معرفی جارو شارژی میلواکی مدل 0888-20، قدرتی در حد جاروهای سیمی

توسط بهنام افزودن دیدگاه
معرفی جارو شارژی میلواکی مدل 0888-20، قدرتی در حد جاروهای سیمی
Ad image

معرفی جارو شارژی میلواکی مدل 0888-20، قدرتی در حد جاروهای سیمی

میلواکی اخیراً از جارو شارژی جدیدی رونمایی کرده که به مجموعه تجهیزات M18 Fuel تعلق دارد و برای پاک کردن فضای کار از خاکروبه یا خرده‌های چوب ناشی از برش یا سوراخکاری طراحی شده است. برای آشنایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه جارو شارژی میلواکی در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

معرفی غبارگیر شارژی میلواکی

میلواکی برای عرضه جارو شارژی جدیدی از سری M18 Fuel آماده می‌شود که از دو باتری مستقل برای تامین انرژی استفاده می‌کند. این جارو شارژی به قابلیت پاکسازی خودکار فیلتر مجهز شده و درب‌پوش دستگاه با سیستم ذخیره‌سازی Packout سازگاری دارد.

جارو شارژی میلواکی مدل 0888-20 به فناوری VACLINK مجهز شده که امکان کنترل وایرلس دستگاه را فراهم می‌کند. استفاده از این فناوری موجب می‌شود تا در زمان استفاده از دستگاه گردگیر راحتی بیشتری داشته باشیم. فناوری VACLINK، جارو شارژی را قادر می‌سازد تا عملکردی همگام با وضعیت سیستم کنترل ابزارهای متصل به آن داشته باشد یا به طور جداگانه از راه دور کنترل شود.

جارو شارژی میلواکی که 9 گالن (معادل 34 لیتر) ظرفیت دارد، به سیستم هشداری مجهز شده که در زمان کاهش یافتن قدرت مکش هوا ما را از این موضوع مطلع می‌سازد. میلواکی ادعا می‌کند که جارو شارژی جدید می‌تواند عملکردی مشابه با نمونه‌های سیمی داشته باشد. به علاوه، سیستم پاکسازی خودکار فیلتر از کاهش یافتن قدرت مکش دستگاه غبارگیر شارژی به دلیل مسدود شدن منافذ فیلتر جلوگیری می‌کند.

 

نقد و بررسی دستگاه غبارگیر شارژی میلواکی

اگرچه هنوز جزئیات زیادی از جارو شارژی میلواکی منتشر نشده، اما اطلاعات موجود نشان می‌دهند که احتمالاً با دستگاه کارآمد و قدرتمندی مواجه هستیم. قابلیت فعال‌سازی دستگاه گردگیر شارژی از راه دور، تامین انرژی از طریق دو باتری مستقل و سازگاری با سیستم Packout از جمله ویژگی‌هایی هستند که وجود آن‌ها در این جارو شارژی از سوی میلواکی مورد تایید قرار گرفته‌ است.

جارو شارژی جدید میلواکی به چهار چرخ مجهز شده که ما را قادر می‌سازد تا این دستگاه را به راحتی در محوطه کارگاه یا هر مکان دیگری جا‌به‌جا کنیم.

با این وجود، پرسش‌های متعددی نیز وجود دارند که برای یافتن پاسخ آن‌ها احتمالاً باید تا زمان عرضه جارو شارژی جدید به بازار منتظر بمانیم. برای مثال، میزان سروصدای جارو شارژی، نوع فیلتر HEPA، ظاهر سیستم کنترل بی‌سیم و محل قرار گرفتن آن و غیره هنوز مشخص نشده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل