کاتر تاشوی جدید شرکت Civivi

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
کاتر تاشوی جدید شرکت Civivi
Ad image

کاتر تاشوی جدید شرکت Civivi، یکی از بهترین کاترهای جیبی بازار

در این مطلب از مجله مجله کیف ابزار به سراغ معرفی یکی از محصولات جدید شرکت Civivi می‌رویم که به عنوان یک برند مطرح در زمینه تولید چاقوهای جیبی تاشو و قابل حمل (EDC) شناخته می‌شود. این محصول یک کاتر یا چاقوی کار تاشو است‌ که‌ بر اساس تیغه‌های استاندارد موجود در بازار طراحی شده و کاربران برای خرید و تعویض آن نیازی به لوازم جانبی و متعلقات خاص نخواهند داشت.

کاتر تاشوی شرکت Civivi مدل Elementum

این کاتر عضوی از محصولات خانواده Elementum محسوب می‌شود و باز شدن تیغه آن از طریق دو مکانیزم زبانه (Flipper Tab) و اهرم (Thumb Studs) انجام می‌شود. برخورداری از لولای بلبرینگی، ضامن دکمه‌ای و دستگیره آلومینیومی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول به شمار می‌روند.

 

بیشتر بخوانید: دمپایی لاانگشتی فستول روانه بازار شد

 

اتصال تیغه به بازوی کاتر از طریق یک پیچ ستاره‌ای انجام می‌شود که باز و بست آن نیازمند استفاده از ابزار مخصوص خواهد بود. از سوی دیگر بر روی بخش خارجی بازوی نگهدارنده، تعدادی شیار وجود دارد که به کنترل بهتر و اعمال نیروی بیشتر از طریق قرار دادن انگشت شصت بر روی آن کمک می‌کند.

رنگ‌های مختلف کاتر تاشوی Elementum

تعبیه گیره نگهدارنده بر روی قسمت انتهایی این کاتر نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را بر روی لباس کار یا جیب شلوار خود متصل کنند. از سوی دیگر ساختار این گیره بگونه‌ای است که امکان نصب آن بر روی لبه داخلی یا خارجی بدنه نیز وجود دارد و تنها با باز و بست یک پیچ می‌توان به راحتی آن را در وضعیت دلخواه قرار داد.

ساختار کاتر تاشوی Civivi Elementum

نکته مهم دیگر اینکه با توجه به تقارن بخش‌های مختلف این کاتر نظیر زبانه، اهرم و گیره نگهدارنده به نظر می‌رسد که امکان استفاده از آن برای افراد چپ‌دست و راست‌دست وجود دارد اما باید توجه داشت که دکمه ضامن این کاتر به شکل ویژه برای استفاده افراد راست‌دست طراحی شده و عدم وجود تقارن در این بخش ممکن است مشکلاتی را برای افراد چپ‌دست ایجاد کند‌.

این محصول در چهار رنگ مختلف اعم از مشکی، آبی، سبز و خاکستری و همراه با 3 عدد تیغ یدکی در بازه قیمتی 42 تا 50 دلار به فروش می‌رسد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل