معرفی آچار جیبی همه کاره Fetos Studio

توسط مرتضی اصفهانی 7 دیدگاه
معرفی آچار جیبی همه کاره Fetos Studio
Ad image

معرفی آچار جیبی همه کاره Fetos Studio، مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی در یک ابزار حرفه‌ای

بدون شک همه ما با ابزارهای همه‌کاره یا تاشو آشنا هستیم و ممکن است نمونه‌ای از آنها را در داخل جعبه‌ابزار یا داشبورد ماشین خود داشته باشیم یا حتی از آنها به عنوان یک جاکلیدی جذاب و کارآمد استفاده کنیم. معمولا مدل‌های کلاسیک ابزارهای چندکاره یا انبرهای همه‌کاره مانند نمونه معروف سوئیسی شامل مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف هستند که با یک آرایش دقیق و مهندسی در داخل یک بدنه یکپارچه قرار گرفته‌اند.

همچنین برخی از ابزارهای چندکاره که بیشتر به عنوان نمونه‌های کارتی شناخته می‌شوند، شامل چندین ابزار متنوع بر روی یک قطعه فلزی مستطیل-شکل هستند و در مقایسه با نمونه‌های کلاسیک از قیمت کمتری برخوردار بوده و مقاومت و کارآیی مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارند.

اما در این بخش از مجله مجله کیف ابزار به سراغ معرفی و بررسی یک جاکلیدی و به عبارت بهتر یک ابزار چندکاره جذاب از استارت‌آپ هنگ‌کنگی Fetos Studio می‌رویم که با ترکیب ویژگی‌های نمونه‌های کلاسیک و کارتی، محصولی بسیار جذاب و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بررسی ساختار آچار جیبی همه‌کاره Fetos Studio

بررسی ساختار آچار جیبی همه‌کاره Fetos Studio

این محصول هیچگونه ساختار مشخصی ندارد و ابزارهای کاربردی خود را به صورت کارتی و میله‌ای حول یک جاکلیدی جذاب قرار می‌دهد. بنابراین برای استفاده از این ابزار حرفه‌ای کافی‌ست تا از آن به عنوان یک جاکلیدی استفاده کنید یا آن را در داخل کوله‌پشتی خود قرار بدهید و در هر لحظه آماده بریدن، اره کردن، باز کردن و بستن و آچار زدن باشید.

این ابزار همه‌کاره 8 سانتی‌متری دارای سه بخش اصلی است که هریک دارای عملکردهای مختلفی هستند. بخش اول و به عبارت بهتر لایه زیرین ابزار که به شکل مستقیم و دائمی به حلقه دسته‌کلید متصل شده، شامل سه ابزار مختلف اعم از چاقو، اره و میخکش تاشو است‌.

بخش میانی ابزار نیز نقش یک پیچ‌گوشتی را بر عهده دارد که با ارائه دو عدد بیت 4 میلی‌متری در داخل یک شکاف آهنربایی، امکان اتصال آنها به پورت تعبیه شده در قسمت انتهایی محصول را فراهم کرده و یک مینی-پیچ‌گوشتی جذاب همراه با دو عدد سری چهارسو و دو عدد سری دوسو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بخش آچارهای ابزار جیبی همه‌کاره Fetos Studio

و در نهایت لایه سوم یا بخش فوقانی این ابزار همه‌کاره به قابلیت‌های آچاری مربوط می‌شود. لبه بیرونی این بخش به صورت یک دوشاخه طراحی شده و مجموعه‌ای از آچارهای سایز M2، M3، M5 و M6 را به صورت نیمه‌باز و دو سایز اضافی M2 و M3 را به صورت شش‌پر کامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به عنوان یک آپشن اضافی، شامل یک درب‌بازکن نیز می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: 2 مدل جدید اره گردبر شارژی از سری XGT 40V Max ماکیتا وارد بازار شد

 

نحوه اتصال بخش‌های مختلف آچار جیبی همه‌کاره Fetos Studio

دو بخش میانی و خارجی از طریق خاصیت آهنربایی به حلقه دسته‌کلید متصل شده و به راحتی قابل نصب و جداسازی هستند. همچنین بخش داخلی یا صفحه زیرین این ابزار همه‌کاره نیز به شکل اتصال لولایی به حلقه اصلی متصل می‌شود که در صورت نیاز قابل جداسازی خواهند بود و کاربران با توجه به نیاز و علاقه خود می‌توانند آرایش خاصی از ابزارهای موردنیاز خود را در اختیار داشته باشند.

نحوه اتصال بخش‌های مختلف آچار جیبی همه‌کاره Fetos Studio

البته باید توجه داشت که این ابزار جیبی همه‌کاره با ضخامت کمتر از 1.5 سانتی‌متر و طول تقریبی 8 سانتی‌متر، هیچ مشکلی از بابت حمل و جابجایی ایجاد نمی‌کند و در نتیجه کاربران، نیازی به کاهش لایه‌ها و حذف برخی از قابلیت‌های محصول نخواهند داشت و در هر موقعیت و وضعیت پیش‌بینی‌نشده‌ای می‌توانند از امکانات مختلف این محصول دوست‌داشتنی استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های خاص این ابزار همه‌کاره می‌توان به اتصال کشویی بخش تیغه چاقو اشاره کرد که در صورت نیاز به تعویض تیغه یا جداسازی آن برای استفاده در سفرهای هوایی، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

 

قیمت آچار جیبی همه‌کاره Fetos Studio

نکته جالب اینکه شرکت استارت‌آپی Fetos برای تولید انبوه محصول خود اقدام به راه‌اندازی یک کمپین اعتباری کیک‌استارتر کرده است که با توجه به قیمت پایه 69 دلاری، تاکنون رقمی بالغ بر 20 برابر مقدار موردنظر را تامین نموده و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، ارسال سفارش‌ها از ابتدای ماه آوریل آغاز خواهد شد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
7 دیدگاه
  • قیمت را به ریال بفرمائید.69دلار نزدیک به4میلیون میشه نحوه ارسال قید نشده.درست متوجه شدم یا نه…..؟

    • درود، محصول در فروشگاه‌های ایرانی در حال حاضر وجود نداره، به همین خاطر قیمت اصلی محصول ذکر شده، جهت خرید نیز باید از طریق سیستم‌های واسطه و فروشگاه‌های خارجی اقدام کنید

  • با احترام.
    جدا که ابزار خوب و کاربردی هستش و همراه داشتنش قطعا خالی از لطف نیست.
    هم واسه اینکه کار خود را راه بندازیم . مهمتر اینکه با این وسیله میشود به شخصی و یا خانواده‌ای که کارشون گیر این وسیله است کمک رسانی کرد.
    اما چه کنم که خیلی دوست دارم داشته باشم. اما خداییش با این قیمت واسه بنده که بیشتر شبیه توهم و خیال است. یه مردی هم پیدا نمیشه این شب عیدی این وسیله را به رسم عیدی دادن بمن هدیه کنه. ❣️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل