تولید کفش های ایمنی میلواکی آغاز شد

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
تولید کفش های ایمنی میلواکی آغاز شد
Ad image

تولید کفش های ایمنی میلواکی آغاز شد، آشنایی با مدل‌های مختلف

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت میلواکی با عرضه دو گروه جدید از کفش‌های ایمنی با نام‌های FlexTred و ArmourTred، بروزرسانی گسترده‌ای در محصولات این خانواده ایجاد کرده است. البته قبل از هرچیز باید توجه داشت که در حال حاضر عرضه این محصولات تنها در قاره اروپا انجام خواهد شد و هنوز برنامه‌ای برای معرفی و فروش آنها در قاره آمریکا اعلام نشده است.

آشنایی با مدل‌های جدید کفش‌های کار شرکت Milwaukee

کفش‌های ایمنی جدید شرکت میلواکی از امکانات و قابلیت‌های متنوعی برخوردار هستند که این موضوع، ارزش خرید و رقابت‌پذیری آنها را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. از جمله ویژگی‌های خاص این محصولات می‌توان به قابلیت Step-Release اشاره کرد که خارج کردن سریع و آسان کفش را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: اره برقی 18 اینچی شارژی براشلس ریوبی RY40HPCW01B معرفی شد

 

در حال حاضر شرکت میلواکی تصاویر و اطلاعات 14 مدل از کفش‌های ایمنی جدید خود را منتشر کرده است که هریک ویژگی‌ها و امکانات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و بیشتر از نظر ساختار و نوع پنجه‌های محافظ با یکدیگر تفاوت دارند.

کفش های کار سری FlexTred میلواکی

به طور کلی محصولات شاخه FlexTred از انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری برخوردار هستند و کاربرد اصلی آنها در مواردی است که نیاز جدی به محافظت از انگشتان پا وجود ندارد. اما گروه ArmourTred به شکل ویژه برای استفاده در محیطهای خشن و شرایط کاری سخت طراحی شده‌اند و با برخورداری از زیره تقویت‌شده همراه با گل‌میخ‌های قوی، بهترین سطح اتکا را برای حرکت بر روی سطوح ناهموار فراهم می‌کنند.

سیستم تنظیم بند BOA Fit

همچنین وجود سیستم تنظیم بند BOA Fit نیز در برخی از کفش‌های کار جدید شرکت میلواکی، امکان تغییر سریع و دقیق کشش بند کفش را برای ایجاد راحتی و تناسب بیشتر در محیطهای مختلف فراهم می‌شود‌.

کفش کار چرمی میلواکی از جنس نوبوک

از دیگر مدل‌های خاص و جذاب کفش‌های کار جدید شرکت میلواکی می‌توان به نیم‌بوت چرمی از جنس نوبوک اشاره کرد که مانند برخی دیگر از محصولات جدید این شرکت دارای گواهی ESD بوده و به شکل ویژه برای فعالیت در محیطهای الکترواستاتیک کاربرد دارد و برخلاف رنگ شاخص مشکی و قرمز شرکت میلواکی، دارای رنگ قهوه‌ای است.

به عنوان یک نکته کلی باید توجه داشت که فعالیت شرکت‌های تولیدکننده ابزار در حوزه کفش‌های ایمنی، چندان عجیب و دور از انتظار نبوده و پیش از این برندهای بزرگی مانند Diehard، Stanley، CAT و Dewalt نیز نمونه‌های مختلفی از کفش‌های کار را تولید و روانه بازار کرده‌اند و حضور شرکت بزرگ میلواکی در این بخش، باعث ایجاد رقابت بیشتر و عرضه محصولات متنوع‌تر خواهد شد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل