چاقوی کار تاشوی شرکت Komelon وارد بازار شد

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
چاقوی کار تاشوی شرکت Komelon وارد بازار شد
Ad image

چاقوی کار تاشوی شرکت Komelon وارد بازار شد

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Komelon بیشتر به عنوان یک تولیدکننده حرفه‌ای در زمینه تجهیزات اندازه‌گیری و به ویژه متر نواری شناخته می‌شود اما این شرکت به تازگی چاقوی کار تاشویی را روانه بازار کرده است که با توجه به کیفیت ساخت و قابلیت‌های موجود در این محصول، می‌توان آن را به عنوان یک ابزار حرفه‌ای و باکیفیت در نظر گرفت.

شرکت Komelon اولین چاقوی کار تاشوی خود را روانه بازار کرد

البته باید در نظر داشت که این چاقوی کار تاشو، اولین محصول شرکت Komelon در دسته ابزارهای بُرش دستی نبوده و این برند، سابقه تولید انواع مختلفی از انواع کاترهای ریلی (تیغ موکت‌بُر) را نیز در کارنامه خود دارد اما به عنوان اولین تلاش در تولید یک چاقوی تاشو برای استفاده در فعالیت‌های فنی و صنعتی باید گفت که نتیجه کار بسیار عالی و قابل قبول بوده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی تراز دیجیتالی 16 اینچی Stabila مدل Dark Shadow نسخه Limited Edition

 

ویژگی‌های خاص چاقوی تاشوی جدید شرکت Komelon

یکی از ویژگی‌های خاص این چاقو یا کاتر تاشو به قابلیت تنظیم زاویه تیغه در 3 حالت مختلف مربوط می‌شود که با قفل کردن تیغه در وضعیت دلخواه، امکان ایجاد بُرش‌های دقیق و مطمئن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین تعبیه محفظه اختصاصی در قسمت انتهایی دسته با امکان حمل 3 تیغه یدکی، به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت کُند شدن یا شکستن تیغه اصلی، به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به تعویض آن نمایند.

ویژگی‌های خاص چاقوی تاشوی جدید شرکت Komelon

از سوی دیگر، وجود شکاف مخصوص بُرش (برای بریدن روکش محافظ انواع سیم) و کلید سخت‌افزاری ویژه برای آزادسازی و تعویض سریع تیغه از جمله امکانات خاصی هستند که ارزش خرید این محصول را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت، زمان عرضه و جزئیات دقیق‌تر این چاقوی تاشو مانند ساختار گیره جیبی آن منتشر نشده است اما بدون شک علاقمندان برند Komelon از ورود این برند به حوزه تولید چاقوهای تاشو استقبال خواهند کرد و با توجه به قابلیت‌های موجود در این ابزار می‌توان انتظار داشت که کاربران زیادی به استفاده از این محصول تمایل نشان خواهند داد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل