متر فلزی 25 فوتی TruRange از Metaboo HPT

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
متر فلزی 25 فوتی TruRange از Metaboo HPT
Ad image

متر فلزی 25 فوتی TruRange از Metaboo HPT، محصولی جدید و حرفه‌ای از

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Metaboo HPT به تازگی از یک متر فلزی جدید از سری محصولات TruRange رونمایی کرده است که با طول مفید 25 فوت (حدود 7.5 متر) به عنوان برترین محصول خانواده TruRange محسوب می‌شود و در حالت بدون تکیه‌گاه (Standout) دارای طول مفید 14 اینچ (حدود 4.2 متر) و در حالت با تکیه‌گاه (Reach) دارای طول مفید 17 اینچ (حدود 5.2 متر) است. به عنوان یک توضیح مختصر باید در نظر داشت که دو طول Standout و Reach به حداکثر طول خارج‌شده از متر پیش از شکستن یا خم شدن تیغه از لبه خروجی متر گفته می‌شود.

متر فلزی 25 فوتی TruRange، محصولی جدید و حرفه‌ای از Metaboo HPT

با توجه به اعداد فوق می‌توان گفت که محصول جدید Metaboo HPT از نظر مشخصات فنی به عنوان یک رقیب جدی برای محصولات ToughSeries شرکت دیوالت و Stud 25 شرکت میلواکی به شمار می‌رود. تیغه این متر دستی فلزی دارای رنگ سبز بوده و کلیه اعداد و علامت‌های آن به وسیله رنگ مشکی علامت‌گذاری شده است که با توجه به کنتراست بالای این دو رنگ و استفاده از پرینت دوطرفه بر روی تیغه، هیچ مشکلی از بابت خوانایی اعداد در شرایط مختلف وجود نخواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: دریل بتن کن میلواکی مدل 5517-21 معرفی شد

 

محفظه اصلی این متر فلزی از ساختار ارگونومی بسیار مناسبی برخوردار بوده و با وجود قفل کشویی استاندارد، فرآیند اندازه‌گیری طول‌های مختلف به سادگی و با دقت بالا انجام می‌شود. همچنین وجود برآمدگی در قسمتی دهانه خروجی این متر از بریده شدن انگشتان کاربر در حین جمع شدن سریع تیغه جلوگیری می‌کند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل