بررسی باتری تبلس 18ولتی شرکت RIDGID

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
بررسی باتری تبلس 18ولتی شرکت RIDGID
Ad image

بررسی باتری تبلس 18ولتی شرکت RIDGID، یک پیشرفت چشمگیر در حوزه باتری‌های تبلس

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت ریجید (RIDGID) به تازگی نمونه جدیدی از باتری‌های خود را روانه بازار کرده است که با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته سلول‌های تبلس 21700، میزان ظرفیت باتری‌های نسل گذشته را تا 3 برابر افزایش می‌دهد. البته صحت و درستی این اعداد هنوز به شکل عملی مورد ارزیابی قرار نگرفته اما نتایج ارائه شده در وبسایت رسمی RIDGID نشان می‌دهد که باتری جدید این شرکت، ویژگی‌ها و امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و از نظر فنی در دسته باتری‌های خانواده MaxOutput EXP قرار می‌گیرد که سومین نسل از باتری‌های شرکت ریجید محسوب می‌شوند.

استفاده از روش جوش لیزری برای اتصال بخش‌های مختلف باتری‌های تبلس جدید و بکارگیری هیت‌سینک‌های پیشرفته در ساختار داخلی آنها از جمله ویژگی‌های است که دمای باتری‌های جدید شرکت ریجید را به شکل قابل توجهی کاهش داده و باعث افزایش طول عمر مفید آنها می‌شود. مهمترین ادعای RIDGID در خصوص باتری جدید این شرکت به “افزایش 3 برابری قدرت شارژدهی در ابعاد فیزیکی کوچک” مربوط می‌شود که برای اثبات این موضوع، نتایج و داده‌های مختلفی از سوی شرکت ریجید ارائه شده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

باتری جدید 18ولتی شرکت ریجید، یک پیشرفت چشمگیر در حوزه باتری‌های تبلس

نتایج ارائه شده از سوی شرکت ریجید در مورد باتری تبلس جدید 18ولتی

بر اساس نتایج به دست آمده، استفاده از باتری جدید RIDGID در یک دریل چکشی براشلس 18V، زمان لازم برای حفر 3 سوراخ در یک الوار چوبی از جنس کاج زرد را به 11 ثانیه می‌رساند. نکته جالب اینکه بر اساس جدول ارائه‌شده، باتری تبلس جدید 4Ah در مقایسه با باتری 8Ah از عملکرد بهتری برخوردار بوده است.

همچنین سرعت یک اره گردبُر 18V براشلس در حین بریدن یک صفحه OSB با ضخامت 5.7 سانتی‌متر با استفاده از باتری تبلس جدید شرکت ریجید و در مقایسه با باتری‌های لیتیومی استاندارد تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند که در این حالت نیز عملکرد باتری 4Ah در مقایسه با نمونه مشابه 8Ah در جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه محصولات M18 Compact و M18 Fuel میلواکی

 

و در انتها سرعت یک اره افقی‌بر در حین بُرش یک قطعه چوبی کاج زرد با استفاده از باتری جدید 4Ah و در مقایسه با باتری‌های لیتیومی استاندارد تا 70درصد افزایش پیدا کرده است که به نوبه خود نتیجه چشمگیر و قابل توجهی محسوب می‌شود.

نتایج ارائه شده از سوی شرکت ریجید در مورد باتری تبلس جدید 18ولتی

نتایج فوق به خوبی نشان می‌دهد که باتری جدید 4Ah شرکت ریجید در مقایسه با باتری‌های 4Ah استاندارد و حتی نمونه مشابه 8Ah خود از عملکرد بهتری برخوردار است اما هنوز تفسیر شرکت RIDGID از عبارت “تا 3 برابر قدرت بیشتر” در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به هر حال باید گفت که نتایج شرکت ریجید نشان می‌دهد که این شرکت پیشرفت‌های ملموس و قانع‌کننده‌ای را برای اثبات توانمندی‌های باتری جدید خود ارائه کرده است. باتری جدید شرکت RIDGID به شکل انحصاری از طریق فروشگاه HomeDepot و از ماه سپتامبر 2024 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما تاکنون قیمت دقیق این باتری از سوی شرکت ریجید اعلام نشده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل