دسته بکس جدید شرکت Tekton، جالب و کارآمد

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
دسته بکس جدید Tekton، جالب و کارآمد
Ad image

معرفی دسته بکس جدید شرکت Tekton همراه با سَری لقلقه‌ای

به گزارش مجله کیف ابزار، دسته‌های لقلقه مانند سایر دسته‌های آچارهای بکس برای استفاده از انواع سری‌ها و سوکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، با این تفاوت که وجود یک سری لقلقه به شما اجازه می‌دهد تا در حالت‌های مختلف بتوانید زاویه سری بکس را در جهات مختلف و در یک بازه مشخص تغییر بدهید و به پیچ‌ها و مهره‌های موجود در نقاط مختلف، دسترسی پیدا کنید.

معرفی دسته بکس جدید شرکت Tekton همراه با سَری لقلقه‌ای

دسته بکس جدید شرکت Tekton یک ابزار کارآمد با ساختار L-شکل است که در انتهای پایه کوتاه خود دارای یک درایو مربعی استاندارد بوده و در انتهای پایه بلند خود به یک درایو مربعی با خاصیت لقلقه مجهز شده است و با استفاده از سیستم ابزارگیر ساچمه‌ای، امکان استفاده از انواع سوکت‌های و سَری‌های مربعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: دستگاه تراش کاری Rownd معرفی شد

 

وجود درایو مربعی بر روی پایه کوتاه، امکان اعمال نیروی گشتاور بسیار زیاد را فراهم می‌کند و در طرف مقابل وجود درایو لقلقه، امکان تغییر زاویه 10 درجه‌ای را در جهت‌های مختلف به وجود می‌آورد که ترکیب این دو ویژگی می‌تواند سرعت و دقت فعالیت‌های مختلف را تا حد زیادی افزایش بدهد.

کاربردهای دسته بکس جدید شرکت Tekton

از جمله کاربردهای ویژه دسته بکس جدید شرکت Tekton می‌توان به استفاده مکمل در کنار سایر آچارهای بکس به ویژه آچارهای جغجغه‌ای (Ratchet) اشاره کرد که در حین باز کردن یا بستن انواع پیچ و مهره‌های دوطرفه می‌توان از آن به عنوان یک نگهدارنده و اهرم بسیار مقاوم و قدرتمند استفاده کرد.

جنس این محصول از آلیاژ فولادی 6140 بوده و پایه بلند آن به دلیل وجود شیارهای باریک در نقش یک دسته ضدلغزش عمل می‌کند. این دسته بکس در دو نوع مختلف با درایوهای 1/2 و 3/8 اینچی و به ترتیب با قیمت‌های 15 و 10 دلار به فروش می‌رسد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل