معرفی برند اروین Irwin

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند اروین Irwin
Ad image

معرفی برند اروین Irwin، برندی کهنه‌کار در زمینه تولید ابزارهای دستی

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت اروین (IRWIN) یک برند مطرح و صاحب‌نام آمریکایی در زمینه تولید ابزارهای دستی و لوازم جانبی ابزارهای برقی است که در سال 1885 توسط چارلز اروین در منطقه مارتین ویل از ایالت اوهایو تاسیس شد و از سال 2017 به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ استنلی بلک اند دکر (Stanley Black & Decker) در حال فعالیت است.

این برند بیشتر به واسطه تولید انبرهای (Vise Grip) باکیفیت و حرفه‌ای شهرت دارد اما محصولات متنوع دیگری نظیر انواع گیره‌های رومیزی، مته، ابزارهای رزوه و حدیده، تیغه‌اره، آچارهای لوله‌گیر، پیچ‌گوشتی و سایر ابزارهای دستی نیز در سبد محصولات این شرکت دیده می‌شود.

اروین، برندی کهنه‌کار در زمینه تولید ابزارهای دستی

با اینکه شرکت اروین به شکل تخصصی در زمینه طراحی و تولید ابزارهای دستی فعالیت دارد اما کیفیت و تنوع بالای محصولات این برند همواره آنها را به یک انتخاب عالی و مطمئن برای تعمیرکاران و فعالان صنعتی تبدیل می‌کند و نام اروین را در میان برترین تولیدکنندگان ابزارآلات دستی جهان قرار می‌دهد. به همین دلیل است که این برند در طول 150 سال فعالیت مداوم خود توانسته تا به یک شرکت بین‌المللی بزرگ تبدیل شود و محصولات مختلف خود را در بسیاری از کشورهای جهان به فروش برساند.

در واقع تعهد شرکت اروین به تولید محصولات قدرتمند و باکیفیت، باعث شده تا بسیاری از صنعت‌گران و متخصصان با تکیه بر قابلیت‌های خاص ابزارهای این شرکت بتوانند موانع و مشکلات موجود در شرایط کاری سخت و حساس را به راحتی از میان بردارند و فعالیت‌های مختلف را با نهایت دقت و با رعایت کلیه نکات فنی و تخصصی به انجام برسانند.

محصولات و برندهای تخصصی اروین

محصولات و برندهای تخصصی اروین

در حال حاضر تولیدات شرکت اروین به چهار گروه اصلی شامل لوازم جانبی، ابزارهای دستی، تجهیزات ذخیره‌سازی و لوازم ایمنی کار تقسیم‌بندی می‌شوند و برخی از محصولات شرکت اروین به یک برند و نام جهانی در میان مصرف‌کنندگان تبدیل شده‌اند که از میان آنها می‌توان به آچارهای VISE-GRIP، تیغه‌اره‌های MARATHON، گیره‌های QUICK-GRIP، مته‌های SPEEDBOR، متر و علامت‌زن‌های STRAIT-LINE، مته‌های کاجی و پله‌ای UNIBIT، رزوه و حدیده HANSON و مغارهای MARPLES اشاره کرد.

محصولات مختلف این شرکت با استفاده از مواد باکیفیت و بر اساس بالاترین سطح از استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار می‌‌شوند. رنگ شاخص ابزارآلات اروین، ترکیب زیبایی از رنگ‌های آبی تیره و زرد است که تا حد زیادی منحصربفرد بوده و نمونه مشابهی در بین شرکت‌های تولیدکننده ابزار ندارد.

شعار و کیفیت محصولات اروین

شعار و کیفیت محصولات اروین

برند اروین با شعار Trade Strong در بازار ابزارآلات فعالیت دارد و با ارائه تولیدات عالی و بادوام به کاربران این را اطمینان می‌دهد که از آغاز تا پایان هر فعالیتی با نهایت قدرت و کارآیی در کنار آنها خواهد بود زیرا بسیاری از ابزارآلات اروین در شاخه‌های تخصصی خود به عنوان یک نمونه خاص و تراز اول شناخته می‌شوند و با پشتوانه عظیمی از دانش و تجربه فنی، قابلیت‌های بی‌نظیری را در اختیار فعالیت‌های صنعتی و تخصصی قرار می‌دهند.

البته باید توجه داشت که علیرغم کیفیت و شهرت بالای محصولات اروین در سطح جهان، سطح فروش ابزارآلات این برند در ایران بسیار کمتر از سایر برندهای همرده و تراز اول در دنیاست که از مهمترین عوامل این موضوع می‌توان به واردات محدود، قیمت بالا و نبود خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در خصوص ابزارهای این شرکت اشاره کرد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل