باتری سازگار با ابزارهای شارژی برندهای مختلف، یک باتری برای همه

توسط مرتضی اصفهانی 2 دیدگاه
باتری سازگار با ابزارهای شارژی برندهای مختلف، یک باتری برای همه
Ad image

باتری سازگار با ابزارهای شارژی برندهای مختلف، یک باتری برای همه

به گزارش مجله کیف ابزار، باتری جدید شرکت CEENR که به گفته این شرکت یک نمونه One-For-All محسوب می‌شود، قابلیت استفاده بر روی طیف وسیعی از ابزارهای شارژی برندهای مختلف را خواهد داشت. در حال حاضر شرکت CEENR سازگاری این باتری را تنها با برخی از برندهای تولیدکننده ابزارهای شارژی تایید کرده است اما با توجه به قابلیت‌ها و امکانات این باتری می‌توان از آن به عنوان یک باتری سازگار با ابزارهای شارژی برندهای مختلف یاد کرد.

شمارش معکوس تا ورود یک باتری سازگار با ابزارهای شارژی برندهای مختلف

باید توجه داشت که در گذشته راه‌حل‌های مختلفی مانند قابلیت استفاده از یک نوع باتری بر روی ابزارهای مختلف یک برند یا بهره‌گیری از مبدل‌های مخصوص برای استفاده از باتری‌های برندهای مختلف بر روی ابزارهای شارژی یکدیگر نیز وجود داشته است اما هیچکدام از آنها مانند طرح جذاب شرکت CEENR، ساده و کارآمد نبوده‌اند.

رویکرد اصلی شرکت CEENR در ارائه این طرح، تولید یک باتری همگانی همراه با تعدادی از آداپتورهای قابل تعویض است که امکان استفاده از این باتری را بر روی ابزارهای شارژی برندهای مختلف امکانپذیر می‌کند. در واقع این روش، بهترین و ساده‌ترین راه‌حل ممکن برای تولید یک باتری سازگار با ابزارهای شارژی برندهای مختلف است که با توجه به تیزر تبلیغاتی شرکت شرکت CEENR بسیار جذاب و امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 15 ابزار جیبی کاربردی کمتر از 25 دلار

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی CEENR، در حال حاضر باتری جدید این شرکت امکان استفاده بر روی ابزارهای شارژی سری 18V و 20V از برندهای Bosch، DeWalt، Makita، Milwaukee، Black & Decker، Craftsman، Einhel، Porter Cable و Worx را خواهد داشت که با طراحی و تولید رابط‌های مختلف می‌توان سطح سازگاری این باتری را با محصولات برندهای دیگر نیز افزایش داد.

مشخصات فنی باتری جدید شرکت CEENR

از نظر مشخصات فنی، باتری جدید شرکت CEENR دارای مجموعه‌ای از سلول‌های لیتیوم-یونی 21700 با ولتاژ 18V (حداکثر 20V) است که شارژ آن به وسیله یک پورت USB-C با قابلیت Power Delivery و حداکثر توان 45 وات صورت می‌گیرد. البته این پورت علاوه بر شارژ باتری به عنوان یک راه‌حل مطمئن برای شارژ تجهیزات پرتابل و سایر لوازم الکترونیکی نیز کاربرد خواهد داشت. وجود پورت خروجی USB-A نیز امکان شارژ دو ابزار مختلف را به صورت همزمان فراهم می‌کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول توسط شرکت CEENR ارائه نشده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل