مدیریت و حمل ابزار با تجهیزات تخصصی شرکت Tajima

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
مدیریت و حمل ابزار با تجهیزات تخصصی شرکت Tajima
Ad image

مدیریت و جابجایی ابزار با تجهیزات تخصصی شرکت Tajima

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Tajima یک برند ژاپنی است که بیشتر در کشور آمریکا و به واسطه تولید مترهای نواری شهرت دارد اما این شرکت به تازگی و با تولید مجموعه متنوعی از تجهیزات مدیریت و حمل ابزار، توجه ویژه‌ای به موضوع راحتی و ایمنی کاربران داشته و محصولات جذاب و هوشمندانه‌ای را در این زمینه روانه بازار کرده است.

چهارچرخ باربری جدید شرکت Tajima

چهارچرخ باربری یکی از محصولات جدید شرکت Tajima است که با ابعاد مناسب خود، امکان حمل و جابجایی دو ردیف از انواع جعبه‌های ابزار و باکس‌های نسبتا بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و باعث کاهش زمان و تعداد دفعات جابجایی آنها می‌شود.

جعبه ابزار چرخ‌دار جدید شرکت Tajima

جعبه ابزار چرخ‌دار نیز از دیگر محصولاتی است که در مقایسه با نمونه‌های مشابه، ساختار و ویژگی‌های متفاوتی دارد. به عنوان مثال، وجود گیره در قسمت پایین این چرخ دستی، امکان اتصال و حمل آن توسط سایر چرخ‌های باربری بزرگ را فراهم می‌کند. همچنین چرخ‌های پلاستیکی این چرخ دستی در قسمت بیرون آن تعبیه شده‌اند که این موضوع باعث افزایش ظرفیت مفید جعبه‌ابزار می‌شود. نکته مهم دیگر به وجود خاصیت تاشو در این محصول مربوط می‌شود که در صورت عدم استفاده می‌توان آن را به راحتی به حالت تخت درآورده و در داخل صندوق خودرو قرار داد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی دو مدل از کوله‌ پشتی‌ خنک‌ کننده وتو پروپک

 

جعبه ابزارهای کشویی نیز بخش جذاب دیگری از تجهیزات جدید شرکت Tajima هستند که با وجود کشوهای متنوع و ارائه آپشن‌های مختلف نظیر پارتیشن‌های داخلی و به ویژه باکس‌های پلاستیکی، امکان ذخیره‌سازی انواع ابزارآلات، قطعات و یراق‌آلات کوچک و بزرگ را فراهم می‌کنند. همچنین کاربران با توجه به حجم لوازم و نیازهای خود می‌توانند تعداد کشوهای جعبه‌ابزار خود را انتخاب کرده و به راحتی آنها را تغییر دهند.

باکس‌های نگدارنده نیمه‌شفاف شرکت Tajima

اما این تمام ماجرا نیست؛ شرکت Tajima با تولید 3 سایز مختلف از باکس‌های نگدارنده نیمه‌شفاف، امکان جداسازی و مدیریت یراق‌آلات مختلف را نیز فراهم کرده است که با وجود درب قفل‌دار لولایی، هیچگونه نگرانی از بابت بهم ریختگی فضای داخلی کشوها و گم شدن قطعات کوچک وجود نخواهد داشت. همچنین وجود شیارهای اختصاصی بر روی دیواره بیرونی جعبه‌ها و کشوها به کاربران اجازه می‌دهد تا با اتصال باکس‌های نگدارنده، دسترسی بهتر و آسان‌تری به تجهیزات موردنیاز خود داشته باشند. علاوه بر این امکان نصب باکس‌های نگهدارنده بر روی کمربند یا سایر نوارهای برزنتی نیز وجود خواهد داشت.

نکته جالب اینکه وجود این قیبل از ویژگی‌های کاربردی در کنار ایجاد نظم و انضباط بیشتر، هیچگونه تاثیر منفی بر روی دسترسی و جابجایی کشوها و جعبه‌ها ندارد که این موضوع نشان‌دهنده ظرافت و توجه خاص شرکت Tajima در بخش طراحی و ساخت محصولات جدید خود بوده است. آویز لباس از دیگر محصولات خاص شرکت Tajima است که با وجود طراحی خاص و شیارهای مختلف، امکان حمل انواع لوازم ایمنی و تجهیزات موردنیاز کاربران را فراهم کرده و قابلیت اتصال بر روی لبه‌ها و نقاط مختلف را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

معرفی نسل جدید تجهیزات مدیریت و جابجایی ابزار شرکت Tajima

در مجموع باید گفت که شرکت Tajima در طراحی محصولات خود، کلیه نکات مربوط به مدیریت فضا و سازماندهی بخش‌های مختلف را با نهایت دقت و به طور کامل رعایت کرده است که این موضوع با وجود قابلیت‌های مختلفی مانند امکان اتصال کشوهای داخلی بر روی بدنه و وجود شیارهای داخلی با قابلیت نصب محفظه‌ها و نگهدارنده‌های اختصاصی کاملا مشهود است و قابلیت‌های مدیریتی و شخصی‌سازی بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نحوه استفاده از باکس‌های نگهدارنده جدید Tajima

طراحی نمونه‌های جدیدی از نگهدارنده‌ها و کیسه‌های حمل ابزار از دیگر نوآوری‌های خاص شرکت Tajima محسوب می‌شود که به صورت یکپارچه با سایر محصولات این شرکت سازگار هستند؛ به طوری‌که کاربران می‌توانند آنها در داخل یا خارج از جعبه ابزار و حتی بر روی کمربند خود نصب کرده و دسترسی کاملی به ابزارهای موردنیاز خود داشته باشند.

تنها نکته مبهم در خصوص جعبه‌ابزارهای جدید شرکت Tajima به وجود پلاک‌های فلزی بر روی دیواره‌های خارجی برخی از محصولات مربوط می‌شود که در نگاه دقیق‌تر امکان نصب بر روی دیوار یا سایر سطوح را ندارند که به نوبه خود موضوع عجیبی به نظر می‌رسد.

تجهیزات ذخیره‌سازی شرکت Tajima

کلیه جعبه‌ابزارهای جدید شرکت Tajima مجهز به قفل‌های اتوماتیک بوده و امکان اتصال طبقاتی آنها بر روی یکدیگر وجود دارد. همچنین ساختار فیزیکی و استحکام این محصولات به اندازه‌ای است که می‌توان از آنها به عنوان یک چهارپایه کاربردی استفاده کرد. و در پایان ذکر این نکته ضروری است که تجهیزات ذخیره‌سازی شرکت Tajima در کنار ارائه کارآیی بالا برای حمل و جابجایی ابزارهای دستی، گزینه بسیار ایده‌آلی برای نگهداری و استفاده از ابزارهای برقی و شارژی نیز محسوب می‌شوند و به عنوان یک جمع‌بندی کلی می‌توان این محصولات را در دسته نمونه‌های حرفه‌ای و به عنوان رقیبی جدی برای محصولات برندهای مطرح بازار در نظر گرفت.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل