فراخوان 3M برای جمع آوری گوشی های صدا گیر سری X4

توسط بهنام افزودن دیدگاه
فراخوان 3M برای جمع آوری گوشی های صدا گیر سری X4
Ad image

فراخوان 3M برای جمع آوری گوشی های صدا گیر سری X4

برند 3M فراخوانی را برای توقف استفاده و جمع‌آوری گوشی‌های صدا گیر سری Peltor X4 منتشر کرده که در یک بازه زمانی مشخص تولید شده‌اند. برای اطلاع یافتن از دلیل انتشار این اطلاعیه در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

جمع آوری گوشی های صدا گیر سری X4 آغاز شد

تری‌ام در اطلاعیه‌ای گزارش‌های منتشر شده در رابطه با ترک خوردن گوشی‌های صداگیر این برند را تایید کرد. 3M اعلام کرد که سطح خارجی کاپ گوشی‌های صدا گیر سری X4 که در بازه زمانی مارس 2020 تا سپتامبر 2022 (اسفند 1398 تا شهریور 1401) تولید شده‌اند، ممکن است دچار ترک خوردگی شوند.

در اطلاعیه منتشر شده می‌خوانیم: «حتی اگر هیچ‌گونه ترکی روی سطح کاپ گوشی‌های صداگیر سری X4 مشاهده نشود، تمامی محصولاتی که در این بازه زمانی تولید شده‌اند، باید جمع‌آوری و حذف شوند.»

به نظر می‌رسد که این اطلاعیه، تمامی رنگ‌ها و مدل‌های گوشی صدا گیر سری X4 که در طی بازه زمانی اعلام شده تولید شده‌اند را شامل می‌گردد. این برند ادعا کرد که هیچ‌گونه گزارشی از بروز حادثه یا جراحت را دریافت نکرده که از مشکل ترک خوردن سطح خارجی این گوشی‌ها ناشی شود. با این وجود، متعهد شده تا تمامی محصولات آسیب‌پذیر را جمع‌آوری و جایگزین کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 3 ابزار دستی جدید از شرکت Feedback Sports

 

در پی این اطلاعیه، شرکت آمازون از خریداران گوشی صدا گیر سری X4 درخواست کرده تا استفاده از گوشی‌های مورد بحث را متوقف کرده و آن‌ها را به 3M مرجوع کنند. در حالی که 3M دلیل مشخصی را برای بروز این مشکل اعلام نکرده، ترک خوردن کاپ گوشی صدا گیر می‌تواند از به کارگیری متریال بی‌کیفیت ناشی شود.

مشکلات تری ام به ترک خوردن کاپ گوشی‌های سری X4 محدود نمی‌شود. این شرکت اخیراً موافقت کرده که برای حل و فصل دعوی مربوط به فروش گوشی صدا گیر نظامی معیوب مبلغ 6 میلیارد دلار را به عنوان جریمه پرداخت کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که 3M دیگر فضایی برای ارتکاب خطا در اختیار ندارد. بر اساس گزارش CNN، کهنه سربازان ارتش آمریکا این شرکت را به فروش گوشی صدا گیر معیوب متهم کرده‌اند که در بین سال‌های 2003 تا 2015 میلادی توسط ارتش آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفت. بر اساس ادعای مطرح شده، استفاده کنندگان این گوشی‌ها کاهش شنوایی و وزوز گوش را تجربه کرده‌اند.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل