معرفی چکش های دوسر تخت جدید تکتون Tekton

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی چکش های دوسر تخت جدید تکتون Tekton
Ad image

معرفی چکش های دوسر تخت جدید تکتون Tekton با مبدا ساخت کشور آمریکا

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت تکتون خط تولید چکش‌های دوسر تخت خود را با ارائه 5 محصول جدید بروزرسانی کرده است. این 5 چکش از نظر ابعاد فیزیکی با یکدیگر متفاوت بوده و همه آنها مجهز به سری‌های تخت فولادی هستند. ساختار چکش‌های جدید تکتون تا حد زیادی به چکش‌های سرگِرد شباهت دارد اما با این تفاوت که به جای یک سَری تخت و یک سَری گرد به دو سری تخت با سایزهای گوناگون مجهز شده‌اند.

شرکت Tekton و عرضه 5 چکش دوسر تخت جدید با مبدا ساخت کشور آمریکا

به عنوان یک نکته فنی باید در نظر داشت که چکش‌های سرتخت در ساختار داخلی خود دارای مجموعه‌ای از گلوله‌های فولادی کوچک هستند که تا حد زیادی از برگشت ضربه و پّرش‌های احتمالی چکش در حین ضربه زدن به اجسام سخت جلوگیری می‌کند. این 5 چکش جدید به صورت کیت‌های 3تایی و 5تایی و همچنین به صورت تکی قابل خریداری هستند که در ادامه می‌توان وزن و قیمت هریک از آنها را در زمان معرفی به بازار مشاهده کرد.

 

بیشتر بخوانید: عرضه ۵ دریل پرسی جدید گریزلی به بازار

 

مدل 737 گرمی با قیمت 55 دلار
مدل 1020 گرمی با قیمت 60 دلار
مدل 1219 گرمی دسته کوتاه با قیمت 65 دلار
مدل 1332 گرمی با قیمت 70 دلار
مدل 1417 گرمی دسته بلند با قیمت 75 دلار

کیت سه‌تکه شامل چکش‌های 1020، 1219 و 1417 گرمی بوده و با قیمت 180 دلار به فروش می‌رسد، همچنین کیت کامل پنج‌تکه نیز با قیمت 296 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ساختار کلی چکش‌های جدید شرکت تکتون (TEKTON)

در تصویر بالا، ساختار کلی چکش‌های جدید شرکت تکتون (TEKTON) مشاهده می‌شود. بخش سَری این محصولات از آلیاژ فولادی 4140 ساخته شده و سایر قطعات داخلی دارای ساختار فولادی استاندارد هستند. بخش خارجی دسته نیز از مواد پلی‌اورتان با تکنیک قالب‌گیری مذاب تشکیل شده است که وجود برجستگی‌های ریز در قسمت دستگیره از سُر خوردن چکش جلوگیری کرده و باعث افزایش تسلط کاربر می‌شود.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل