترین تفاوت‌های آنها در نظر گرفت.

 

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه تخمین میزان فرسودگی زنجیر دوچرخه

 

این محصول نیز مانند سایر محصولات 12ولتی و 18ولتی خانواده FlexiClick با برخورداری از سه‌نظام ماژولار، امکان استفاده از انواع ابزارگیرهای کاربردی را برای فعالیت در حالت‌های مختلف فراهم می‌کند. به عبارت دیگر با وجود یک مجموعه حرفه‌ای شامل سه‌نظام استاندارد، سه‌نظام 90درجه، ابزارگیر گوشه‌زن و ابزارگیر شش‌گوش، کلیه فعالیت‌های مربوط به حفر سوراخ و باز و بست انواع پیچ در هر حالت و موقعیتی امکان‌پذیر خواهد بود. نکته جالب در خصوص محصول آن است که از آن به عنوان یک ابزار 5کاره یاد می‌شود، در حالی‌که سیستم ماژولار این محصول تنها دارای 4 نوع سه‌نظام و ابزارگیر مختلف است و قابلیت پنجم آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دریل شارژی 5کاره بوش مدل GSR18V-800FCB24

در این دریل شارژی از یک کلاچ تنظیم گشتاور استاندارد استفاده شده است که با وجود قابلیت Switchable Precision Clutch می‌توان از چرخش دستگاه در زمان اعمال تغییرات ناخواسته در تنظیمات کلاچ جلوگیری کرد. همچنین وجود این قابلیت باعث کنترل بهتر و حرکت دقیق‌تر دریل شارژی در زمان نیاز به اعمال گشتاورهای دقیق می‌شود که از آن می‌توان به عنوان یک کلاچ الکترونیکی یاد کرد.

خلاصه ویژگی‌های دریل شارژی چندکاره جدید بوش

خلاصه ویژگی‌های دریل شارژی چندکاره جدید بوش

  • برخورداری از سیستم ماژولار در بخش سه‌نظام و ابزارگیر
  • گیربکس دوحالته با سرعت 0 – 630 و 0 – 2100 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 64 نیوتن‌متر
  • طول 13.7 سانتی‌متر

این دریل شارژی همراه با دو عدد باتری Core18V با ظرفیت 4 آمپرساعت، شارژر، 4 عدد ابزارگیر و سه‌نظام و کیف حمل اختصاصی و با قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل