ابزارهای خودرویی GearWrench، مجموعه ابزارهای تخصصی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
ابزارهای خودرویی GearWrench، مجموعه ابزارهای تخصصی
Ad image

ابزارهای خودرویی GearWrench، حمله GearWrench به Snap-On و سایر برندهای مطرح در بخش ابزارهای خودروهای سنگین

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت GearWrench در ماه‌های اخیر و از ابتدای سال جدید میلادی، وارد فاز جدیدی از سیاست‌های بازاریابی شده و با ارائه پیشنهادهای جذاب به کاربران حرفه‌ای، به دنبال تقابل مستقیم با برندهای پرآوازه در حوزه طراحی و تولید ابزارهای بخش تعمیرات خودرویی مانند Snap-On شده است.

حمله GearWrench به Snap-On و سایر برندهای مطرح در بخش ابزارهای خودروهای سنگین

در یکی از آخرین مطالب وبسایت GearWrench تصویری با یک جمله کنایه‌آمیز با عنوان “بازیچه دست آنها نشوید.” منتشر شده است که در ادامه بیان می‌کند “شرکت‌های بزرگ تولیدکننده ابزارهای بخش خودرو، قیمت‌های نجومی خود را در سایه لوگو و نام تجاری‌شان مخفی می‌کنند و کارآیی خاصی را به شما ارائه نمی‌دهند. بنابراین آیا شما به آنها اطمینان می‌کنید؟”

همچنین شرکت GearWrench در ابتدای سال میلادی جدید و در یکی از مطالب خود عنوان کرده است که “شما با مبلغی که برای خرید یک جعبه ابزار کوچک از برندهای قدیمی تولیدکننده ابزارهای سنگین می‌پردازید، می‌توانید یک مجموعه کامل از ابزارهای حرفه‌ای را خریداری کنید و ما این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهیم.” حتی شرکت GearWrench در یک پست جالب و نکته‌دار اعلام کرده است که “آیا یک جعبه ابزار 10 هزار دلاری، تنها باید تعدادی ابزار در اختیار شما قرار بدهد؟”

البته این شرکت در بسیاری از مطالب منتشر شده در سال 2024 علاوه بر تقابل مستقیم با برندهای فعال در حوزه تولید ابزارهای تعمیرات خودرو، به شکل ویژه به معرفی و انجام تبلیغات گسترده در خصوص مجموعه ابزارهای سری MegaMod Mechanics خود پرداخته و قابلیت‌ها و به ویژه قیمت‌های عجیب محصولات خود را به رخ حریفان کشیده است.

ابزارآلات خانواده GearWrench MegaMod

با اینکه قیمت ابزارآلات خانواده GearWrench MegaMod با ارائه بازه قیمتی 4 تا 14.8 هزار دلار برای بسیاری از کاربران عمومی، ارقام بسیار سنگینی به نظر می‌رسد اما باید توجه داشت که خرید ابزارهای مخصوص خودرو از برندهای تراز اول، رقم‌های بسیار بالاتری را به فعالان این بخش تحمیل کرده و بسیاری از آنها را دچار بدهی و درگیری با اقساط بلندمدت خواهد کرد.

به طور کلی افراد فعال در بخش تعمیرات خودروهای سنگین، نیازمند خرید و استفاده از مجموعه ابزارهای ویژه‌ای هستند که از نظر قیمتی در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرند؛ به طوری‌که برخی از افراد تازه‌وارد در این بخش در ماه‌های آغازین فعالیت خود باید تمام حقوق خود را صرف خرید ابزارآلات موردنیاز خود کنند که معمولا با انجام خرید اقساطی، وارد برنامه‌های بازپرداخت بلندمدت می‌شوند که در صورت نیاز به خرید و بروزرسانی ابزارها، ممکن است این برنامه تا سال‌ها ادامه داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: تعریف و معنی اصطلاح DIY و کاربرد آن در صنعت ابزار

 

بنابراین با اینکه تعمیرات خودروهای سنگین برای بسیاری از افراد به عنوان یک کسب‌وکار پردرآمد شناخته می‌شود اما بخش خرید و تجهیز ابزارهای مربوط به این صنعت، موضوع بسیار مهمی است که به دلیل ایجاد هزینه‌های بسیار بالا به یک چالش جدی برای متخصصان تبدیل می‌شود. به همین دلیل شرکت GearWrench با ارائه راه‌حل‌های جایگزین، انتخاب‌های به مراتب بهتری را در اختیار افراد تازه‌وارد به دنیای تعمیرات خودروهای سنگین قرار می‌دهد که از نظر کیفیت و قیمت می‌توان آنها را به عنوان یک رقیب جدی برای محصولات برندهای صاحب‌نام این حوزه مانند Snap-On، Metaco، Mac و غیره در نظر گرفت.

مجموعه ابزار کابینتی 60 اینچی و 10 کشویی از سری محصولات EPIC شرکت Snap-On

برای مقایسه بهتر، یک مجموعه ابزار کابینتی 60 اینچی و 10 کشویی از سری محصولات EPIC شرکت Snap-On دارای بازه قیمتی 14 هزار دلار است و بسیاری از افراد برای خرید این محصول به دنبال استفاده از روش‌های اعتباری و پرداخت اقساطی هستند. اما در طرف مقابل یک مجموعه 871 عددی از ابزارهای سری MegaMod شرکت GearWrench همراه با یک محفظه کابینتی 41 اینچی و جعبه ابزار اختصاصی در قسمت فوقانی تنها با قیمت 6600 دلار به فروش می‌رسد که کمتر از نصف هزینه موردنیاز برای خرید محصول شرکت Snap-On خواهد بود.

مجموعه 871 عددی از ابزارهای سری MegaMod شرکت GearWrench

البته باید در نظر داشت که از نظر ویژگی‌ها، کیفیت و قابلیت ارتقا نمی‌توان این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کرد اما به هر حال با خرید محصول شرکت GearWrench مجموعه‌ای از ابزارهای ضروری با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در هر زمان می‌توانند نسبت به توسعه و ارتقای آنها اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید: 5 ابزار کاربردی برای نصب پایه تلویزیون بر روی دیوار

 

این مثال تنها نمونه‌ای از تلاش‌های شرکت GearWrench برای تقابل با محصولات برندهای بزرگ در بخش ابزارآلات مخصوص تعمیرات خودرو است و با توجه به روش بازاریابی این شرکت می‌توان گفت که این رویکرد برای مدت‌های طولانی ادامه خواهد داشت. البته شاید بتوان این استراتژی عجیب را تا حدودی به موضوع تبلیغات و جذب مشتری مربوط دانست اما به هر حال هیچگونه بزرگ‌نمایی یا تبلیغات دروغین در خصوص محصولات شرکت GearWrench وجود ندارد.

ابزارهای سری Icon 56 شرکت GearWrench

فروشگاه Harbor Freight به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای فعال در حوزه فروش ابزار، معمولا مقایسه‌های فنی و قیمتی بسیار مفید و دقیقی را در خصوص ابزارهای مشابه ارائه می‌‎دهد که در زیر مجموعه ابزارهای سری Icon 56 شرکت GearWrench با یکی از محصولات برندهای پیشرو مقایسه شده است. به طور کلی محصولات GearWrench با ارائه قیمت‌های رقابتی، راهکارهای بسیار مناسب و ویژه‌ای را برای کاهش هزینه‌های تعمیرکاران و متخصصان خودروهای سنگین ارائه می‌کنند که علاوه بر افزایش سطح فروش شرکت، باعث جلب توجه تعمیرکاران و کاهش چشمگیر هزینه‌های آنها می‌شود.

البته به عنوان جمع‌بندی و نتیجه‌گیری کلی باید توجه داشت که پیشنهادات موجود در بخش ابزارآلات خانواده MegaMod به عنوان بهترین انتخاب موجود در بخش ابزارهای سنگین ماژولار و قابل حمل محسوب نمی‌شوند و هنوز اختلاف معناداری میان محصولات GearWrench و سایر برندهای مطرح در این حوزه وجود دارد و این شرکت برای جبران این اختلاف نیازمند انجام نوآوری‌های بیشتر و ارائه پیشنهادات بهتر خواهد بود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل