معرفی بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983
Ad image

بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983، ایده‌آل برای استفاده در محیطهای مختلف

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت میلواکی با همکاری شرکت Columbus McKinnon به عنوان یک متخصص حرفه‌ای در بخش طراحی و تولید انواع بالابر و تجهیزات کششی از عرضه یک بالابر شارژی کوچک در دسته محصولات خانواده M18 خود خبر داد. این بالابر زنجیری که با نام 2983 شناخته می‌شود، قابلیت جابجایی حداکثر 1000 کیلوگرم بار تا ارتفاع 6 متری را دارد که با توجه به ابعاد فیزیکی و ساختار شارژی این محصول، اعداد قابل قبولی محسوب می‌شوند.

بالابر شارژی M18 میلواکی، ایده‌آل برای استفاده در محیطهای مختلف

بر اساس ادعای شرکت میلواکی، بالابر زنجیری جدید این شرکت در مقایسه با سایر نمونه‌های مشابه دستی و برقی از کارآیی، ایمنی و بهره‌وری بالاتری برخوردار است و کاربرد بسیار زیادی در فعالیت‌های سبک صنعتی و کارگاهی دارد. از ویژگی‌های قابل توجه این بالابر شارژی می‌توان به نصب و راه‌اندازی سریع، زمان استراحت کم، حمل و جابجایی بسیار آسان و برخورداری از کلید اختصاصی با قابلیت تنظیم سرعت بالابر در حین بالا بردن یا پایین آوردن اجسام مختلف اشاره کرد.

استفاده از ساختار معکوس در طراحی این بالابر شارژی، امکان دسترسی آسان برای شارژ و تعویض باتری را فراهم کرده و آن را به یک انتخاب مناسب برای استفاده در حالت‌های مختلف تبدیل می‌کند. (منظور از ساختار معکوس آن است که به جای ثابت بودن دستگاه و تغییر طول زنجیر در قسمت پایین، دستگاه در طول زنجیر به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند و تغییرات طولی زنجیر در قسمت بالای دستگاه انجام می‌شود.)

بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983

یکی از مزایای خاص این بالابر شارژی به قابلیت کنترل بیسیم آن مربوط می‌شود که با استفاده از یک ریموت می‌توان کلیه فعالیت‌های بالابر را تا شعاع 18 متری کنترل کرد. بر روی این ریموت یک نشانگر مخصوص وجود دارد که با رسیدن ظرفیت شارژ دستگاه به مقدار 25درصد به کاربر هشدار می‌دهد. در این وضعیت، کاربر بر اساس شرایط موجود و بدون هیچگونه مشکل خاصی می‌تواند اقدام به تعویض باتری بالابر نماید و بدون تخلیه ناگهانی شارژ دستگاه، از مشکلات و اختلالات احتمالی جلوگیری کند.

 

بیشتر بخوانید: ابزارهای خودرویی GearWrench، مجموعه ابزارهای تخصصی

 

همچنین استفاده از تکنولوژی پیشرفته و انحصاری One-Key در این بالابر شارژی امکان ردیابی، ثبت میزان کشش دستگاه و مشاهده و ذخیره وزن اجسام مختلف را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که علاوه بر یک قابلیت فنی و کارآمد از وارد شدن فشار بیش از حد به بالابر جلوگیری می‌کند. وزن این بالابر شارژی به تنهایی در حدود 20 کیلوگرم است که حمل آن در حالت عادی توسط یک کاربر امکانپذیر خواهد بود.

مشخصات فنی بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983

مشخصات فنی بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983:

  • امکان حمل بار تا وزن 1000 کیلوگرم
  • قابلیت جابجایی عمودی تا ارتفاع 6 متر
  • دارای ریموت کنترل با شعاع پوششدهی 18 متر
  • ابعاد فیزیکی 45.2 × 29.2 × 23.4 سانتی‌متر با وزن تقریبی 20 کیلوگرم
  • اتصال به تکیه‌گاه اصلی از طریق قلاب آویز

این محصول به صورت کیت کامل شامل باکس چرخ‌دار Packout، ریموت کنترل بیسیم، دو عدد باتری 12Ah و شارژر با قابلیت شارژ سریع عرضه می‌شود و از ماه جولای 2024 و با قیمت 3999 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل