اره برقی 18 اینچی شارژی براشلس ریوبی RY40HPCW01B معرفی شد

توسط بهنام 2 دیدگاه
اره برقی 18 اینچی شارژی براشلس ریوبی RY40HPCW01B معرفی شد
Ad image

رونمایی از اره برقی 18 اینچی شارژی براشلس ریوبی RY40HPCW01B

ریوبی اخیراً از اره برقی شارژی جدیدی رونمایی کرده که به سری HP Brushless تعلق دارد و بر اساس ادعای این برند، قدرت بیشتری در مقایسه با اره برقی بنزینی با موتور 40 سی‌سی دارد. برای آشنایی با ویژگی‌های اره برقی 18 اینچی شارژی براش‌لس ریوبی در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

رونمایی از اره برقی 18 اینچی شارژی براش‌لس ریوبی

ریوبی اره شارژی 18 اینچی مدل RY40HPCW01B را به عنوان عضو جدید مجموعه ابزارهای مجهز به موتور براش‌لس معرفی کرده است. نزدیک به یک‌سال پیش، ریوبی اره زنجیری شارژی 40 ولتی و 20 اینچی را از سری HP brushless معرفی کرد و مدل 18 اینچی عضو جدیدی از این مجموعه محسوب می‌گردد. طراحی مدل 18 اینچی به مدل 20 اینچی شباهت دارد اما این مدل به ساطور و زنجیر 18 اینچی مجهز شده است.

اگرچه به نظر می‌رسد که اره شارژی 18 اینچی هیچ مزیتی در مقایسه با نسخه 20 اینچی ندارد و با توجه به این‌که به ساطور کوچکتری مجهز شده امکان برش دادن شاخه‌های ضخیم را ندارد اما خوشبختانه چه به صورت یک ابزار تنها و چه به صورت یک کیت، 100 دلار قیمت کمتری در مقایسه با اره شارژی 20 اینچی دارد.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که مدل 20 اینچی از طراحی Double Stud بهره می‌گیرد و با استفاده از دو پیچ به بدنه متصل می‌شود در حالی که مدل 18 اینچی به صورت Single Stud طراحی شده است اما تفاوت این دو مدل به همین ویژگی محدود نمی‌شود و احتمالاً تفاوت‌های بیشتری نیز وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: ۵ ابزار کاربردی برای نصب پایه تلویزیون بر روی دیوار

 

اره برقی شارژی 18 اینچی ریوبی به موتور براش‌لس مجهز شده که بر اساس ادعای این برند، توان بیشتری را در مقایسه با اره برقی بنزین‌سوز 40CC تحویل می‌دهد. از آنجایی که اره برقی شارژی ریوبی به موتور الکتریکی مجهز شده، معایب اره برقی بنزینی مانند ضرورت بررسی وضعیت سوخت و روغن و تعمیر و نگهداری موتور اره برقی را ندارد. به علاوه، موتور الکتریکی سروصدای کمتری را تولید می‌کند و لرزش کمتری دارد که به راحتی کاربر، تسلط بیشتر روی اره برقی و افزایش دقت برش منجر می‌شود.

میزان سفتی زنجیر اره توسط یک آچار ترکیبی قابل تنظیم است و کاربران می‌توانند ساطور و زنجیر اره را با استفاده از پیچ تنظیم کنند. با هر مرتبه شارژ کامل باتری 6 آمپر ساعتی می‌توانیم تا 99 برش را با استفاده از اره شارژی 18 اینچی براش‌لس ریوبی انجام دهیم. ساطور 18 اینچی اره شارژی امکان برش دادن الوار با قطر 32 اینچ را فراهم می‌کند (در صورت برش از هر دو سمت). اره شارژی جدید ریوبی به قطعات فلزی دندانه دار با نام Metal Bucking Spikes مجهز شده که با ثابت نگه داشتن اره روی سطح چوبی در کنار مکانیسم ترمز مکانیکی زنجیر از کاربر در برابر ضربه برگشتی محافظت می‌کند.

ریوبی یک کیف نگهداری و قابل حمل برای اره شارژی 18 اینچی براش‌لس طراحی کرده که برای نگهداری و محافظت از اره برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه اره برقی ریوبی

اره برقی 18 اینچی شارژی براش‌لس ریوبی در ماه آوریل (ماه جاری میلادی) و با قیمت 278 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. کیت این اره برقی نیز که از باتری 6 آمپرساعتی لیتیومی، شارژر 40 ولتی، آچار ترکیبی، کیف حمل، غلاف و دفترچه راهنما تشکیل می‌شود، با قیمت 379 دلار به بازار عرضه خواهد شد. سایر مشخصات این اره برقی عبارت است از:

  • اره برقی شارژی 18 اینچی براش‌لس ریوبی قدرت بیشتری در مقایسه با اره برقی بنزینی با موتور 40 سی سی دارد
  • بیش از 90 برش با هر مرتبه شارژ باتری 6 آمپر ساعتی 40 ولتی
  • ساطور و زنجیر 18 اینچی قابلیت برق مقاطع چوبی 32 اینچی را فراهم می‌کند
  • موتور براش‌لس، باتری‌ لیتیومی با قابلیت تحویل توان بالا، دوام و عملکرد طولانی
  • عدم نیاز به سوخت، تعمیر و نگهداری دوره‌ای، تعویض زغال یا بررسی روغن
  • زنجیر Full House Chain دوام بالایی دارد و برش سریع‌تری را ارائه می‌دهد
  • سیستم خودکار روغن‌کاری به طور پیوسته زنجیر را روغن‌کاری می‌کند تا دوام بیشتری داشته باشد
  • مکانیسم ترمز زنجیر و قطعات فلزی دندانه دار از کاربر در برابر ضربه برگشتی محافظت می‌کند
  • قابلیت تنظیم دقیق میزان سفتی زنجیر اره
  • قابلیت تعویض زنجیر اره با مدل RY18C1
  • به عنوان بخشی از سیستم RYOBI 40V با تمامی باتری‌های 40 ولتی ریوبی سازگاری دارد
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه
  • سلام قدرت وسرعت عمل اره نسبت به بنزینی چطورهست وزمان شارژباطری چطورهستش وشماره تماس بفرستید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل