معرفی 2 کاتر تاشو چند کاره از سوی دیوالت

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی 2 کاتر تاشو چند کاره از سوی دیوالت
Ad image

معرفی 2 کاتر تاشو چند کاره از سوی دیوالت

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت دیوالت به تازگی 2 مدل جدید از چاقوهای چندکاره یا همان تیغ‌های موکت‌بُر خود را روانه بازار کرده است که با برخورداری از مکانیزم تاشو و خاصیت بازشوندگی سریع در بخش تیغه، ترکیب ایده‌آلی از ایمنی و عملکرد آسان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شرکت دیوالت 2 کاتر چندکاره جدید خود را روانه بازار کرد

در این مکانیزم، پس از فشار دادن دکمه ضامن و تنها با چرخش مچ دست می‌توان تیغه را در وضعیت آماده به کار قرار داد و نیازی به درگیری هر دو دست نخواهد بود. استفاده از این ساختار برای اولین بار توسط شرکت میلواکی و در کاتر FastBack انجام شد و پس از آن مورد استقبال گسترده سایر شرکت‌‌های تولیدکننده ابزار قرار گرفت و در حال حاضر به یک الگوی رایج در تولید انواع چاقوهای چندکاره و حتی جیبی تبدیل شده است.

محفظه حمل تیغه یدکی در کاتر چندکاره دیوالت مدل DWHT10992

کاتر چندکاره دیوالت مدل DWHT10992 دارای یک اهرم نگهدارنده برای تعویض آسان تیغه است. همچنین با وجود شکاف مخصوص بر روی دسته و در زمان بسته بودن تیغه می‌توان از این کاتر به عنوان یک ابزار سریع برای بریدن الیاف یا جدا کردن روکش سیم استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سری جدید ابزارهای دستی میلواکی مخصوص کارهای برقی

 

همچنین وجود محفظه نگهدارنده تیغه‌های یدکی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول است که امکان حمل 5 تیغه اضافی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در طرف مقابل، کاتر دیوالت مدل DWHT10991 برخلاف نمونه قبلی فاقد شیار بُرش و محفظه نگهدارنده تیغه‌های یدکی است.

ساختار گیره نگهدارنده در کاترهای چندکاره جدید شرکت دیوالت

هر دو کاتر در زمان بسته بودن تیغه از ابعاد بسیار کوچکی برخوردار هستند و با وجود گیره نگهدارنده می‌توان آنها را به لبه پیراهن، جیب شلوار، بند کیف و سایر لوازم شخصی نیز متصل کرد. این گیره دارای ساختار مفتولی بوده و دقیقا در قسمت انتهایی دسته چاقو نصب شده است و به طور مثال پس از اتصال چاقو به لبه جیب شلوار، بدنه ابزار را به طور کامل در داخل جیب قرار می‌دهد.

در حال حاضر چاقوهای چندکاره DWHT10992 و DWHT10991 به ترتیب با قیمت 15 و 14 دلار روانه بازار شده و قابل خریداری هستند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل