معرفی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R
Ad image

معرفی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R، یک نیروگاه قابل حمل با امکانات حرفه‌ای

به گزارش مجله کیف ابزار، منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R یک نیروگاه سیار است که با استفاده از باتری داخلی قابل شارژ و البته غیرقابل تعویض خود، امکان فعالیت در محیطهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری داخلی این منبع تغذیه دارای ظرفیت 2.5kWh است که با استفاده از یک مبدل قدرتمند DC به AC و ارائه 4 خروجی 20 آمپری با سیستم ایمنی GFCI، توانایی راه‌اندازی و استفاده از قوی‌ترین و پرمصرف‌ترین تجهیزات صنعتی و ساختمانی را در دورافتاده‌ترین نقاط کاری فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به پورت‌های USB-A و USB-C برای شارژ تجهیزات جانبی، استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات گردوغبار، سیستم ردیابی One-Key، صفحه نمایش بزرگ با کنتراست بالا، دسته حمل تلسکوپی و امکان شارژ باتری و تغذیه دستگاه‌های مختلف به شکل همزمان (Pass-Through) اشاره کرد.

منبع تغذیه جدید میلواکی، یک نیروگاه قابل حمل با امکانات حرفه‌ای

بررسی ویژگی‌های منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R

زمان لازم برای شارژ 25درصد از ظرفیت کل باتری برابر با 35 دقیقه و برای شارژ کامل در حدود 3 ساعت خواهد بود. همچنین حداکثر توان خروجی مستمر در منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R برابر با 3600 وات است که بیشینه خروجی آن برای راه‌اندازی و استارت اولیه دستگاه‌های پرمصرف به عدد 7200 وات می‌رسد.

استفاده از چرخ‌های 24 سانتی‌متری در طراحی این نیروگاه سیار نشان می‌دهد که انتخاب عناوینی مانند “متحرک” و “قابل حمل” کاملا برازنده این محصول بوده و طبق ادعای شرکت میلواکی، تمامی نکات و تدابیر لازم برای فعالیت بی‌وقفه دستگاه در محیطهای با شرایط آب و هوایی سخت در نظر گرفته شده است.

بخش فوقانی یا به عبارت بهتر، صفحات بالای این منبع تغذیه متحرک به شکل ویژه با سیستم حمل و نقل Packout سازگار است و به کاربران اجازه می‌دهد تا تعداد قابل توجهی از ابزارهای موردنظر خود را بدون نیاز به رفت‌و‌آمدهای متعدد به نقاط مختلف انتقال بدهند. البته در بسیاری از تصاویر تبلیغاتی شرکت میلواکی، این قابلیت با حمل پایه‌های شارژر سری M18 به نمایش درآمده است و از این جهت می‌توان گفت که استفاده از این بخش، گزینه بسیار مناسبی برای حمل موارد مشابه به شمار می‌رود.

بررسی ویژگی‌های منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R

از جمله موارد اصلی استفاده از منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R می‌توان به تامین انرژی موردنیاز برای فعالیت ابزارهای برقی، راه‌ندازی کمپرسورهای باد و شارژ مجدد باتری‌های ابزارهای شارژی به دفعات متعدد اشاره کرد. به این ترتیب کاربران ابزارهای شارژی می‌توانند بدون نگرانی از خالی شدن باتری ابزارهای خود، حجم بالایی از فعالیت‌های مختلف را به صورت مداوم و در محیطهای مختلف به انجام برسانند.

البته باید توجه داشت که امکان استفاده ترکیبی مانند اتصال همزمان ابزارهای سیمی و شارژ باتری نیز در این محصول امکان‌پذیر بوده و مشکلی از بابت نحوه کاربری در این نیروگاه متحرک وجود نخواهد داشت. خوشبختانه میزان آلایندگی در منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R بسیار کم و نزدیک به صفر است؛ در نتیجه استفاده از این محصول در محیطهای بسته، هیچگونه محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی اینورتر جوشکاری ادون مدل TB-250

 

از سوی دیگر، توانایی ایجاد خروجی مستمر 3600 واتی در منبع تغذیه متحرک 3300R به معنی امکان استفاده همزمان از دو دستگاه برقی 15 آمپری در ولتاژ 220 ولت خواهد بود. نکته جالب اینکه خروجی‌های این محصول با توانایی انتقال جریان 20 آمپری، امکان اتصال ابزارهای پرمصرف نظیر پمپ‌های مکنده آب را نیز در اختیار کاربران قرار داده و طیف بسیار گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف را پوشش می‌دهند.

وجود دو پورت USB-A و USB-C و محفظه اختصاصی لوازم جانبی نیز به عنوان یک آپشن کارآمد به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه را به صورت کاملا مطمئن و حتی در حین جابجایی منبع تغذیه نیز شارژ کنند.

مشخصات فنی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R

مشخصات فنی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R

  • باتری داخلی با ظرفیت 2.5kWh
  • توان خروجی مستمر 3600 وات با بیشینه 7200 وات
  • 4 عدد پریز خروجی 20 آمپر
  • خروجی AC دقیق همراه با سیستم حفاظتی GFCI
  • صفحه نمایش با کنتراست بالا و قابلیت مشاهده از فاصله 8 متری
  • دسته حمل تلسکوپی
  • محفظه نگهدارنده فلزی با قابلیت جابجایی آسان
  • چرخ‌های 24 سانتی‌متری، سازگار با سطوح مختلف
  • شارژ کامل باتری در مدت زمان 3 ساعت
  • پشتیبانی از قابلیت بیسیم One-Key با امکان ردیابی و مدیریت دستگاه
  • امکان دریافت خروجی و شارژ باتری به صورت همزمان (Pass-Through)
  • مجهز به صفحه مشبک خارجی با خاصیت Packout
  • سازگاری کامل با استاندارد IP54
  • ابعاد فیزیکی 58.8 × 73.3 × 50.6 سانتی‌متر
  • وزن 47.2 کیلوگرم

منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R از ماه آوریل 2024 و با قیمت پایه 4499 دلار به فروش خواهد رسید. همچنین این محصول دارای یک کاور محافظ برزنتی (3300-11-48) است که به شکل مجزا به فروش می‌رسد.

بررسی قدرت شارژدهی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R در موارد مختلف

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل