معرفی کارگاه سیار ریوبی مدل STM202

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی کارگاه سیار ریوبی مدل STM202
Ad image

معرفی کارگاه سیار ریوبی مدل STM202، کارگاه سیار جدید ریوبی، هم میزکار و هم چرخ دستی

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت ریوبی به تازگی از یک کارگاه سیار دومنظوره با قابلیت استفاده به عنوان میزکار و چرخ دستی رونمایی کرده است که در بازار با نام STM202 شناخته می‌شود. پایه‌های این کارگاه سیار از جنس لوله‌های فولادی بسیار مقاوم بوده و سطح آن به وسیله یک صفحه چوبی با ابعاد 106×56 سانتی‌متر و ضخامت 1.9 سانتی‌متر پوشیده شده است.

کارگاه سیار جدید ریوبی، هم میزکار و هم چرخ دستی

سازگاری این محصول با سیستم تجهیزات جانبی LINK به کاربران اجازه می‌دهد تا مجموعه‌‎ای از ریل‌های نگهدارنده را در نقاط مختلف این کارگاه سیار نصب کرده و با توجه به نیاز خود از لوازم جانبی گوناگون بهره ببرند.

 

بیشتر بخوانید: آچار بکس شارژی جدید ماکیتا مدل XWT19T‌‌‌ وارد بازار شد

 

به عنوان مثال شرکت ریوبی یک عدد سطل نظم‌دهنده دوتایی را به عنوان یک آپشن اضافی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. از دیگر موارد قابل نصب بر روی این کارگاه سیار می‌توان به انواع قلاب، محفظه‌های نگهدارنده، لوازم جانبی ابزارهای برقی و مدل‌های خاصی از سیستم‌های مکنده اشاره کرد که هریک به شکل مجزا قابل خریداری هستند.

حداکثر ظرفیت حمل کارگاه سیار شرکت ریوبی

حداکثر ظرفیت حمل این کارگاه سیار در حالت چرخ دستی برابر با 136 کیلوگرم و در حالت میزکار در حدود 180 کیلوگرم است که با توجه به ساختار فیزیکی محصول، ارقام بسیار مناسب و قابل قبولی محسوب می‌شوند. همچنین بازوی نگهدارنده 48 سانتی‌متری مورد استفاده در این کارگاه سیار به راحتی قابل تنظیم و جداسازی است تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند محصول را در فضاهای محدود مانند صندوق خودرو قرار داده و آن را به نقاط مختلف حمل کنند.

کارگاه سیار دوکاره ریوبی

جابجایی زمینی این کارگاه سیار به وسیله دو عدد چرخ لاستیکی 25 سانتی‌متری انجام می‌شود که ضمن سازگاری با سطوح مختلف، امکان استفاده از محصول را در محیطهای مختلف فراهم می‌کنند. صفحه چوبی این کارگاه سیار نیز با برخورداری از نشانه‌گذاری‌های اینچی، میلی‌متری و خطوط نقاله به انجام اندازه‌گیری‌های دقیق کمک کرده و نیاز کاربر به استفاده از ابزارهای اندازه‌گیری متداول را رفع می‌کند.

در انتها باید گفت که بر اساس ادعای شرکت ریوبی، امکان نصب انواع ابزارهای کارگاهی نظیر اره فارسی‌بُر نیز بر روی این کارگاه سیار وجود خواهد داشت. این محصول همراه با دو عدد ریل کوتاه برای اتصال تجهیزات LINK، یک عدد سطل نظم‌دهنده دوتایی و بسته تجهیزات سخت‌افزاری از ماه مِی 2024 و با قیمت 199 دلار به صورت انحصاری از فروشگاه Home Depot به فروش خواهد رسید.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل