خودکار 3 کاره تیتانیومی BoltLite با طرح نظامی خیره‌کننده

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
خودکار 3 کاره تیتانیومی BoltLite با طرح نظامی خیره‌کننده
Ad image

خودکار 3 کاره تیتانیومی BoltLite با طراحی بی‌نظیر و عملکرد سه‌گانه

به گزارش مجله کیف ابزار، برخی از ابزارهای روزمره مانند خودکار، چراغ قوه و اهرم از جمله مواردی هستند که به شکل عمومی و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و ابزار چندکاره و به عبارت بهتر خودکار ماژولار BoltLite همه این ابزارهای کارآمد را در یک مجموعه جذاب و ضدآب تیتانیومی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. استفاده از ساختار ماژولار در این ابزار بدان معناست که کاربران با توجه به شرایط مختلف می‌توانند بخش‌های آن را از یکدیگر جدا کرده و با تسلط کامل به انجام فعالیت‌های خود بپردازند.

تولید این ابزار چندکاره توسط تیم استارت‌آپی TiMate و در قالب یک کمپین اعتباری KickStarter صورت گرفته است که با توجه به محصولات قبلی این تیم خلاق، مانند چراغ قوه کوچک WayFinder می‌توان انتظار داشت که ابزار چندکاره BoltLite نیز با استقبال و سطح فروش قابل توجهی مواجه خواهد شد.

به عنوان یک توضیح کوتاه باید توجه داشت که در کمپین‌های KickStarter، یک محصول پیش از تولید انبوه و در قالب یک طرح پیش‌فروش و با قیمتی کمتر از قیمت نهایی به متقاضیان فروخته می‌شود و هزینه کلی توسط یک شرکت اعتباری در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. تولیدکننده نیز وظیفه دارد تا کلیه سفارش‌های ثبت‌شده را در زمان مشخص به مشتریان خود تحویل دهد.

بررسی بخش‌های مختلف ابزار چندکاره BoltLite

بررسی بخش‌های مختلف ابزار چندکاره BoltLite

ویژگی‌های بخش چراغ قوه در ابزار جیبی BoltLite

چراغ قوه موجود در این ابزار چندکاره برخلاف ابعاد کوچک خود از روشنایی قابل توجهی برخوردار است و با ارائه سه حالت مختلف شامل دو حالت ثابت با سطح روشنایی 120 و 20 لومن و حالت چشمکزن با شدت روشنایی 300 لومن، امکان فعالیت در شرایط مختلف را فراهم می‌کند. انتخاب این سه وضعیت از طریق یک مکانیزم چرخشی انجام می‌شود و استفاده از خاصیت آهنربایی قدرتمند در بخش انتهایی این چراغ قوه علاوه بر ایجاد خاصیت ماژولار، گزینه بسیار مناسبی برای نصب چراغ قوه بر روی سطوح فلزی (مانند بخش‌های مختلف خودرو برای انجام تعمیرات جاده‌ای) خواهد بود.

تغذیه این چراغ قوه به وسیله یک باتری شارژی با قابلیت شارژ از طریق پورت TYPE-C انجام می‌شود که با برخورداری از زمان شارژ کامل 40 دقیقه‌ای و در صورت استفاده از چراغ قوه در سطح روشنایی 20 لومن می‌تواند نیازهای مختلف کاربران را به مدت 4 ساعت تامین کند.

 

بیشتر بخوانید: 3 مدل جدید جارو برقی شارژی ایستاده ریوبی معرفی شد

 

ویژگی‌های بخش خودکار در ابزار جیبی BoltLite

نوک ساچمه‌ای بخش خودکار در ابزار چندکاره BoltLite دارای مکانیزم کشویی است که به وسیله یک ضامن جذاب و مشابه با ساختار سلاح‌های شکاری عمل کرده و حس و حالی از یک سلاح واقعی را به کاربران القا می‌کند. مخزن جوهر خودکار از نوع LAMY M22 است که امکان شارژ مجدد آن نیز وجود دارد. همچنین وجود الگوی مارپیچ در قسمت قلم‌گیر علاوه بر ایجاد ظاهر جذاب، مانع از لیز خوردن خودکار و افزایش تسلط کاربران می‌شود.

معرفی ابزار چندکاره تیتانیومی با طراحی بی‌نظیر و عملکرد سه‌گانه شامل خودکار، چراغ قوه و اهرم

ویژگی‌های بخش اهرم در ابزار جیبی BoltLite

قسمت اهرم در این ابزار چندکاره از نظر ساختار فیزیکی در بخش میانی آن قرار دارد که توسط مکانیزم پیچی به قسمت خودکار و از طریق خاصیت آهنربایی به بخش چراغ قوه متصل می‌شود. از این اهرم علاوه بر عملکرد درباز‌کن می‌توان به عنوان یک پیچ‌گوشتی دوسو و میخ‌کش نیز استفاده کرد. همچنین با وجود حفره آویز بر روی این بخش می‌توان از ترکیب دو بخش اهرم و چراغ قوه به عنوان یک جاکلیدی بسیار زیبا و کارآمد نیز بهره برد. وجود قلاب آویز دوطرفه از دیگر امکانات جانبی موجود در این ابزار چندکاره است که امکان اتصال آن به سایر لوازم شخصی نظیر کمربند، جیب، کوله‌پشتی و غیره را فراهم می‌کند.

ابزار چندکاره BoltLite در مجموع دارای وزن 62.6 گرم است و برخورداری از استاندارد IPX8 بدان معناست که قرار گرفتن محصول در عمق 1 متری آب به شرط بازه زمانی کمتر از 30 دقیقه، هیچگونه مشکلی برای آن ایجاد نخواهد کرد. این محصول در مرحله پیش‌فروش اعتباری با قیمت 75 دلار به فروش می‌رسد که پس از آن و در صورت تولید انبوه با قیمت 99 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل