میخ کوب شارژی جدید ماکیتا به زودی معرفی می‌شود

توسط بهنام 1 دیدگاه
میخ کوب شارژی جدید ماکیتا به زودی معرفی می‌شود
Ad image

میخ کوب شارژی جدید ماکیتا به زودی معرفی می‌شود

در حالی که مدت زیادی از معرفی ابزارهای شارژی جدید توسط شرکت Makita USA سپری شده، انتشار یک تیزر تبلیغاتی از میخ‌کوب شارژی ماکیتا نشان داد که این برند برای رونمایی از ابزارهای شارژی جدید 18 ولتی آماده می‌شود. مجله کیف ابزار در این مقاله اهداف ماکیتا از انتشار تیزر تبلیغاتی و عبارتی که معرفی ابزارهای شارژی بیشتر از سوی این برند اشاره دارد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

میخ‌کوب شارژی ماکیتا بزودی معرفی خواهد شد

ماکیتا یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که در آن تصویر یک میخکوب به راحتی قابل مشاهده است و روی آن با حروف سفید عنوان شده که ابزارهای «بیشتری در راه است.» در این تصویر ماکیتا مستقیماً به مجموعه ابزارهای شارژی 18 ولتی LXT اشاره کرده که بیش از 325 محصول مختلف را شامل می‌شود.

معمولاً Makita USA در طی فصل پاییز محصولات شارژی جدیدی را به مردم جهان معرفی می‌کند اما پاییز سال 2023 میلادی از این قاعده مستثنی بوده و بر همین اساس، برخی از افراد گمان می‌کردند که ماکیتا در سال 2024 میلادی نیز برای معرفی ابزارهای جدید شارژی برنامه‌ریزی نمی‌کند. به همین دلیل، انتشار تیزر جدید اهمیت زیادی دارد و تداوم پشتیبانی این شرکت از ابزارهای شارژی 18 ولتی را نشان می‌دهد.

برق مورد نیاز مجموعه ابزارهای 18 ولتی ماکیتا توسط باتری‌های مجهز به سلول‌های 18650 لیتیوم-یون تامین می‌شود که با توجه به دستاوردهای امروزی فناوری نسبتاً قدیمی برای ساخت باتری محسوب می‌شود.

در حالی که رقبای ماکیتا اخیراً باتری‌های 18 ولتی مجهز به سلول‌های Pouch Cell و همچنین باتری‌های ساخته شده بر پایه سلول‌های تبلس را معرفی کرده‌اند، این برند پلتفرم 36 ولتی باتری‌های خود را در قالب XGT و با استفاده از سلول‌های باتری‌ 18650 و 21700 معرفی کرده است.

انتشار تیزر جدید از سوی ماکیتا این پرسش‌ها را مطرح می‌کند که آیا میخ‌کوب شارژی جدیدی به مجموعه XGT اضافه خواهد شد؟ آیا سایر میخ کوب‌هایی که در بازارهای خارج از آمریکا عرضه شده‌اند، سرانجام در دسترس مردم آمریکا نیز قرار خواهند گرفت؟ آیا باتری Pouch Cell برای مجموعه ابزارهای 18 ولتی ارائه خواهد شد؟ آیا کمپرسور بادی شارژی یا اره میزی به این مجموعه افزوده خواهد شد؟

 

بیشتر بخوانید: دریل شارژی جدید بوش FlexiClick GSR18V-800FCB24

 

شاخه آمریکایی شرکت ماکیتا در طی چند ماه گذشته تغییرات بزرگی را تجربه کرده که تغییر مدیرعامل این شرکت را نیز شامل می‌شود؛ بنابراین تغییر استراتژی این شرکت در معرفی ابزارهای جدید دور از انتظار نیست. در همین راستا، شرکت Makita USA به طور رسمی اعلام کرده که مجموعه‌ای از ابزارهای جدید در راه هستند.

در حالی که جزئیات زیادی از میخ‌کوب و مجموعه ابزارهای جدید ماکیتا منتشر نشده، شاخه آمریکایی ماکیتا در بیانیه دیگری اعلام کرد که مجدداً به عنوان اسپانسر مسابقات اسنوموبیل ظاهر خواهد شد.

ماکیتا یو.اس.ای در طی چند ماه گذشته بیش از 200 نفر را به دلیل شرایط مالی این شرکت اخراج کرده و دفتر این شرکت برای دوره 6 ماهه منتهی به 30 سپتامبر 2023 (8 مهر 1402) در آمریکای شمالی زیان را گزارش کرده است. در چنین شرایطی، به‌نظر نمی‌رسد که حضور ماکیتا به عنوان اسپانسر مسابقات اسنوموبیل، بهترین انتخاب برای استفاده از بودجه بازاریابی این برند باشد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
1 دیدگاه
  • همیشه برند عالی و خوبی بوده ،من چند سال از ابزار کار ک استفاده می‌کنم و سعی میکنم از همین ماگتا ژاپنی استفاده کنم شاید دریل مته مخصوص ،سنگ و مینی سنگ می‌تونم بگم بیشتر از ۱۵ سال غیر از زغال هیچ ایرادی نداشته تا الان ،و راز این هر ابزاری که خیلی مهمه این که دست کسی ندی حتی داخل کارگاه من یک سری دیگه برای بچها گذاشتم ولی اینا تو ماشین موقع نصب کابینت میبرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل