رتبه بندی شرکت های تولیدکننده ابزارهای برقی در سال 2024

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
رتبه بندی شرکت های تولیدکننده ابزارهای برقی در سال 2024
Ad image

مقایسه و رتبه بندی شرکت های تولیدکننده ابزارهای برقی در سال 2024

مهارت، نظم و خلاقیت به عنوان شاخصه‌های اصلی افراد فنی و تعمیرکاران حرفه‌ای شناخته می‌شود اما این ویژگی‌ها بدون وجود ابزارهای کارآمد و تجهیزات مناسب، راه به جایی نخواهند برد و همه افراد چه به عنوان یک پیمانکار و چه به عنوان یک خودساز خانگی، نیازمند استفاده از ابزارهای برقی مناسبی خواهند بود تا در کنار مهارت‌ها و خلاقیت‌‎های فردی بتوانند فرآیندهای مختلف را با دقت، سرعت و کیفیت بالا به پایان برسانند.

در حال حاضر برندهای بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید ابزارهای برقی در حال فعالیت هستند و محصولات آنها در بزرگ‌ترین فروشگاه‌های دنیا به فروش می‌رسند که در این بخش از مجله مجله کیف ابزار به رتبه‌بندی 12 برند برتر جهان در حوزه تولید ابزارهای برقی می‌پردازیم.

 

الگوریتم و معیارهای رتبه بندی شرکت های تولیدکننده ابزارهای برقی

پیش از هر چیز باید توجه داشت که انتخاب و رتبه‌بندی برندهای این مقاله بیشتر بر اساس نظرات مصرف‌کنندگان و انجمن‌های عمومی، اخبار و اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی، جوایز دریافتی و نظرات ارائه‌شده از سوی مراجع تخصصی صورت گرفته و به شکل ویژه از نتایج حاصل از آزمایش‌های عملی نیز استفاده شده است.

همچنین موارد مختلفی مانند کارآیی، دوام، طول عمر، ارزش خرید، ضمانت، نوآوری، رابط کاربری و سهولت در استفاده، شبکه توزیع، سطح پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری برندها در قبال مشتریان و خدمات پس از فروش شرکت‌های تولیدکننده نیز از دیگر موارد موثر در این رتبه‌بندی بوده و نقش بسیار موثری در انتخاب برندها داشته‌اند.

ابزارهای برقی و شارژی برند FLEX

رتبه 12 – برند FLEX فلکس

با اینکه FLEX به عنوان یک برند تازه‌کار در زمینه تولید ابزارهای برقی شناخته می‌شود اما عملکرد درخشان محصولات این برند، توجه بسیاری از کاربران آماتور و حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. به ویژه اینکه متخصصان ابزارهای برقی به شکل ویژه تحت تاثیر سرعت و قدرت محصولات سری 24V این شرکت قرار گرفته و در بررسی‌های انجام‌شده نیز امتیازات بالایی از سوی برخی از محصولات این خانواده کسب شده است.

به عنوان مثال دریل شارژی براشلس 24ولتی FLEX مدل FX2271 در بررسی انجام‌شده توسط وبسایت Protool Reviews از نظر کارآیی در صدر محصولات مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین اره میزی شارژی 10اینچی FLEX نیز از نظر امتیاز کلی به عنوان بهترین اره میزی سیار انتخاب شده است. دریل شارژی FX1171T نیز در وبسایت Popular Mechanics به عنوان بهترین محصول بیسیم با قابلیت Turbo معرفی شده که به شکل ویژه برای انجام پروژه‌های شخصی و فعالیت‌های DIY کاربرد دارد.

به عنوان یک توضیح کوتاه باید در نظر داشت که مالکیت برند FLEX از سال 2013 در اختیار شرکت چینی Chevron قرار دارد و با اینکه این شرکت تاکنون محصولات قدرتمند و باکیفیتی را در سبد تولیدات خود قرار داده اما کماکان در مقایسه با برندهای تراز اول بازار در سطح پایین‌تری از استقبال و اطمینان قرار دارد. در مجموع باید گفت که حجم قابل توجهی از بررسی‌ها و بازخوردهای ارائه‌شده در خصوص محصولات برند FLEX دارای خروجی مثبت بوده‌اند و در حال حاضر توجه بسیاری از کاربران به خرید و استفاده از ابزارهای برقی این برند جلب شده است.

ابزارهای برقی و شارژی برند Skil

رتبه 11 – برند Skil اسکیل

بدون شک برند Skil در میان کاربران خانگی و علاقمندان به پروژه‌های شخصی به عنوان یک نام آشنا شناخته می‌شود. در واقع Skil در نقش زیرمجموعه‌ای از برند Skil Saw به شکل خاص در حوزه تولید ابزارهای رده اقتصادی و مصارف عمومی فعالیت دارد و تاکنون بازخوردهای مثبت و بررسی‌های بسیار خوبی نیز در خصوص عملکرد و کارآیی آنها به ثبت رسیده است.

امیلی اندرسون به عنوان یک نجار حرفه‌ای و بلاگر شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کند که “شرکت Skil برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان ابزارهای برقی، محصولات خود را به قابلیت‌های غیرضروری و امکانات خاص مجهز نمی‌کند. ابزارهای برقی Skil در عین سادگی از کارآیی مناسبی برخوردار هستند و این همان چیزی است که بسیاری از کاربران به آن نیاز دارند.”

نکته جالب در خصوص برند Skil آن است که بخش عمده شهرت و اعتبار این شرکت مدیون محصولات خاصی نظیر اره گردبُر مدل 77 است که به عنوان اولین نمونه از محصولات این خانواده، موفقیت چشمگیری را برای این برند به ارمغان آورده است. بنابراین با اینکه برند Skil به عنوان یک شرکت مطرح در زمینه تولید مجموعه متنوعی از ابزارآلات برقی شناخته می‌شود اما کماکان ارزش و اعتبار این برند در نقش یکی از بهترین تولیدکنندگان ابزارآلات مخصوص بُرش حفظ شده است.

از میان محصولات متنوع این شرکت می‌توان به اره گردبُر برقی 15اینچی اشاره کرد که در سایت Popular Mechanics در رتبه نخست ارزشمندترین محصولات سال 2024 قرار دارد. همچنین پیچ‌گوشتی شارژی Skil نیز در بخش نوآوری‌های سال 2023 در جایگاه اول وبسایت Protool قرار گرفته است.

ابزارهای برقی و شارژی برند KOBALT

رتبه 10 – برند KOBALT کبالت

کبالت یکی از برندهای انحصاری فروشگاه Lowe’s است که به عنوان یک برند رده متوسط، توانایی رقابت با برندهای بزرگی چون Ryobi را دارد اما بسیاری از متخصصان این حوزه از کبالت به عنوان یک برند محبوب و حرفه‌ای یاد نمی‌کنند.

به هر حال این برند به دلیل تولید ابزارهای متنوع و ایجاد پیشرفت‌های چشمگیر در محصولات جدید خود، به ویژه با راه‌اندازی خط تولید محصولات سری 24V XTR در سال 2020 مورد تقدیر بسیاری از کاربران و علاقمندان ابزارهای شارژی قرار گرفته است. به عنوان مثال بر اساس نظر راس پتون و مت اسپنسر به عنوان دو تن از متخصصان سایت TechGearLab، دریل پیچ‌بند شارژی کبالت مدل XTR Max 24V به عنوان یکی از بهترین محصولات ارائه شده در این دسته محسوب می‌شود.

به طور کلی محصولات برند کبالت بیشتر برای مصارف نیمه‌حرفه‌ای کاربرد دارند و برخی از کاربران، کمبود موجودی و عدم دسترسی گسترده به محصولات کبالت را به عنوان یکی از نقاط ضعف این برند می‌دانند. به هر حال قدرت و کارآیی ابزارهای برقی کبالت مورد تایید بسیاری از کاربران و حتی متخصصان این حوزه قرار گرفته است که از میان آنها می‌توان به باتری‌های شارژی این شرکت اشاره کرد که با ارائه کارآیی بالا، زمان شارژدهی عالی و قیمت بسیار مناسب در جایگاه بالاتری نسبت به برخی از برندهای مطرح بازار قرار گرفته‌اند.

ابزارهای برقی و شارژی برند Craftsman

رتبه 9 – برند Craftsman کرفتسمن

خرید برند Craftsman توسط کمپانی Black & Decker در سال 2017 به عنوان سکوی پرتاب و نقطه عطفی در موفقیت روزافزون این برند در زمینه تولید ابزارهای برقی نیمه‌صنعتی محسوب می‌شود و در حال حاضر محصولات Craftsman از شهرت و آوازه بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار هستند و حتی در برخی از موارد، رقابت تنگاتنگی میان محصولات Craftsman و سایر برندهای تراز اول جهان وجود دارد. ابعاد کوچک و وزن سبک در کنار عملکرد عالی و طول عمر بالا از جمله ویژگی‌های بارز ابزارآلات برند کرفتسمن محسوب می‌شوند که در اغلب موارد، توجه بسیاری از متخصصان و حتی منتقدان افراطی را نیز به خود جلب می‌کنند.

به عنوان یک نکته بسیار مهم و کلیدی باید در نظر داشت که محصولات برند کرفتسمن با توجه به قیمت و کارآیی خود از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال کیت دریل و پیچ‌بند 13میلی‌متری V20 کرفتسمن با دریافت عنوان ارزشمندترین کیت ابزار برقی سال 2024 از سایت TechGearLab کلیه رقیبان خود را پشت سر گذاشته است. در مجموع با اینکه برند کرفتسمن توانایی رقابت با برندهای بزرگ و تراز اول بازار را ندارد اما در نقش یک تولیدکننده باکیفیت و قابل تحسین، گزینه بسیار مناسبی برای انجام پروژه‌های مختلف به شمار می‌رود.

ابزارهای برقی و شارژی برند Festool

رتبه 8 – برند Festool فستول

ابزارهای برقی فستول با ارائه کیفیت و عملکرد بسیار عالی، در دسته محصولات گران‌قیمت بازار قرار می‌گیرند. به عنوان مثال ساده‌ترین دریل شارژی 18V فستول در مقایسه با نمونه‌های مشابه از برندهای دیگر تا 3 برابر گران‌تر است که این اختلاف قیمت به سطح بالای مهندسی و امکانات موجود محصولات این برند مربوط می‌شود که این موضوع به شکل محسوس در نظرات و بازخوردهای ارائه‌شده از سوی مصرف‌کنندگان قابل مشاهده است. بر طبق نظر برخی از کاربران “اگر به دنبال کمال نیستید به سراغ برندهای ارزان‌تر از فستول بروید.”

نکته جالب اینکه برند آلمانی Festool دارای خط تولید و تنوع محصول چندان گسترد‌ه‌ای نیست اما گاها با تولید محصولات خاص و حرفه‌ای، بازار ابزارهای برقی را با یک شوک جدی مواجه می‌کند. به طور کلی، شرکت فستول با بیش از یک قرن سابقه، کماکان به عنوان یک کسب‌وکار خانوادگی محسوب می‌شود که با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب، دارایی ارزشمندی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ابزارهای برقی و شارژی برند Metabo HPT

رتبه 7 – برند Metabo HPT متابو

برند Metabo HPT از آن دسته نام‌هایی است که به دلیل عدم تبلیغات مناسب و ناآگاهی کاربران در هاله‌ای از گمنامی قرار دارد. به ویژه اینکه پس از تغییر نام این شرکت از Hitachi به Metabo HPT بسیاری از کاربران به اشتباه آن را با برند اصلی Metabo یکسان می‌دانند. به هر حال با اینکه این برند از نظر بازاریابی و فروش با مشکلات مختلفی مواجه است اما از نظر ارزش و کیفیت می‌توان محصولات متابو را به عنوان یکی از بهترین‌های بازار در نظر گرفت.

از جمله نوآوری‌های خاص شرکت متابو می‌توان به سیستم چند-ولتاژی و امکان استفاده از ابزارهای برقی به صورت سیمی و شارژی اشاره کرد. استوارت داچ به عنوان نویسنده سایت Toolguyd عنوان می‌کند که “من تعدادی از ابزارهای شارژی سری Metabo HPT 18V را در اختیار دارم و به هیچ عنوان از انتخاب آنها پشیمان نیستم و باید بگویم که از داشتن آچار بکس Triple Hammer لذت می‌برم.”

همچنین به عنوان یک نمونه واقعی باید در نظر داشت که میخکوب شارژی Metabo HPT از نگاه متخصصان وبسایت Popular Mechanics به عنوان بهترین میخکوب شارژی سال 2024 معرفی شده است. به طور کلی برند Metabo HPT برخلاف خلاقیت‌ها و نوآوری‌های خاص خود، یک نام شناخته‌شده نیست که از مهمترین عوامل این موضوع می‌توان به تغییر پیاپی نام تجاری شرکت در طول فعالیت 70ساله آن اشاره کرد.

ابزارهای برقی و شارژی برند RIDGID

رتبه 6 – برند RIDGID ریجید

اگرچه برند RIDGID به عنوان یک متخصص تمام‌عیار در حوزه ابزارهای تاسیساتی و تهویه مطبوع به شمار می‌رود اما خدمات پس از فروش و گارانتی ابزارهای این شرکت از جمله عوامل بسیار مهمی است که ارزش خرید و جایگاه محصولات این شرکت را در بین نمونه‌های مشابه تا حد قالب توجهی افزایش می‌دهد. این شرکت از سال 1923 فعالیت خود را زمینه تولید ابزارهای برقی آغاز کرده و در حال حاضر تحت مالکیت شرکت Emerson Electric قرار دارد.

این برند به اندازه‌ای نسبت به کیفیت محصولات خود مطمئن است که در کنار بسیاری از ابزارهای برقی خود، بسته‌های متنوعی از خدمات مادام‌العمر را ارائه می‌دهد که با توجه به قیمت بسیار مناسب ابزارآلات RIDGID می‌توان آن را حرکتی جسورانه و قابل تقدیر در نظر گرفت.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه محصولات M18 Compact و M18 Fuel میلواکی

 

از سوی دیگر عملکرد و کارآیی محصولات RIDGID به اندازه‌ای خوب است که به راحتی می‌توان آنها را با برخی از برندهای رده بالا و حرفه‌ای بازار نیز مقایسه کرد. در واقع کاربران با خرید ابزارهای برقی ریجید، با صرف هزینه معقول از کارآیی محصولات حرفه‌ای برخوردار می‌شوند. این برند آمریکایی با معرفی نسل جدید موتورهای انحصاری Gen5X، سطح کارآیی و طول عمر محصولات خود را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده است اما در حال حاضر به دلیل تنوع نسبتا محدود، انتخاب‌های متعددی را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار نمی‌دهد که این نقطه ضعف نیز با معرفی و عرضه نمونه‌های مختلف در سال‌های آینده کمرنگ خواهد شد.

ابزارهای برقی و شارژی برند Bosch

رتبه 5 – برند Bosch بوش

برند آلمانی بوش در کنار برند دیوالت از جمله شرکت‌های بسیار مطرح در سطح جهان محسوب می‌شود که از سال 1886 به دنیای تولید ابزارهای برقی قدم گذاشته و امروزه محصولات خود را در بیش از 150 کشور جهان به فروش می‌رساند. از جمله ویژگی‌های بارز محصولات بوش می‌توان به طول عمر بالا، استفاده از نوآوری‌های خاص و ساختار ارگونومی حرفه‌ای اشاره کرد که با توجه به سرمایه‌گذاری 5.7 میلیارد دلاری در زمینه تحقیق و توسعه و ارائه بیش از 3000 درخواست ثبت اختراع در طول سال، می‌توان سطح انتظارات مصرف‌کنندگان و ظرفیت برند بوش در تولید ابزارهای حرفه‌ای را به خوبی ارزیابی کرد.

از سوی دیگر، بوش یکی از پیشگامان طراحی و تولید باتری‌های شارژی است و از نظر متخصصان این حوزه، باتری‌های بوش در مقایسه با تمامی رقبای خود در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرند. همچنین به عقیده کارشناسان وبسایت Protools Review، باتری‌های شارژی بوش با ارائه بالاترین میزان شارژدهی در میان کلیه برندهای فعال در صنعت ابزارهای برقی، عملا به جایگاه ثابتی در این بخش دست پیدا کرده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های خاص برند بوش می‌توان به مجموعه بسیار متنوع و گسترده ابزارهای برقی این شرکت اشاره کرد که علیرغم بازه قیمتی نسبتا بالا، به دلیل برخورداری از کیفیت و ضریب اطمینان عالی به انتخاب اول بسیاری از مصرف‌کنندگان سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

ابزارهای برقی و شارژی برند Makita

رتبه 4 – برند Makita ماکیتا

ماکیتا یکی از برندهای بزرگ و صاحب‌نام در زمینه طراحی و تولید ابزارهای برقی صنعتی و به ویژه تجهیزات ساختمانی است که با شروع فعالیت خود از سال 1915 و با تولید طیف وسیعی از ابزارهای برقی، نظر بسیاری از منتقدان و حتی متعصبان برندهای دیگر را نیز به خود جلب کرده است. البته به عنوان یک نکته مهم باید در نظر داشت که خدمات گارانتی ابزارآلات ماکیتا در مقایسه با برندهای همرده در سطح پایین‌تری قرار دارد.

شرکت ماکیتا در کنار تنوع، دوام و طول عمر بالای محصولات خود دارای یکی از جامع‌ترین و قدرتمندترین سیستم‌های باتری‌های شارژی است که به عنوان یک ویژگی بارز می‌توان به قابلیت شارژ سریع آنها اشاره کرد؛ به‌طوریکه می‌توان ظرفیت 0 تا 100 یک باتری 2Ah ماکیتا را تنها در مدت 25 دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

از دیگر ویژگی‌های خاص ابزارهای شارژی ماکیتا می‌توان به سازگاری بی‌نظیر طیف کامل باتری‌ها و ابزارهای برقی این شرکت اشاره کرد. به عنوان مثال، محصولات خانواده 18V LXT با برخورداری از 325 محصول مختلف، تنها با یک نوع باتری قابل استفاده بوده و نیازی به خرید باتری‌های مجزا برای راه‌اندازی ابزارهای مختلف نخواهند داشت.

ابزارهای برقی و شارژی برند Ryobi

رتبه 3 – برند Ryobi ریوبی

برند ریوبی به عنوان یکی از همکاران میلواکی در شرکت مادر Techtronic Industries، به شکل تخصصی در زمینه طراحی و تولید ابزارهای برقی موردنیاز برای کاربری خانگی و پروژه‌های شخصی (DIY) فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های خاص محصولات این برند می‌توان به رابط کاربری حرفه‌ای، قیمت مناسب و شبکه توزیع گسترده در کشورهای مختلف اشاره کرد.

البته با اینکه ابزارهای برقی Ryobi برای استفاده در فعالیت‌های تخصصی و محیطهای صنعتی طراحی نشده‌اند اما بازخوردهای ارائه‌شده از سوی کاربران نشان می‌دهد که بسیاری از آنها از عملکرد عالی ابزارآلات ریوبی در حین انجام پروژه‌های مختلف شگفت‌زده می‌شوند و این موضوع نشان می‌دهد که کیفیت ابزارآلات شرکت ریوبی در سطح کیفی بالاتری از بازار هدف این شرکت قرار دارد.

برای اثبات کیفیت و کارآیی ابزارهای برقی ریوبی باید توجه داشت که دریل چکشی شارژی 18V این شرکت از سوی وبسایت Protools Review به عنوان بهترین دریل شارژی رده DIY در سال 2024 و اره زنجیری شارژی 40V ریوبی به عنوان بهترین اره زنجیری شارژی سال 2024 انتخاب شده است. همچنین شرکت ریوبی با معرفی سیستم یکپارچه باتری‌های +One امکان راه‌اندازی طیف وسیعی از ابزارهای شارژی این شرکت را تنها با استفاده از یک نوع باتری فراهم می‌کند که در نوع خود ویژگی خاص و قابل توجهی به شمار می‌رود.

ابزارهای برقی و شارژی برند Milwaukee

رتبه 2 – برند Milwaukee میلواکی

جالب است بدانیم که شرکت میلواکی در سال 1924 و پس از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های کشور آمریکا تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای برقی در سطح جهان شناخته می‌شود. کیفیت و کارآیی محصولات میلواکی به اندازه‌ای بالاست که در بسیاری از تست‌ها و بررسی‌های تخصصی به عنوان یک معیار سنجش و یک رقیب جدی برای سایر محصولات در نظر گرفته می‌شوند. محصولات این شرکت به شکل گسترده در کشورهای آمریکا و کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیاری از افراد، تنها به کیفیت و عملکرد ابزارهای میلواکی اعتماد دارند.

ابزارآلات میلواکی در بسیاری از تست‌ها و بررسی‌های انجام‌شده در وبسایت Pro Tool Reviews در جایگاه نخست قرار گرفته‌اند که از میان آنها می‌توان به بهترین کیت ترکیبی ابزارهای برقی، بهترین اره افقی‌بُر شارژی، بهترین دریل شارژی از نظر عملکرد کلی و بهترین میخکوب شارژی اشاره کرد. این شرکت آمریکایی از سال 2005 تحت مالکیت شرکت هنگ‌کنگی Techtronic Industries قرار دارد.

یکی از دلایل قرارگیری برند میلواکی در جایگاه دوم این رتبه‌بندی آن است که این برند، ابزارهای خود را به شکل ویژه برای استفاده در فعالیت‌های تخصصی و رفع نیاز کاربران حرفه‌ای تولید می‌کند و بسیاری از محصولات این شرکت، چه از نظر فنی و چه از نظر قیمتی، گزینه مناسبی برای کاربران خانگی و پروژه‌های سبک محسوب نمی‌شوند.

ابزارهای برقی و شارژی برند Dewalt

رتبه 1 – برند Dewalt دیوالت

شرکت دیوالت با ارائه طیف وسیعی از ابزارهای برقی و شارژی از نمونه‌های مبتدی تا محصولات تخصصی، آماده پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران بوده است و در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین برند تولیدکننده ابزار در سطح جهان شناخته می‌شود. ابزارهای برقی این شرکت به دلیل تنوع بسیار بالا، عملکرد عالی و طراحی استثنایی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و بسیاری از محصولات این شرکت در بررسی‌های انجام‌شده توسط مراجع تخصصی، رقیبی جدی برای ابزارآلات شرکت‌های مطرح جهان بوده‌اند.

بدون شک یکی از دلایل اصلی موفقیت برند دیوالت، توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان در سطوح کاری مختلف و پوشش کامل بازار ابزارهای رده متوسط بوده که با ایجاد شبکه توزیع بسیار گسترده، امکان خرید ابزارهای دیوالت را در هر نقطه از جهان امکان‌پذیر کرده است.

لازم به ذکر است که برند دیوالت تا سال‌های گذشته به شکل خاص بر روی تولید ابزارهای برقی تمرکز داشته اما با افزایش استقبال و محبوبیت محصولات شارژی و به دنبال آن با ورود قدرتمند شرکت دیوالت به این بخش، بسیاری از پیمانکاران و خودسازها (DIY) مجذوب امکانات و قابلیت‌های موجود در محصولات مختلف برند دیوالت شدند.

در یکی از بررسی‌‎های انجام‌شده توسط نشریه Forbes، دریل شارژی Atomic 20V Max به عنوان بهترین دریل شارژی برای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و ساختمانی معرفی شده است. همچنین برخی از عناوین برتر وبسایت Popular Mechanics نظیر بهترین دریل چکشی سری Compact، بهترین ابزار پرچ و بهترین ابزار ترکیبی حفاری بتن نیز در اختیار محصولات دیوالت قرار دارد. در حال حاضر دفتر مرکزی برند دیوالت در منطقه Maryland کشور آمریکا واقع شده و از نظر مالکیت نیز به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ Black & Decker محسوب می‌شود.

در پایان باید توجه داشت که با توجه به تنوع و گستردگی برندها و محصولات آنها، انتخاب مطلق یک برند به عنوان بهترین گزینه تا حدودی غیرمنطقی و چالش‌برانگیز خواهد بود زیرا برخی از شرکت‌ها به شکل تخصصی در یک حوزه خاص فعالیت دارند یا محصولات خاصی از برندهای ناشناخته در سطح بالاتری از تولیدات شرکت‌های مطرح و صاحب‌نام جهان قرار می‌گیرند. بنابراین در بیشتر موارد، انتخاب و رتبه‌بندی برندهای تولیدکننده ابزارهای برقی به صورت کلی و بر اساس ارزش کلی آنها انجام می‌شود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل