معرفی ابزارهای شارژی فضای سبز Bosch

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی ابزارهای شارژی فضای سبز Bosch
Ad image

معرفی ابزارهای شارژی فضای سبز Bosch، عرضه نسل جدید ابزارهای برقی و شارژی

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت آلمانی بوش با تولید سری جدیدی از ابزارهای مخصوص فضای سبز، مجددا به میدان رقابت با برندهای فعال در این حوزه بازگشته است. البته با اینکه شرکت بوش سابقه زیادی در زمینه تولید ابزارهای فضای سبز (OPE) دارد اما پس از معرفی ماشین چمن‌زن در سال 2015، فعالیت این شرکت تا حدودی کمرنگ و ارائه این دسته از محصولات به ویژه در بازار کشور آمریکا متوقف شد.

اما در حال حاضر اخبار حاکی از آن است که این شرکت با راه‌اندازی خط جدیدی از ابزارهای 18 ولتی مخصوص فضای سبز و در راس آنها با معرفی یک برگ‌روب شارژی در وبسایت رسمی شاخه آمریکای شمالی، مجددا به دنبال حضور قدرتمند در بازارهای جهانی و به ویژه بازار پرفروش کشور آمریکاست.

این برگ‌روب یا دمنده شارژی با نام GBL18V-450N، در دسته ابزارهای برقی سری ProFactor شرکت بوش قرار می‌گیرد و بر اساس تبلیغات انجام‌شده دارای عملکرد و کارآیی مشابه با نمونه‌های سیمی است. از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به استفاده از موتور براشلس BiTurbo، استفاده از فن‌های پیشرفته هم‌محور (Axial)، حجم هوای خروجی 459 فوت-مکعب در دقیقه (CFM) و سرعت خروجی باد 123 مایل در ساعت (حدود 200 کیلومتر در ساعت) اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین جعبه ابزارهای ماژولار برند SKIL

 

وجود پیچ تنظیم جریان هوا در این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود ترکیبی مناسبی از سرعت، حجم خروجی و نویز صوتی را انتخاب کرده و با استفاده از سوئیچ قفل‌کن به انجام فعالیت‌های مداوم و طولانی‌مدت بپردازند.

مشخصات فنی دمنده یا برگ‌روب شارژی بوش مدل GBL18V-450N

مشخصات فنی دمنده یا برگ‌روب شارژی بوش مدل GBL18V-450N

  • حجم هوای خروجی 459 فوت-مکعب در دقیقه (CFM)
  • خروجی هوا با سرعت 123 مایل در ساعت
  • نویز صوتی 64dB
  • پیچ تنظیم جریان هوای خروجی
  • فن قدرتمند Axial با سرعت چرخش 8000 تا 20800 دور در دقیقه
  • وزن 3 کیلیوگرم (بدون احتساب باتری)
  • طول 85.3 سانتی‌متر همراه با نازل
  • اتصال و جداسازی نازل با استفاده از سیستم قفل چرخشی

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت بوش، این دمنده در حین استفاده از باتری‌های 18 ولتی 8Ah یا 12Ah دارای بالاترین میزان کارآیی و عملکرد خواهد بود اما در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول در دسترس نیست.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل