میخکوب شارژی ریوبی مدل PCL310 معرفی شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
میخکوب شارژی ریوبی مدل PCL310 معرفی شد
Ad image

میخکوب شارژی ریوبی مدل PCL310 به بازار عرضه شد

ریوبی نسخه جدیدی از میخ‌کوب 18 ولتی AIRSTRIKE با گیج 23 را معرفی کرده که نسخه بروزرسانی شده از میخ‌کوب شارژی مدل P318 محسوب می‌شود. برای آشنایی با میخ‌کوب شارژی ریوبی مدل PCL310 در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

 

معرفی میخ‌کوب شارژی ریوبی مدل PCL310

میخ‌کوب گیج 23 برای کوبیدن میخ‌های بسیار باریک بدون سر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که میخ‌های باریک بدون سر به سختی قابل تشخیص هستند، برای ثابت کردن و اتصال قطعات چوبی سبک و سطوحی که در معرض دید افراد قرار می‌گیرند، مناسب هستند.

ریوبی در سال 2017 میلادی میخ‌کوب شارژی مدل P318 را معرفی کرده بود که یک میخ‌کوب 18 ولتی با گیج 23 محسوب می‌شود. بر همین اساس، میخ‌کوب شارژی مدل PCL310 یک بروزرسانی برای همین مدل است. از نظر نحوه طراحی و ویژگی‌ها تفاوت چندانی بین این مدل و مدل قدیمی میخ‌کوب میلواکی وجود ندارد. هر دو مدل به خشابی با ظرفیت 130 میخ مجهز شده‌اند و قابلیت کوبیدن میخ‌های بدون سر 1.2 تا 1-3.8 اینچی (معادل 12.7 میلی‌متر تا 34.925 میلی‌متر) گیج 23 در سطوح چوبی را دارند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی منبع تغذیه متحرک میلواکی مدل 3300R

 

هر دو مدل دارای نشانگری هستند که وضعیت خشاب میخ‌کوب و تعداد میخ‌های باقی مانده را به کاربران نشان می‌دهد. با این وجود، میخ‌کوب جدید از نظر ابعاد و حجم اشغال شده نسبت به مدل قدیمی برتری دارد. ریوبی میخ‌کوب شارژی مدل PCL310 را با عنوان کوچکترین میخ‌کوب این برند تا به امروز معرفی کرده و همچنین اعلام شده که این میخکوب 10 درصد سبک‌تر و جمع‌و‌جورتر از مدل قبلی است.

بر اساس ادعای ریوبی، در صورتی که میخ‌کوب جدید به باتری 6 آمپر ساعتی متصل شود، با هر مرتبه شارژ کامل امکان کوبیدن 4,000 میخ را دارد و در صورتی که به باتری 2 آمپر ساعتی متصل شود، با هر مرتبه شارژ کامل امکان کوبیدن 1,000 میخ را فراهم می‌کند. با این وجود، ریوبی هیچ اشاره‌ای به قابلیت Bump Firing که برای افزایش سرعت فرایند کوبش میخ‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد، نکرده است.

 

 تاریخ عرضه و قیمت میخ‌کوب شارژی ریوبی مدل PCL310

میخ‌کوب شارژی ریوبی مدل PCL310 در ماه می سال 2024 میلادی (اردیبهشت-خرداد 1403) و با قیمت 159 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین، این میخ‌کوب در یک کیت به همراه باتری 2 آمپر ساعتی لیتیومی و شارژ با قیمت 189 دلار به بازار عرضه خواهد شد. ویژگی‌های میخ‌کوب جدید ریوبی عبارتند از:

  • افزایش کارایی میخ‌کوب با قابلیت کوبیدن 4000 میخ با هر مرتبه شارژ باتری 6 آمپر ساعتی
  • به کارگیری فناوری AirStrike بدون نیاز به کمپرسور، شیلنگ یا کپسول هوای فشرده
  • سازگاری با میخ‌های بدون سر با طول 1 تا 3.8 اینچ
  • جمع‌و‌جورترین میخ‌کوب ریوبی (10 درصد سبک‌تر و جمع‌و‌جورتر در مقایسه با میخ‌کوب قبلی این برند)
  • بجز اثر کوبش میخ، هیچ‌گونه اثری از سری میخ‌کوب روی سطح چوبی ایجاد نمی‌شود
  • میخ‌کوب PCL310 به مکانیسمی مجهز شده که از عملکرد ابزار در زمان اتمام میخ‌های خشاب و وارد شدن آسیب به آن جلوگیری می‌کند
  • میخ‌کوب جدید میلواکی به چراغ LED مجهز شده که می‌تواند روشنایی کافی برای مشاهده سطوح در محیط‌های کم نور را فراهم کند
  • به عنوان بخشی از سیستم ONE+ با تمامی باتری‌های 18 ولتی ONE+ سازگاری دارد
  • میخ‌کوب ریوبی برای مدت 3 سال توسط شرکت سازنده گارانتی می‌شود
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل