معرفی 6 گجت کاربردی شرکت دیوالت به عنوان معروف‌ترین لوازم جانبی موبایل

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی 6 گجت کاربردی شرکت دیوالت به عنوان معروف‌ترین لوازم جانبی موبایل
Ad image

معرفی 6 گجت کاربردی شرکت دیوالت برای دسترسی آسان به امکانات تلفن همراه

بدون شک تلفن همراه یکی از مهمترین دستگاه‌ها و ابزارهای موردنیاز در زندگی مدرن امروزی است و همه افراد چه در حین انجام فعالیت‌های اداری و چه در زمان انجام پروژه‌های سنگین مهندسی، نیازمند دسترسی و استفاده از امکانات مختلف این ابزار دیجیتالی هستند. اما هر دستگاه موبایل برای ارائه خدمات مطلوب به لوازم جانبی مختلفی مانند شارژر یا اسپیکر پرتابل نیاز خواهد داشت که وجود آنها در برخی از موارد و به ویژه در محیطهای کاری نامساعد می‌تواند سطح دسترسی و سهولت کاربری افراد را به شکل قابل توجهی افزایش بدهد.

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد به شکل افراطی به دنبال خرید و استفاده از لوازم جانبی تولیدشده توسط برندهای مطرح لوازم دیجیتالی هستند اما جالب است بدانیم که شرکت‌های بزرگی مانند Dewalt نیز در کنار تولید طیف وسیع ابزارهای صنعتی و حرفه‌ای، مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی مخصوص تلفن همراه را نیز در سبد محصولات خود قرار داده‌اند که در ادامه این مطلب از مجله مجله کیف ابزار به معرفی 6 مورد از محبوب‌ترین و معروف‌ترین لوازم جانبی این شرکت می‌پردازیم.

کابل جمع‌شونده 3 پورت دیوالت

1- کابل جمع‌شونده 3 پورت دیوالت

اگر از آن دسته افرادی هستید که در محیط کار خود از چند مدل دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کنید، قطعا با معضل تمام شدن شارژ باتری و نبود کابل مناسب برای شارژ مجدد آنها روبه‌رو شده‌اید. اما اگر به دنبال یک راهکار ساده و قابل اعتماد هستید می‌توانید از کابل جمع‌شونده 3 پورت شرکت دیوالت استفاده کنید و هر سه پورت مهم و پرکاربرد Micro-USB ،Type-C و Lightning را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید.

این محصول تا حد بسیار زیادی به یک متر نواری شباهت دارد که با برخورداری از خاصیت فنری و جمع‌شوندگی، امکان تنظیم طول یک کابل 1 متری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالت استاندارد، دو انتهای این کابل به صورت یک‌سر USB و یک‌سر Micro-USB است که با استفاده از یک کابل مبدل دوحالته Lightning و Type-C می‌توان خروجی کابل را به حالت موردنظر تغییر داد.

کیت شارژر 20V Max دیوالت همراه با آداپتور Type-C

2- کیت شارژر 20V Max دیوالت همراه با آداپتور Type-C

عدم دسترسی به پریز برق یکی از مشکلات رایج در شرایط اضطراری و محیطهای خارجی است که اگر به شکل مکرر با آن مواجه هستید، می‌توانید به فکر خرید شارژر 20V Max شرکت دیوالت باشید و با استفاده از کیت آداپتور Type-C موجود در این محصول، کلیه تجهیزات شخصی اعم از تلفن همراه را با حداکثر سرعت و در بالاترین سطح از ایمنی تغذیه کنید.

این کیت شامل یک مبدل، شارژر و کابل USB-A به USB-C است که با اتصال مبدل به یکی از باتری‌های خانواده Dewalt MAX یا FlexVolt می‌توانید از انرژی الکتریکی ذخیره‌شده در باتری به عنوان یک منبع مطمئن برای شارژ ابزارهای دیجیتالی با حداکثر توان 100 وات استفاده کنید. همچنین در صورت اتمام شارژ باتری می‌توانید از شارژر موجود در این کیت کمک بگیرید و با استفاده از نشانگر موجود بر روی آن، میزان شارژ موجود در باتری را کنترل کنید.

شارژ فندکی 5 پورت دیوالت همراه با هاب شارژ مخصوص برای صندلی‌های عقب خودرو

3- شارژ فندکی 5 پورت دیوالت همراه با هاب شارژ مخصوص برای صندلی‌های عقب خودرو

با اینکه استفاده‌ از شارژر فندکی بیشتر در محیط خودرو کاربرد داشته و بسیاری از افراد، نیازی به خرید و استفاده از این محصول ندارند اما به هر حال وجود یک شارژر فندکی مطمئن و ایمن می‌تواند در طول سفر یا روزهای پرکار هفته، گزینه بسیار مناسبی برای ادامه فعالیت‌ها و برنامه‌های شما باشد. به ویژه اینکه معمولا بسیاری از شارژرهای فندکی موجود در بازار دارای تعداد خروجی محدود بوده و بیشتر برای استفاده مسافران صندلی‌های جلو کاربرد دارند‌ اما شارژر فندکی 5 پورت شرکت دیوالت با برخورداری از هاب اختصاصی، امکان دسترسی همه مسافران خودروهای سواری را به یک پورت مجزا فراهم می‌کند.

از مزایای این شارژر، تامین انرژی پایدار و مطمئن برای انواع لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که برخلاف بسیاری از شارژرهای فندکی، لطمه‌ای به ساختار داخلی دستگاه‌های پرتابل و به ویژه تلفن‌های همراه وارد نمی‌کند. این شارژر داری 1 پورت USB-C و 4 پورت USB-A است که دو پورت TYPE-C و TYPE-A بر روی کانکتور اصلی و 3 پورت TYPE-A بر روی ماژول ثانویه قرار گرفته و به صورت دائم توسط یک کابل تقویت‌شده 6 اینچی به یکدیگر متصل شده‌اند و مسافرین صندلی‌های عقب نیز می‌توانند تجهیزات موردنیاز خود را به راحتی شارژ کنند‌.

هنزفری/ایرفون Jobsite Pro دیوالت

4- هنزفری/ایرفون Jobsite Pro دیوالت

با وجود اینکه امروزه استفاده از ایربادها در میان افراد مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است اما کماکان خرید نمونه‌های سیمی و گردنی به دلیل امنیت بیشتر در حفظ گوشی‌ها و جلوگیری از گم شدن آنها، مورد توجه بسیاری از ورزشکاران، تعمیرکاران و افراد پرتحرک قرار دارد.

خوشبختانه هنزفری‌های گردنی به دلیل استفاده از پایه نگهدارنده، نیازی به اتصال کابلی با منبع تامین صدا نداشته و مدل‌های مختلفی مانند Jobsite Pro شرکت دیوالت علاوه بر داشتن مشخصات فنی و خروجی صدای عالی با بهره‌گیری از ساختار سخت و خشن، امکان استفاده در شرایط محیطی غیراستاندارد را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این هنزفری از طریق رابط Bluetooth 5.0 به کلیه دستگاه‌های مجهز به این تکنولوژی متصل می‌شود و با وجود کلیدهای کنترلی بر روی آویز گردنی، کلیه فرامین صوتی موردنیاز کاربر به راحتی در دسترس وی قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: کاربردهای فویل آلومینیومی برای پاکسازی ظروف، لوازم خانگی و تجهیزات

 

به طور کلی این محصول به عنوان یک انتخاب عالی برای مصارف روزمره و فعالیت در محیطهای سخت طراحی شده است و با برخورداری از استاندارد حفاظتی IPX6 خیال شما را از قرار گرفتن در محیطهای مرطوب و بارانی راحت می‌کند. از طرف دیگر با وجود باتری داخلی قدرتمند با قابلیت شارژدهی 15ساعته، می‌توانید فعالیت‌های یک روز کاری را با خیال راحت انجام بدهید و از داشتن یک دستیار صوتی باکیفیت و قدرتمند لذت ببرید.

اسپیکر همراه دیوالت

5- اسپیکر همراه دیوالت

اگر یک عاشق موسیقی هستید و انرژی زیادی از موسیقی دریافت می‌کنید، بهتر است به فکر خرید اسپیکر همراه دیوالت باشید. این اسپیکر پرتابل تنها 57 گرم وزن دارد و از طریق یک گیره کوچک به لبه پیراهن، شلوار، کیف و غیره متصل می‌شود و با کیفیت صدای حیرت‌انگیز خود، شما را متعجب می‌کند.

همچنین با وجود قابلیت پاسخگویی به مکالمات تلفنی، شما در هر شرایطی می‌توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید. کلیدهای کنترلی این اسپیکر به اندازه‌ای بزرگ هستند که حتی در حین کار با دستکش‌های ضخیم نیز می‌توانید دستورات دلخواه خودتان را به راحتی اجرا کنید. سازگاری با استاندارد IP56 نیز به شما اجازه می‌دهد تا در محیطهای مرطوب یا غبارآلود به فعالیت خودتان ادامه بدهید و در هر شرایطی به محتوای صوتی موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

هولدر آهنربایی تلفن همراه، هدیه ویژه دیوالت به رانندگان

6- هولدر آهنربایی تلفن همراه، هدیه ویژه دیوالت به رانندگان

اگر در حین رانندگی نیازمند استفاده از تلفن همراه خود هستید، قطعا تا به حال به فکر استفاده از یک هولدر قدرتمند در خودروی خود بوده‌اید. البته با اینکه نمونه‌های بسیار زیادی از انواع پایه‌های نگهدارنده تلفن همراه در بازار به فروش می‌رسند اما اغلب آنها فاقد کارآیی مناسب بوده و گاها صدمات بزرگی را به تلفن همراه شما وارد می‌کنند.

به همین دلیل اگر به دنبال خرید یک هولدر قدرتمند آهنربایی هستید، می‌توانید به کارآیی و کیفیت بی‌نظیر محصول خاص دیوالت اطمینان کنید و با نصب آن بر روی دریچه خروجی تهویه هوا، صفحه نمایش تلفن همراه خودتان را به شکل دائم تحت نظر بگیرید.

نگهداری تلفن همراه بر روی این هولدر به وسیله یک آهنربای قدرتمند نئودیمیومی N50 صورت می‌گیرد و تحت هر شرایطی از سقوط آن جلوگیری می‌کند. همچنین با وجود مفصل توپی فولادی، امکان جابجایی و تنظیم صفحه نمایش در زوایای مختلف نیز فراهم می‌شود. از سوی دیگر، صفحه اتصال این هولدر به دلیل استفاده از مواد لاستیکی مقاوم از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان دچار افت کارآیی و تغییر شکل نخواهد شد.

در پایان و به عنوان یک نتیجه‌گیری کلی باید گفت با اینکه برند دیوالت به عنوان یک برند سرشناس در حوزه طراحی و تولید تجهیزات و لوازم جانبی تلفن همراه شناخته نمی‌شود اما محصولات معرفی شده در بالا از نظر بسیاری از کاربران و بر اساس امتیازات کسب‌شده در فروشگا‌های مطرح دنیا به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های موجود در میان محصولات مشابه خود هستند و عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل