دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21 معرفی شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21
Ad image

دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21 معرفی شد

میلواکی اخیراً مدل بروزرسانی شده از دریل سیمی بتن کن 1-9/16 اینچی خود را معرفی کرد. مدل جدید که از نظر ظاهری و ساختاری تفاوت‌هایی با مدل قبلی دارد، امکانات و ویژگی‌های کاربردی متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای آشنایی با دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21 در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21 چه ویژگی‌هایی دارد؟

دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21 در حقیقت نسخه بروزرسانی شده از مدل 5317-21 محسوب می‌شود اما طراحی ظاهری متفاوتی دارد. تغییرات ظاهری دریل به حدی است که به نظر می‌رسد، میلواکی یک مدل کاملاً جدید را معرفی کرده است. علاوه بر تغییرات ظاهری، ساختار داخلی دریل نیز دستخوش تغییراتی شده است.  یکی از این تغییرات افزوده شدن دمپر به بخش بالایی دسته اصلی است که از سیستم ضد لرزش میلواکی (AVS) برای کاهش شدت انتقال تنش به بدن کاربر استفاده می‌کند.

دریل بتن کن سیمی جدید به موتور قدرتمند 14 آمپری مجهز شده که می‌تواند نیروی ضربه‌ای 5.9 فوت بر پوند (معادل 7.99 ژول) را بر سطح کار وارد کند؛ بنابراین در مقایسه با مدل قبلی که به موتور 10 آمپری مجهز شده، 5.5 فوت بر پوند نیروی بیشتری را ایجاد می‌کند. به علاوه، مدل جدید می‌تواند به محدوده 488 ضربه بر دقیقه (BPM) و سرعت 3300 دور بر دقیقه (RPM) برسد که از مدل قبلی با مشخصات 450 ضربه بر دقیقه و سرعت 3000 دور بر دقیقه سبقت می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بالابر شارژی M18 میلواکی مدل 2983

 

میلواکی در زمان معرفی دریل بتن کن سیمی مدل 5517-21 به امکان تنظیم اسکنه در 12 موقعیت مختلف اشاره کرده در حالی که در مشخصات دریل بتن کن قبلی به این قابلیت اشاره نشده است.

هر دو دریل بتن کن امکان انتخاب حالت عملکرد چرخشی+چکشی یا تنها چکشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. دریل جدید میلواکی به فناوری راه‌اندازی نرم و یک کلاچ مکانیکی مجهز شده که در زمان برخورد ابزار به سطوح نفوذ ناپذیر مانند میلگرد آن‌را متوقف می‌کند. این ویژگی ریسک آسیب دیدن کاربر و ابزار در زمان مواجهه با موانع را کاهش می‌دهد.

مدل جدید دریل بتن کن سیمی میلواکی به یک چراغ LED مجهز شده که برای افزایش دید در محیط‌های کم نور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21:

دریل بتن کن سیمی مدل 5517-21 در ماه جاری میلادی و با قیمت 499 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. سایر مشخصات این مدل عبارتند از:

  • موتور قدرتمند 14 آمپری که نیروی 5.9 فوت بر پوند (8 ژول) را تحویل می‌دهد
  • حداکثر تعداد ضربه بر دقیقه: 488
  • حداکثر سرعت چرخش: 3,300 دور بر دقیقه
  • بهره‌گیری از فناوری AVS برای کاهش انتقال تنش به کاربر
  • قابلیت راه‌اندازی نرم کاربر را قادر می‌سازد تا در زمان راه‌اندازی دریل تسلط و دقت عمل بیشتری داشته باشد
  • کلاچ مکانیکی در زمان برخورد به موانع از دریل محافظت می‌کند
  • 2 حالت عملکرد مختلف شامل حالت چرخشی+چکشی یا تنها چکشی
  • ویژگی تنظیم مته در 12 موقعیت مختلف کاربر را قادر می‌سازد تا با توجه به شرایط موقعیت مته را تغییر دهد
  • چراغ LED ما را قادر می‌سازد تا سطح کار را در محیط‌های کم نور به راحتی مشاهده کنیم
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل