آچار جغجغه جدید Wera از سری Zyklop Comfort معرفی شد

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
آچار جغجغه جدید Wera از سری Zyklop Comfort معرفی شد
Ad image

آچار جغجغه جدید Wera از سری Zyklop Comfort معرفی شد

به گزارش مجله کیف ابزار، محصول جدید شرکت Wera یک آچار جغجغه‌ای از خانواده Zyklop Comfort است که به دلیل برخورداری از روکش لاستیکی، حس بسیار دلپذیر و خوشایندی را به کاربران منتقل می‌کند. در نگاه تخصصی، استفاده از روکش لاستیکی در این محصول در نقش یک عایق حرارتی، از انتقال سرما جلوگیری می‌کند که این موضوع در فصول سرد زمستان می‌تواند ویژگی بسیار مهم و قابل توجهی برای کاربران محسوب شود و سطح تماس گرم‌تری را برای آنها ایجاد کند.

شرکت Wera از آچار جغجغه‌ای جدید خانواده Zyklop Comfort رونمایی کرد

همچنین این روکش لاستیکی، سطح آسیب‌های فیزیکی ناشی از ابزارهای متداول فلزی را تا حد نسبتا خوبی کاهش می‌دهد که از این حیث نیز می‌توان این محصول را به عنوان یک آچار خاص و ایمن در نظر گرفت. آچار جغجغه جدید شرکت Wera دارای درایو 3/8 اینچی است که با برخورداری از سیستم چرخ‌دنده 80T (دارای 80 عدد زبانه) میزان دقت یا به عبارت بهتر مقدار لقی آچار جغجغه را به عدد 4.5 درجه می‌رساند که از نظر چرخش ابزار در فضاهای بسته، رقم قابل قبول و مناسبی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: چاقوی کار تاشوی شرکت Komelon وارد بازار شد

 

اتصال و جداسازی سری‌ها و سوکت‌ها مختلف در این ابزار دستی به لطف استفاده از سیستم Quick Release به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و مانند سایر آچارهای جغجغه‌ای، دارای اهرم انتخاب حالت چپ‌گرد و راست‌گرد است. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل