معرفی جک دستی جدید شرکت Irwin مدل IRHT83100

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی جک دستی جدید شرکت Irwin مدل IRHT83100
Ad image

تنظیم سریع ارتفاع و جابجایی وسایل با جک دستی جدید شرکت Irwin مدل IRHT83100

به گزارش مجله کیف ابزار، جک دستی جدید شرکت Irwin مدل IRHT83100 یک محصول بسیار عالی برای استفاده در مصارف ساختمانی نظیر بلند کردن اجسام، تراز کردن سطوح، نگه‌داشتن قطعات و فعالیت‌های تعمیراتی و مونتاژی به شمار می‌رود که علاوه بر ابعاد فیزیکی کوچک، از عملکرد سریع و در عین حال بسیار دقیقی نیز برخوردار است. این جک دستی به عنوان یک ابزار کاربردی برای استفاده سازندگان، طراحان، کابینت‌کاران، متخصصان در و پنجره، تعمیرکاران، افراد فعال در زمینه تهویه مطبوع و حتی خانه‌داران و خودسازها محسوب می‌شود و تقریبا در هر شرایطی می‌توان از قابلیت‌های خاص آن استفاده کرد.

تنظیم سریع ارتفاع با جک بالابر جدید Irwin

از نظر اعداد و ارقام نیز باید گفت که حداکثر وزن قابل حمل این جک دستی در حدود 150 کیلوگرم است که امکان جابجایی آن را تا ارتفاع 25.5 سانتی‌متری از سطح تکیه‌گاه اصلی فراهم می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این بالابر دستی می‌توان به کلید اختصاصی برای آزاد کردن جک و تنظیم آسان آن در نقطه موردنظر و مکانیزم پایین‌برنده بسیار دقیق برای نگه داشتن قطعه موردنظر در نقطه دلخواه اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: متر فلزی 25 فوتی TruRange از Metaboo HPT

 

پایه این بالابر دستی، علیرغم ضخامت کم از استحکام بسیار زیادی برخوردار است و امکان دسترسی آسان به سطوح زیرین اجسام مختلف را فراهم می‌کند. همچنین با وجود حفره‌های چهارگانه بر روی این پایه، امکان اتصال جک بر روی سطوحی مانند میزکار نیز فراهم می‌شود که در موارد مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. در مجموع این ابزار دستی 99 دلاری از کیفیت و استحکام بسیار زیادی برخوردار است و در مقایسه با نمونه‌های مطرح دیگر نظیر Viking Arm صرفه اقتصادی بیشتری را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل