معرفی تراز دیجیتالی 16 اینچی Stabila مدل Dark Shadow نسخه Limited Edition

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی تراز دیجیتالی 16 اینچی Stabila مدل Dark Shadow نسخه Limited Edition
Ad image

معرفی تراز دیجیتالی 16 اینچی Stabila مدل Dark Shadow نسخه Limited Edition

به گزارش مجله کیف ابزار، نسخه جدیدی از تراز دیجیتالی Dark Shadow توسط شرکت Stabila به سبد محصولات این برند اضافه شده است که علاوه بر طراحی زیبا و خاص، قیمت بسیار مناسبی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. البته این محصول به تعداد محدود و در قالب یک نمونه Limited Edition روانه بازار خواهد شد.

بر اساس مطلب منتشر شده در وبسایت شرکت Stabila این تراز دیجیتالی جدید دارای سبک ظاهری بسیار جذاب همراه با رنگ زغالی مات است که حس و حالی از یک محصول منحصربفرد را به کاربران القا می‌کند.

مدل Limited Edition از تراز لیزری دیجیتال 16 اینچی Dark Shadow توسط Stabila معرفی شد

این تراز دیجیتالی امکان اندازه‌گیری و نمایش دقیق انواع شیب‌های مثبت و منفی را از طریق دو صفحه نمایش دیجیتالی موجود در قسمت کناری و فوقانی فراهم می‌کند که با وجود برخورداری از نور زمینه قدرتمند، امکان مشاهده دقیق اعداد در محیطهای تاریک یا بسیار روشن نیز وجود خواهد داشت. همچنین با وجود قابلیت هشدار صوتی، اطلاع از حالت‌های مختلف تراز بدون توجه به صفحات نمایش نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی چاقوی جیبی Spyderco Para 3

 

سازگاری کامل با استاندارد IP65 یکی از ویژگی‌های مهم این محصول است که باعث مقاومت کامل ابزار در برابر نفوذ آب و گردوغبار می‌شود و آن را به یک ابزار حرفه‌ای برای استفاده در مشاغل و فعالیت‌های دقیق تبدیل می‌کند. تراز لیزری Stabila مدل Dark Shadow Limited Edition دارای 16 اینچ طول بوده (40.6 سانتی‌متر) و به شکل رسمی در کشور آلمان تولید می‌شود اما تاکنون اطلاعاتی از قیمت و زمان دقیق عرضه آن منتشر نشده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل