2 چاقوی تاشو دیوالت وارد بازار شدند

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
2 چاقوی تاشو دیوالت وارد بازار شدند
Ad image

2 چاقوی تاشو دیوالت وارد بازار شدند

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت دیوالت با عرضه دو مدل جدید از چاقوهای تاشوی جیبی، امکان ایجاد بُرش‌های دقیق و سریع را برای استفاده در مصارف روزمره، فنی و تعمیراتی فراهم کرده است. این دو محصول با برخورداری از مکانیزم آزادسازی و خروج سریع در بخش تیغه فولادی، استفاده از مهره بلبرینگی و گیره نگهدارنده دوطرفه در کنار زبانه (Flipper Tab) و اهرم متقارن (Thumb Studs) خروج تیغه، مجموعه کاملی از امکانات موجود در نمونه‌های ‌حرفه‌ای و لوکس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

دیوالت و عرضه 2 چاقوی جیبی تاشو با طراحی متفاوت و امکانات کامل

هر دو محصول دارای تیغه فولادی 8.4 سانتی‌متری بوده که سبک طراحی این تیغه در مدل DWHT10993 از نوع منحنی (Drop Point) و در مدل DWHT10994 از نوع زاویه‌دار (Tanto Style) است. همچنین ساختار گیره نگهدارنده در این دو چاقو برخلاف طراحی ساده از کارآیی بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکان نصب آن بر روی لبه ابتدا و انتهایی چاقو نیز وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: قدرت نمایی Estwing در تولید چکش های تیتانیومی

 

در مجموع، کلیه محصولات جدید شرکت دیوالت اعم از انواع کاتر و چاقوی جیبی به عنوان اعضای یک خانواده محسوب می‌شوند با این تفاوت که مکانیزم قفل در بخش چاقوهای این شرکت به صورت خطی و در بخش کاترهای و تیغ‌های بُرش به صورت دکمه‌ای طراحی شده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل