معرفی چراغ پیشانی جدید شرکت کبالت

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی چراغ پیشانی جدید شرکت کبالت
Ad image

معرفی چراغ پیشانی جدید شرکت کبالت

به گزارش مجله کیف ابزار، یکی از جدیدترین محصولات شرکت کبالت (Kobalt) در حوزه تجهیزات روشنایی سیار به مدل جدیدی از هدلامپ‌ها یا چراغ‌های پیشانی LED مربوط می‌شود که در نوع خود یک محصول عجیب و غریب به نظر می‌رسد و در حالت استاندارد برای نصب بر روی کلاه‌های ایمنی طراحی شده است.

تقریبا می‌توان گفت که هیچ نکته یا قابلیت خاصی در ساختار این چراغ پیشانی یا هدلامپ وجود ندارد و کلیه ویژگی‌های آن در یک نوار LED، هدبند لاستیکی، باتری شارژی و کلید کنترلی دوحالته آن خلاصه می‌شود. حداکثر شدت روشنایی این هدلامپ برابر با 400 لومن است و از نظر میزان ضربه‌پذیری می‌توان اینطور در نظر گرفت که سقوط محصول از ارتفاع کمتر از 3 متر، مشکلی برای آن ایجاد نخواهد کرد.

معرفی چراغ پیشانی جدید شرکت کبالت

باتری شارژی مورد استفاده در این چراغ پیشانی دارای ظرفیت 700 میلی‌آمپر بوده و درگاه شارژ آن از نوع USB TYPE-C است. همچنین مدت زمان لازم برای شارژ کامل این باتری در صورت اتصال به یک شارژر 1 آمپری در حدود 2 الی 3 ساعت خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: قابلیت Tool Tracking، این دسته از ابزارهای دیوالت و میلواکی را برای مصارف خانگی نخرید!

 

این چراغ پیشانی 25 دلاری از انعطاف‌پذیری بسیار زیادی برخوردار است و از این حیث به عنوان یک نمونه بی‌نظیر و خاص در بین کالاهای مشابه خود محسوب می‌شود. از طرف دیگر، نوارهای LED موجود در این هدلامپ با ایجاد نور پراکنده، برای استفاده در فواصل نزدیک مناسب هستند و با قرارگیری بر روی سر کاربر، مساحت نسبتا زیادی از فضای اطراف را روشن می‌کنند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل