معرفی شرکت اس کی SK

توسط مرتضی اصفهانی 2 دیدگاه
معرفی شرکت اس کی S.K
Ad image

معرفی شرکت اس کی SK، بیش از صد سال خلاقیت و نوآوری در تولید ابزارهای دستی

به گزارش مجله کیف ابزار، اس کی (SK) یکی از برندهای معتبر آمریکایی در زمینه تولید ابزارهای دستی است که از اوایل دهه 1900 میلادی به شکل تخصصی در این حوزه فعالیت داشته و با تولید بیش از 1500 محصول مختلف در کشور ایالات متحده، به عنوان یک برند صاحب‌نام و مطرح در بازارهای جهانی شناخته می‌شود اما در ایران به دلیل مشکلات موجود در بخش واردات و محدودیت‌‌های تحریمی، ردپایی از محصولات مختلف این شرکت دیده نمی‌شود.

شرکت اس کی، بیش از صد سال خلاقیت و نوآوری

نکته مهم دیگر اینکه برند اس کی از جمله برندهای آمریکایی است که کلیه محصولات خود را در داخل این کشور تولید می‌کند و به طور طبیعی و در مقایسه با سایر برندهای مطرح بازار، سهم کمتری از بازارهای جهانی را در اختیار دارد که این موضوع نیز به نوبه خود تاثیر قابل توجهی در واردات و فروش محصولات S.K در کشورهای آسیایی و به ویژه ایران دارد.

منشا ایجاد برند اس کی

منشا ایجاد برند اس کی

نام این برند از دو حرف S و K تشکیل شده که مخفف دو نام Sherman-Klove و به عبارت بهتر حرف اول از نام خانوادگی موسسان این شرکت (میسون اچ. شرمن و نوح گروور کلو) است. با اینکه شرکت اس کی در سال‌های آغازین فعالیت خود به عنوان یک پیمانکار، وظیفه تولید ابزارآلات و قطعات موردنیاز برای شرکت‌های دیگر را بر عهده داشته و در یک بازه زمانی کوتاه در طول جنگ جهانی اول نیز به تولید مهمات و گلوله‌های خمپاره مشغول بوده است.

اما امروزه این شرکت به عنوان یک متخصص تمام‌عیار در زمینه تولید ابزارهای باکیفیت برای مهندسان و تکنسین‌های آمریکایی به شمار می‌رود و با معرفی ابزارهای نوآورانه مانند آچار ضامن‌دار X-Frame، امکانات و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران حرفه‌ای ابزارآلات دستی قرار می‌دهد.

مالکیت و وضعیت برند اس کی در سال 2024

مالکیت و وضعیت برند اس کی در سال 2024

در حال حاضر مالکیت برند اس کی در اختیار شرکت آمریکایی GreatStar Industrial قرار دارد و خط تولید و مرکز توزیع محصولات این برند با صنایع Shop-Vac در منطقه Williamsport در ایالت پنسیلوانیا تجمیع شده است. استفاده از منابع شرکت GreatStar Industrial و بهره‌گیری از تجهیزات و تجربه شرکت Shop-Vac به برند اس کی اجازه می‌دهد تا سطح جدیدی از تولیدات خاص و نوآوری‌های جدید را در اختیار مصرف‌کنندگان حرفه‌ای قرار بدهد و با تقویت و بهبود خدمات پس از فروش، شهرت خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزار در کشور آمریکا حفظ کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس

 

البته باید توجه داشت که شرکت S.K در طول سالیان فعالیت خود با فراز و نشیب‌های بسیار زیادی روبه‌رو بوده است اما طرح اولیه بسیاری از آچارها و سوکت‌های بُکس موجود در بازار برای اولین بار توسط مهندسان این شرکت طراحی و به دنیای ابزارآلات معرفی شده‌اند و با تکیه بر شعار خاص “خون، عرق و چرخ‌دنده” از جایگاه ویژه‌ای در میان متخصصان حرفه‌ای و به ویژه تعمیرکاران صنعت خودرو برخوردار هستند.

دسته‌بندی ابزارآلات اس کی آمریکا

دسته‌بندی ابزارآلات اس کی آمریکا

به طور کلی می‌توان محصولات شرکت اس کی را 8 شاخه کلی شامل انواع ابزارگیر، ست ابزارآلات بُکس، انواع بیت و سَری‌های تخصصی، آچارهای تخت، انبرها، ابزارآلات خودرویی، پیچ‌گوشتی‌ها، جعبه‌های ابزار و تجهیزات ذخیره‌سازی طبقه‌بندی کرد. رنگ سبز تیره به عنوان رنگ شاخص محصولات S.K شناخته می‌شود که در کنار استفاده از آبکاری براق، جلوه بسیار زیبایی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل