جدیدترین جعبه ابزار کابینتی شرکت Tekton

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
بهترین جعبه ابزار کابینتی شرکت Tekton
Ad image

این شما و این هم کامل‌ترین جعبه ابزار کابینتی شرکت Tekton

به گزارش مجله کیف ابزار، جدیدترین جعبه‌ابزار شرکت تکتون (Tekton) یک محصول ترکیبی شامل دو قفسه و یک کابینت سیار است که با ارائه 21 عدد کشوی متنوع، هریک با قابلیت تحمل وزن 181 کیلوگرم (در حالت باز بودن کامل کشو!!!) به عنوان یک محصول حرفه‌ای در رده Heavy Duty شناخته می‌شود.

بخش فوقانی این جعبه‌ابزار شامل دو قفسه 5 کشویی است که به صورت مستقل در اوایل سال 2024 روانه بازار شده و در حال حاضر با ترکیب یک کابینت سیار 60 اینچی 11 کشویی، مجموعه فوق‌العاده‌ای از امکانات حمل و ذخیره‌سازی ابزار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کامل‌ترین جعبه‌ابزار کابینتی و سیار شرکت Tekton

عمق 30 اینچی (76.2 سانتی‌متر) کابینت در کنار عمیق 18 اینچی (45.7 سانتی‌متری) قفسه‌ها، فضای مناسبی برای جاسازی و نگهداری انواع ابزارهای دستی و برقی را فراهم می‌کند. همچنین این اختلاف 12 اینچی (30.5 سانتی‌متری) باعث ایجاد یک فضای مناسب بر روی بخش کابینت می‌شود که با وجود صفحه ضخیم فولادی بر روی کابینت می‌توان از آن به عنوان یک میزکار حرفه‌ای استفاده کرد.

به طور کلی این محصول به عنوان کامل‌ترین مجموعه حمل ابزار شرکت Tekton شناخته می‌شود و شامل 4 بخش مختلف به شرح زیر است.

  • کابینت سیار 11 کشویی با ابعاد 152.4×76.2 سانتی‌متر و قیمت 4750 دلار
  • قفسه 5 کشویی با ابعاد 91.5×45.7 سانتی‌متر و قیمت 1700 دلار
  • قفسه 5 کشویی با ابعاد 61×45.7 سانتی‌متر و قیمت 1500 دلار
  • صفحه فولادی با ابعاد 152.4×76.2 سانتی‌متر و قیمت 495 دلار

 

ساختار خاص کشوهای ریلی در کیت حمل ابزار Tekton

با اینکه مجموع قیمت هر 4 محصول فوق بالغ بر 8445 دلار است اما محصول جدید شرکت تکتون با قیمت 8145 دلار و همراه با فرصت تست 90 روزه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و باعث صرفه‌جویی 300 دلاری در هزینه نهایی آنها می‌‎شود.

 

بیشتر بخوانید: پیچ گوشتی شارژی مدل PCL212K1 ریوبی رونمایی کرد

 

یکی از نکات قابل توجه این محصول به ساختار خاص کشوهای ریلی آن مربوط می‌شود که در مقایسه با سایر نمونه‌های بلبرینگی از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار بوده و امکان حمل و جابجایی حجم قابل توجهی از انواع ابزارآلات را فراهم می‌کند. به همین دلیل، استفاده از این کیت تنها برای کاربران حرفه‌ای مناسب بوده و خرید آن برای بسیاری از کاربران دارای کارآیی فنی و توجیه اقتصادی نیست.

کشوهای ریلی قدرتمند کابینت حمل ابزار تکتون

به طور کلی با توجه به اینکه کلیه بخش‌های مختلف این کیت در گذشته روانه بازار شده و به شکل مجزا قابل خریداری هستند، معرفی این مجموعه برای بسیاری از کاربران، موضوع چندان جذاب و جالبی به نظر نمی‌رسد و بجز کاهش هزینه جزئی، امتیاز دیگری را برای آنها به همراه نخواهد داشت.

به عنوان اطلاعات تکمیلی باید در نظر داشت که بخش کابینت و قفسه‌های این محصول، ساخت کشور کانادا؛ چرخ‌های لاستیکی، ساخت کشور آلمان و پوشش‌های داخلی کشوها، ساخت کشور چین بوده و در دو رنگ مشکی و قرمز قابل سفارش خواهند بود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل