رونمایی از پیچ بند شارژی DCF860 دیوالت، بهترین پیچ بند جهان

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
رونمایی از پیچ بند شارژی DCF860 دیوالت، بهترین پیچ بند جهان
Ad image

رونمایی از پیچ بند شارژی DCF860 دیوالت

به گزارش مجله کیف ابزار، جدیدترین پیچ‌بند شارژی شرکت دیوالت با نام DCF860 به صورت رسمی رونمایی شد. البته با اینکه هنوز زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نیست اما شواهد حاکی از آن است که در آینده نزدیک شاهد حضور آن در بازارهای کشور آمریکا خواهیم بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت‌های تخصصی فروش ابزار نظیر Lowe این محصول به عنوان قدرتمندترین پیچ‌بند شارژی حال حاضر در جهان محسوب می‌شود که با ایجاد حداکثر گشتاور 2500 اینچ-پوند! (282 نیوتن‌متر) به راحتی تمامی رقیبان حال حاضر نظیر محصولات میلواکی، ماکیتا و متابو را از پیش رو بر می‌دارد.

رونمایی شرکت دیوالت از پیچ‌بند شارژی DCF860

از امکانات خاص پیچ‌بند شارژی DCF860 می‌توان به سیستم پرتاب نور رینگی متشکل از 9 عدد چراغ LED با حداکثر شدت روشنایی 83 لومن اشاره کرد که به صورت 3 گروه 3تایی و با اختلاف زاویه 120 درجه در قسمت پشت ابزارگیر قرار گرفته و در صورت نیاز می‌توان از آن به مدت 20 دقیقه به عنوان یک چراغ قوه استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: 2 چاقوی تاشو دیوالت وارد بازار شدند

 

در بخش مشخصات فنی نیز این پیچ‌بند شارژی با ارائه بیشینه سرعت 3800 دور در دقیقه و ایجاد 4500 ضربه چرخشی در دقیقه، با اختلاف زیاد در جایگاه بالاتری از حریفان خود قرار می‌گیرد. تنظیم سرعت چرخش در پیچ‌بند شارژی DCF860 در 3 حالت مختلف امکان‌پذیر بوده که دو حالت آن به شکل ویژه برای استفاده از پیچ‌های سرمته‌ای بهینه‌سازی شده است. در مجموع با توجه به بیشینه سرعت ارائه شده از سوی این محصول می‌توان آن را به عنوان قوی‌ترین و سریع‌ترین پیچ‌بند شارژی حال حاضر در جهان قلمداد کرد.

پیچ‌بند شارژی DCF860 شرکت دیوالت

از طرف دیگر با اینکه وزن و ابعاد فیزیکی این پیچ‌بند شارژی در مقایسه با مدل DCF850 افزایش پیدا کرده اما همچنان امکان استفاده از باتری‌های Compact سری PowerStack در این محصول وجود دارد. متاسفانه شرکت دیوالت اطلاعات بیشتری در خصوص محصول جدید خود منتشر نکرده است.

در پایان باید توجه داشت که پیچ‌بند شارژی DCF860 عضو جدیدی از محصولات خانواده 20V Max XR بوده و برخلاف مدل DCF850 در دسته محصولات سری 20V Max Atomic قرار نخواهد گرفت. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که این محصول به عنوان پرچمدار جدید شرکت دیوالت، جایگزین مدل DCF887 خواهد شد. این محصول (مدل DCF860B) به تنهایی و بدون باتری و لوازم جانبی با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل