لبه گیر شارژی Hercules بزودی در Harbor Freight عرضه خواهد شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
لبه گیر شارژی Hercules بزودی در Harbor Freight عرضه خواهد شد
Ad image

لبه گیر شارژی Hercules بزودی در Harbor Freight عرضه خواهد شد

خرده فروشی Harbor Freight اخیراً از لبه‌گیر شارژی جدیدی رونمایی کرده که به برند Hercules تعلق دارد. برای آشنایی با مشخصات، ویژگی‌ها، قیمت و امکانات لبه‌گیر شارژی Hercules در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

 

معرفی لبه‌گیر شارژی Hercules

لبه‌گیر که با عناوین تریمر، اورفرز یا فرز مشتی نجاری نیز شناخته می‌شود، یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای نجاری است که برای شکل دادن به لبه سطوح چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لبه‌گیر‌های سیمی می‌توانند حوزه کار را به طول سیم محدود کنند یا حواس‌پرتی فرد را به همراه داشته باشند. در همین راستا، برند Hercules لبه‌گیر شارژی جدیدی را به بازار عرضه کرده که محدودیت جا‌به‌جایی و دسترسی به پریز برق را ندارد.

اگرچه برند Hercules در گذشته چند لبه‌گیر سیمی را به بازار عرضه کرده بود، ابزار جدید نخستین تریمر 20 ولتی شارژی این برند محسوب می‌شود. به علاوه، لبه‌گیر 20 ولتی Hercules پس از تریمر 20 ولتی شارژی BAUER در فروشگاه Harbor Freight فهرست شده و دومین تریمر شارژی این فروشگاه محسوب می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: ۵ اره زنجیری مناسب هرس کاری و جمع آوری هیزم (طبیعت گردی و کمپینگ)

 

لبه گیر 20 ولتی Hercules از جنبه‌های مختلفی به لبه گیر 20 ولتی BAUER شباهت دارد. هر دو تریمر به پایه ثابت مجهز هستند و قابلیت تغییر سرعت را نیز در اختیار ما قرار می‌دهند. در حقیقت، پایه آلومینیومی در هر دو مدل شبیه یکدیگر به نظر می‌رسند و تنها در نحوه طراحی با یکدیگر تفاوت دارند. تریمر Hercules به پایه کاملاً گرد مجهز شده و در پایین آن لایه مربعی شفاف از جنس اکرلیک قرار دارد اما پایه تریمر Bauer به طور کاملاً مربعی طراحی شده است.

هر دو ترمیر به ویژگی‌های خاصی مجهز هستند که آن‌ها را به ابزارهای منحصربفردی تبدیل می‌کند. از آنجایی که محفظه موتور تریمر Hercules از جنس آلومینیوم ساخته شده و محفظه موتور تریمر Bauer پلاستیکی است، به نظر می‌رسد که تریمر Hercules از نظر جنس بدنه کیفیت بالاتری دارد.

کلید روشن و خاموش کردن تریمر و ماشه تغییر سرعت در بخش بالایی پشت تریمر قرار دارند و درگاه اتصال باتری نیز در بالاترین ارتفاع از بدنه تریمر قرار گرفته است. تریمر Hercules نیز مانند تریمر Bauer می‌تواند در حالت بی باری با سرعت 10 تا 30 هزار دور بر دقیقه (RPM) کار کند. به علاوه، هر دو مدل طوری طراحی شده‌اند که به سادگی امکان تعویض سری تریمر را فراهم می‌کنند. تجهیز هر دو تریمر به چراغ‌های LED موجب می‌شود تا در نور کم نیز بتوانیم سطح کار را به خوبی مشاهده کنیم. در نهایت، هر دو مدل به موتور براش‌لس مجهز هستند که راه‌اندازی نرم و قدرت بالایی دارد.

ادعا می‌شود که باتری 5 آمپر‌ساعتی تریمر Hercules با هر مرتبه شارژ می‌تواند انرژی مورد نیاز برای لبه‌گیری 100 فوت (30.48 متر) را فراهم کند.

به نظر می‌رسد که تریمر Hercules تمامی ویژگی‌هایی که تریمر Bauer را به یک گزینه عالی برای لبه‌گیری سطوح چوبی تبدیل کنند را با جنس بدنه بهتر در اختیار دارد. این تریمر با قیمت تقریباً 70 دلار به بازار عرضه شده که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. در حقیقت، لبه‌گیر Hercules قیمت کمتری در مقایسه با لبه‌گیرهای شارژی از برندهای مطرحی مانند Dewalt، Milwaukee، Makita، Ridgid یا حتی Ryobi دارد.

 

مشخصات، قیمت و زمان عرضه لبه‌گیر شارژی Hercules

لبه‌گیر شارژی Hercules از روز 11 مارس 2024 (21 اسفند 1402) و با قیمت 69.99 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مشخصات منتشر شده از این ابزار عبارتند از:

  • تجهیز لبه گیر به موتور قدرتمند براش‌لس که گشتاور، زمان عملکرد و دوام بیشتری را به ارمغان می‌آورد
  • سرعت عملکرد لبه‌گیر در حالت بی‌باری از 10,000 تا 30,000 دور بر دقیقه
  • کفشک شفاف که امکان مشاهده بهتر سطح کار را فراهم می‌کند
  • پایه و بدنه آلومینیومی
  • دو چراغ LED که دید بهتری را از سطح کار ارائه می‌دهند
  • پیچ تنظیم سری لبه‌گیر با دقت 0.039 اینچ به ازای هر دور چرخش
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل