آمریکایی‌ها مالکیت مجموعه Greenfield Industries را از چینی‌ها باز پس گرفتند

توسط بهنام افزودن دیدگاه
آمریکایی‌ها مالکیت مجموعه Greenfield Industries را از چینی‌ها باز پس گرفتند
Ad image

آمریکایی‌ها مالکیت مجموعه Greenfield Industries را از چینی‌ها باز پس گرفتند

یک شرکت کانادایی با نام Walter Surface Technologies که محصولات نو‌آورانه‌ای را در حوزه ابزارهای فلزکاری ارائه می‌کند، مجموعه Greenfield Industries را از شرکت چینی TDC خریداری کرده است. برای اطلاع یافتن از جزئیات این خبر در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

مجموعه Greenfield Industries به یک شرکت کانادایی فروخته شد

شرکت Walter Surface Technologies در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مالکیت Greenfield Industries را در اختیار گرفته است. گروه Greenfield Industries یک مجموعه‌ از تولید‌کنندگان ابزار را شامل می‌شود که در خاک آمریکا استقرار دارند.

مجموعه Greenfield Industries مالکیت برندهای مختلفی شامل Cleveland، Chicago-Latrobe، Cle-Line و Greenfield Threading را در اختیار دارد که زیرساخت و امکانات تولید ابزار در آمریکا را فراهم می‌کنند. این برندها انواع مته‌، قلاویز و سایر ابزارهای مشابه را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

شرکت Walter Surface Technologies، مجموعه Greenfield Industries را از شرکت چینی TDC خریداری کرده که در حوزه تولید مته و ابزارهای برش مشابه فعالیت دارد. وب‌سایت شرکت Greenfield Industries در صفحه درباره ما شرکت TDC را بزرگترین تولید کننده مته‌های مارپیچی جهان در سال 2009 میلادی معرفی است.

 

بیشتر بخوانید: تنها یک گام تا نهایی شدن توافق فروش Starrett به MiddleGround Capital باقی مانده

 

مجموعه Greenfield Industries در سال 1995 میلادی به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد و پیش از آن‌که به کمپانی TDC فروخته شود، تحت مالکیت شرکت آمریکایی Kennametal قرار داشت. بر اساس ادعای گرین‌فیلد، ریشه‌های پیدایش این مجموعه را می‌توانیم در سال 1874 میلادی و در شهر کلورلند ایالت اوهایو جستجو کنیم. در نهایت، Greenfield Industries از اوایل دهه 90 میلادی تاسیس شد که مجموعه‌ای از تولید کنندگان کوچک را شامل می‌گردید. این مجموعه تا پیش از تبدیل شدن به یک شرکت سهامی عام در سال 1995 میلادی، از طریق خرید‌ شرکت‌های کوچک گسترش یافته بود.

شرکت والتر سرفیس که مالکیت مجموعه Greenfield Industries را در اختیار گرفته است، مالکیت شرکت‌های دیگری را در اختیار دارد که در حوزه تولید ابزارهای فلزکاری فعالیت دارند. از جمله این شرکت‌ها می‌توانیم به Triumph Twist Drill اشاره کنیم که این شرکت آمریکایی نیز در حوزه ساخت مته و قلاویز فعالیت دارد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل