معرفی دو مدل از کوله‌ پشتی‌ خنک‌ کننده وتو پروپک

توسط M.Amin افزودن دیدگاه
معرفی دو مدل از کوله‌ پشتی‌ خنک‌ کننده وتو پروپک
Ad image

کوله‌ پشتی‌ خنک‌ کننده وتو پروپک

به دنبال راه حلی ایده‌آل برای خنک نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی‌هایتان در طول سفرهایتان هستید؟ کوله‌ پشتی‌ خنک‌ کننده یکی از پیشنهادها برای شما است. کمپانی وِتو پروپک، پیشرو در تولید کیف‌های ابزار جیب‌دار، کوله‌پشتی‌های خنک‌کننده‌ی جدیدی را به بازار عرضه کرده است که با طراحی نوآورانه و ویژگی‌های کاربردی، تجربه‌ی سفرتان را به سطحی فراتر ارتقا می‌دهد.

در این مقاله از مجله کیف ابزار، به معرفی دو مدل از این کوله‌ پشتی‌ خنک‌ کننده، به نام‌های LBC-10 و LBC-15، می‌پردازیم و شما را با مزایای منحصر به فرد آنها آشنا می‌کنیم. کمپانی وِتو پروپک که به خاطر کیف‌های ابزار جیب‌دارش شناخته می‌شود، به تازگی کوله‌پشتی‌های خنک‌کننده جدیدی را به بازار عرضه کرده است.

 

ویژگی‌های مشترک این کوله‌پشتی‌ها عبارتند از:

  • محفظه خنک‌کننده‌ی بدون زیپ با قفل آهنربایی برای ایجاد هوابندی کامل
  • آستر داخلی قابل جدا شدن
  • عایق‌بندی حدود 3 سانتی‌متری از جنس فوم پلی‌پروپیلن منبسط سخت
  • جیب بیرونی زیپ‌دار
  • پایه‌‌ی ضدآب قالبی
  • دسته حمل و بند شانه‌ی قابل جدا شدن

این کوله‌پشتی‌ها همچنین برای ایمنی کاربر دارای بخش‌های بازتابنده نور هستند.

کوله‌ پشتی خنک‌ کننده LBC-10 کمپانی وتو

مدل LBC-10 که توسط کمپانی وِتو به عنوان یک کوله‌پشتی خنک‌کنندۀ جادار برای وعدۀ ناهار توصیف شده، دارای ابعاد 15 × 12 × 13/5 اینچ (38 × 30 × 34 سانتی‌متر) است. این کوله‌پشتی‌های خنک‌کنندۀ جدید می‌توانند تا 12 بطری بلند، 12 قوطی 16 اونسی، یا 16  قوطی 12 اونسی را در خود جای دهند.

ظرفیت نگهداری کوله‌ پشتی خنک‌ کننده LBC-10 کمپانی وتو

فضای کل این کوله‌پشتی 700 اینچ‌مکعب (حدود 11/5 لیتر) است. مشخص نیست که آیا این حجم شامل محفظۀ جلویی زیپ‌دار برای لوازم جانبی هم می‌شود یا خیر.

قیمت: 200 دلار

رنگ‌ها: خاکستری ذغالی، سبز زیتونی

بیشتر بخوانید: آشنایی با 4 روش جوشکاری متداول و پرکاربرد

 

کوله‌ پشتی خنک‌ کننده LBC-15 کمپانی وتو

علاوه بر مدل LBC-10، کوله‌پشتی خنک‌کنندۀ LBC-15 نیز با چند ویژگی اضافی عرضه شده است. اول از همه، LBC-15 ظرفیت کلی 1017 اینچ‌مکعب (حدود 16/5 لیتر) دارد. کمپانی وِتو اعلام کرده که 5 لیتر (305 اینچ‌مکعب) از این فضا، مربوط به محفظۀ غیر عایق داخل درب است.

این کوله‌پشتی که به عنوان یک «کوله‌پشتی خنک‌کنندۀ جادار برای وعدۀ ناهار با فضای بیشتر» توصیف شده، دارای ابعاد 17 × 13 × 16 اینچ (43 × 33 × 41 سانتی‌متر) است. همچنین دری بزرگ‌تر با فضایی برای یک سینی نگه‌داری مواد غذایی خشک دارد.

کوله‌ پشتی خنک‌ کننده LBC-15 کمپانی وتو

ظرفیت حمل بار نهایی LBC-15 با 30 پوند (حدود 13/6 کیلوگرم) نسبت به LBC-10 که 25 پوند (حدود 11/3 کیلوگرم) است، بالاتر است. البته این مدل کمی سنگین‌تر هم هست. وزن LBC-15 خالی 8/5 پوند (حدود 3/8 کیلوگرم) و وزن LBC-10 خالی 7 پوند (حدود 3/2 کیلوگرم) است.

کمپانی وِتو پروپک این مدل را با جیب‌های جانبی و پشتی اضافی طراحی کرده است. جیب پشتی فضای کافی برای جا دادن «کتابخوان الکترونیکی یا تبلت کوچک» دارد. همین‌طور، جیب‌های کناری باز می‌توانند لوازم جانبی مختلفی را در خود جای دهند.

قیمت: 230 دلار

رنگ‌ها: خاکستری ذغالی، سبز زیتونی

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل