معرفی اره زنجیری شارژی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet
Ad image

اره زنجیری شارژی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet، یک ابزار کارآمد برای هرس‌کاری ‌و شاخه‌زنی درختان

به گزارش مجله کیف ابزار، اره شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet یک محصول بسیار سبک با وزن تقریبی 2300 گرم (بدون باتری) است که با ساختار ارگونومی و قدرت و سرعت قابل توجه خود می‌تواند توجه هر علاقمندی را به خود جلب کند.

استفاده از موتور براشلس در کنار تیغه 8 اینچی، امکان انجام بُرش‌های سریع و آسان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از نظر مقایسه می‌توان گفت که این محصول در مقایسه با یک اره زنجیری بنزینی 25cc در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. این اره زنجیری شارژی در کمتر از 1 ثانیه به بیشینه سرعت خود دست پیدا می‌کند که با وجود کلید گازی می‌توان سرعت چرخش آن را به اندازه دلخواه تنظیم کرد.

اره شارژی 8 اینچی میلواکی، یک ابزار کارآمد برای هرس‌کاری ‌و شاخه‌زنی درختان

در واقع می‌‌توان گفت که هدف اصلی شرکت میلواکی از طراحی این اره زنجیری شارژی، ارائه یک محصول کاربردی، حرفه‌ای و بادوام برای دوست‌داران طبیعت، باغداران و تعمیرکاران حرفه‌ای بوده است که با ابعاد کوچک خود، قدرت مانور بی‌نظیری را در اختیار آنها قرار می‌دهد و امکان هرس‌کاری و شاخه‌زنی در فضاهای محدود را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet می‌توان به زنجیر پرسرعت و قدرتمند Full-House، قابلیت تنظیم کشش زنجیر با دسترسی بسیار آسان، سیستم روغن‌کاری خودکار، زبانه‌های محافظ فلزی، محفظه اختصاصی آچار، حلقه آویز و غلاف نگهدارنده اشاره کرد که برای یک اره زنجیری 8 اینچی، امکانات بسیار مناسب و قابل قبولی محسوب می‌شوند.

مشخصات فنی اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet

مشخصات فنی اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet

  • موتور براشلس
  • زنجیر قدرتمند Full-House
  • حلقه فلزی برای حمل آسان و جابجایی در ارتفاع
  • پیچ تنظیم کشش زنجیر با دسترسی آسان
  • زبانه‌های محافظ فلزی (برای جلوگیری از برخورد بدنه اره زنجیری به قطعه کار و ایجاد تکیه‌گاه مناسب)
  • مخزن روغن همراه با بدنه شفاف به منظور مشاهده حجم باقیمانده
  • کلید گازی با قابلیت تنظیم سرعت اره زنجیری
  • سیستم روغن‌کاری خودکار
  • غلاف مخصوص به منظور ایجاد پوشش مناسب و حفظ سلامت ابزار در حین جابجایی
  • تعبیه محل اختصاصی برای نگهداری و حمل آچار اره زنجیری
  • وزن بدون باتری: 2220 گرم
  • ابعاد: 10.1 × 50.2 × 25.1 سانتی‌متر

ویژگی‌های خاص اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet

تنظیم کشش زنجیر و سیستم روغن‌کاری خودکار

به طور کلی این اره زنجیری شارژی به دلیل برخورداری از وزن کم و ابعاد کوچک، به شکل ویژه برای هرس کردن و بریدن شاخه‌های با ضخامت کم تا متوسط طراحی شده است و با سرعت بالای خود، زمان لازم برای انجام فرآیند هرس‌کاری درختان را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

دسترسی آسان به پیچ تنظیم کشش زنجیر باعث می‌شود تا کاربران به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وضعیت زنجیر را در حالت ایده‌آل تنظیم کرده و تمایل بیشتری برای انجام منظم این فرآیند در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر داشته باشند.

همچنین مخزن روغن این اره زنجیری به دلیل برخورداری از بدنه شفاف، میزان روغن باقیمانده را به طور مداوم نمایش می‌دهد و به طور تقریبی می‌توان گفت که تخلیه باتری دستگاه و مخزن سیستم روغن‌کاری به صورت همزمان صورت می‌گیرد؛ بنابراین در زمان شارژ باتری باید سطح روغن باقیمانده در داخل مخزن نیز بررسی شود.

 

بیشتر بخوانید: میخکوب شارژی ریوبی مدل PCL310 معرفی شد

 

خارهای فلزی نگهدارنده

معمولا اره‌های زنجیری در محل اتصال بخش ساطوری به بدنه دارای یک قطعه فلزی با تیغه‌های تیز (Bucking Spikes) هستند که این تیغه در وهله اول از برخورد قطعه کار با بدنه دستگاه جلوگیری کرده و در حالت کلی باعث افزایش سطح ایمنی اره زنجیری می‌شود. اما علاوه بر نکات ایمنی، از این قطعه می‌توان به عنوان یک نقطه اتکای کمکی در حین بریدن قطعات چوبی بزرگ نیز استفاده کرد که این موضوع مانع از خستگی کاربر در زمان انجام فعالیت‌های طولانی‌مدت می‌شود. خوشبختانه این قابلیت در اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet از کارآیی بسیار خوبی برخوردار بوده و امتیاز بزرگی برای این محصول به شمار می‌رود.

قیمت اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet

قیمت اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet

این محصول به صورت کیت کامل با قیمت 578 دلار و بدون لوازم جانبی با قیمت 279 دلار به فروش می‌رسد و کاربران با خرید کیت کامل می‌توانند به کلیه ابزارها و لوازم جانبی لیست زیر دسترسی داشته باشند.

  • اره زنجیری شارژی 8 اینچی میلواکی مدل M18 Fuel Hatchet
  • زنجیر و ساطوری 8 اینچی برند Oregon
  • غلاف محافظ پلاستیکی
  • آچار مخصوص
  • پکیج باتری High Output HD 12.0
  • شارژر با قابلیت شارژ سریع
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل